Pierdolę was matoły

Data: 2010-06-22 19:01:06
Autor: boukun
Pierdolę was matoły
Jadę do te¶ciowej do Pszenna po pierogi z truskawkami. Dostałem telefon. użerajcie się między sob± tępe moherowe kołtuny...

boukun

Data: 2010-06-22 19:09:57
Autor: Jerzy Tabortowski
Pierdolę was matoły
W dniu 2010-06-22 19:01, boukun pisze:
Jadę do te¶ciowej do Pszenna po pierogi z truskawkami. Dostałem telefon.
użerajcie się między sob± tępe moherowe kołtuny...

Zabierz syna ze sob±. Daleko jest z Pszenna do granicy z Niemcami ??
Przekroczcie j± przy okazji obaj i nie wracajcie nigdy więcej do Polski.

Data: 2010-06-22 10:27:42
Autor: Tzva Adonai
Pierdolę was matoły
Jerzy Tabortowski napisał(a):

Daleko jest z Pszenna do granicy z Niemcami ??
Przekroczcie ja przy okazji obaj i nie wracajcie nigdy wiecej do Polski.

Tak, jeszcze tu go brakowało... ;)

Data: 2010-06-22 19:18:02
Autor: awe
Pierdolę was matoły

Użytkownik "Jerzy Tabortowski" <jurekt@edd_gazeta_wyborcza_gowno_prawda.pl> napisał w wiadomo¶ci news:4c20ee62$0$19181$65785112news.neostrada.pl...
[...]

-- -- -- -- --
folksdojcze beda nam tu Polske urzadzac, a tfu
awe

Data: 2010-06-22 19:19:13
Autor: boukun
Pierdolę was matoły

Użytkownik "awe" <fakej2345@poczta.onet.pl> napisał w wiadomo¶ci news:hvqr4k$7ei$1news.onet.pl...

[...]

Już wam urz±dzili matoły ze spalonych wsi... A teraz wam graj± skrzypka na dachu. Pierdolę, jadę już..., jak był ciemnogród, tak będzie ciemnogród... i masy tępych biednych, urobionych po pachy niewolników...

boukun

Data: 2010-06-22 19:24:26
Autor: Jerzy Tabortowski
Pierdolę was matoły
Już wam urz±dzili matoły ze spalonych wsi... A teraz wam graj± skrzypka
na dachu. Pierdolę, jadę już..., jak był ciemnogród, tak będzie
ciemnogród... i masy tępych biednych, urobionych po pachy niewolników...

Raus fetniaku.

Data: 2010-06-22 19:59:06
Autor: awe
Pierdolę was matoły

Użytkownik "boukun" <boukun@neostrada.pl> napisał w wiadomo¶ci news:hvqrgo$q2$1mx1.internetia.pl...

[...]

dobra dobra boukun te teksty to sobie zachowaj dla Davidka
awe

Data: 2010-06-22 19:18:23
Autor: 954
Pierdolę was matoły

Użytkownik "boukun" <boukun@neostrada.pl> napisał w wiadomo¶ci news:hvqqeo$q4g$1mx1.internetia.pl...
Jadę do te¶ciowej do Pszenna po pierogi z truskawkami. Dostałem telefon. użerajcie się między sob± tępe moherowe kołtuny...

boukun

Pierdolic to mozesz sie sam albo innych volksow pedale

Data: 2010-06-22 19:51:44
Autor: rAzor
Pierdolę was matoły
Użytkownik boukun napisał:
Jadę do te¶ciowej do Pszenna po pierogi z truskawkami. Dostałem telefon.
użerajcie się między sob± tępe moherowe kołtuny...

boukun

Jak ciebie nie będzie, to kogo my będziemy pierdolić, matole?

Data: 2010-06-22 19:53:47
Autor: u2
Pierdolę was matoły
W dniu 2010-06-22 19:01, boukun pisze:
Jadę do te¶ciowej

Współczuję.

Data: 2010-06-22 20:02:42
Autor: boukun
Pierdolę was matoły

Użytkownik "u2" <u_2@o2.pl> napisał w wiadomo¶ci news:4c20f8ad$0$17103$65785112news.neostrada.pl...
W dniu 2010-06-22 19:01, boukun pisze:
Jadę do te¶ciowej

Współczuję.

Już jestem spowrotem.
Mam cał± miskę pierogów z truskwakami, po drodze kupiłem tylko ¶mietanę 18% i będziemy mieć smaczn± kolację...
Nawijać, na czym to stanęli¶cie? Kto jes lepszy, Donek czy kondonek? kiła czy mogiła? Kto ma wam życie układać od 21 lat matoły? Jedni i ci sami...

boukun

Data: 2010-06-22 20:09:00
Autor: u2
Pierdolę was matoły
W dniu 2010-06-22 20:02, boukun pisze:
Mam cał± miskę pierogów z truskwakami, po drodze kupiłem tylko ¶mietanę
18% i będziemy mieć smaczn± kolację.

Truskawki na kolację ? Czyżby¶ stosował głodówki ?

Data: 2010-06-22 20:09:49
Autor: boukun
Pierdolę was matoły

Użytkownik "u2" <u_2@o2.pl> napisał w wiadomo¶ci news:4c20fc3e$0$2589$65785112news.neostrada.pl...
W dniu 2010-06-22 20:02, boukun pisze:
Mam cał± miskę pierogów z truskwakami, po drodze kupiłem tylko ¶mietanę
18% i będziemy mieć smaczn± kolację.

Truskawki na kolację ? Czyżby¶ stosował głodówki ?

Pierogi s± syte, ciasto to weglowodany, tym bardziej ze ¶mietan±. Mam akurat jeszcze ciepłe, żal jest je teraz wszystkie zamrażać...

boukun

Data: 2010-06-22 11:16:35
Autor: Marek
Pierdolę was matoły
On 22 Cze, 20:09, "boukun" <bou...@neostrada.pl> wrote:
U ytkownik "u2" <u...@o2.pl> napisa w wiadomo cinews:4c20fc3e$0$2589$65785112news.neostrada.pl...

> Truskawki na kolacj ? Czy by stosowa g od wki ?

Pierogi s syte, ciasto to weglowodany, tym bardziej ze mietan . Mam akurat
jeszcze ciep e, al jest je teraz wszystkie zamra a ...

boukun

Chyba ci tesciowa do nich naplula, po tym, jak jej popsules Boze
Narodzenie, zdejmujac krzyze...

Data: 2010-06-22 20:17:25
Autor: boukun
Pierdole was matoly

Uzytkownik "Marek" <mwisniewski2008@googlemail.com> napisal w wiadomosci news:451b2fdf-d22f-497f-a555-cc444d751561w12g2000yqj.googlegroups.com...
> [...]

boukun

Chyba ci tesciowa do nich naplula, po tym, jak jej popsules Boze

Pierogi robila z mysla o wnukach, nie dla mnie, ja sie najem przy okazji...

boukun

Data: 2010-06-22 22:10:15
Autor: rAzor
Pierdole was matoly
Użytkownik boukun napisał:

Chyba ci tesciowa do nich naplula, po tym, jak jej popsules Boze
Narodzenie, zdejmujac krzyze...

Pierogi robila z mysla o wnukach, nie dla mnie, ja sie najem przy okazji...

boukun

Jak zwykle, hebany pasoĹĽycie.

Data: 2010-06-22 20:33:10
Autor: u2
Pierdolę was matoły
W dniu 2010-06-22 20:09, boukun pisze:
Truskawki na kolację ? Czyżby¶ stosował głodówki ?

Pierogi s± syte, ciasto to weglowodany, tym bardziej ze ¶mietan±.

Pierogi z truskawkami to puste kalorie. ¦mietana nie ma tutaj nic do tego :)

Data: 2010-06-22 21:04:43
Autor: Jakub A. Krzewicki
Pierdolę was matoły
wtorek, 22 czerwca 2010 20:33. carbon entity 'u2' <u_2@o2.pl>

Pierogi z truskawkami to puste kalorie. Ĺšmietana nie ma tutaj nic do tego
:)

Tjaaa... ja z kolei sobie dzisiaj wcinałem śledziki zawijane na słodko z wiśnią -- - specjał Lisnera ;)

Data: 2010-06-22 21:06:46
Autor: u2
Pierdolę was matoły
W dniu 2010-06-22 21:04, Jakub A. Krzewicki pisze:
Pierogi z truskawkami to puste kalorie. ¦mietana nie ma tutaj nic do tego
> :)
Tjaaa... ja z kolei sobie dzisiaj wcinałem ¶ledziki zawijane na słodko z wi¶ni± -- - specjał Lisnera

Okropne te sałatki Lisnera. Zabójstwo dla żoł±dka. A ¶ledziki s±
najlepsze do wódki.

Data: 2010-06-22 21:40:26
Autor: Jakub A. Krzewicki
Pierdolę was matoły
wtorek, 22 czerwca 2010 21:06. carbon entity 'u2' <u_2@o2.pl>

Okropne te sałatki Lisnera. Zabójstwo dla żołądka. A śledziki są
najlepsze do wĂłdki.

Te na słodko z wiśniami -- - do sznapsów.

Data: 2010-06-22 21:43:04
Autor: u2
Pierdolę was matoły
W dniu 2010-06-22 21:40, Jakub A. Krzewicki pisze:
Okropne te sałatki Lisnera. Zabójstwo dla żoł±dka. A ¶ledziki s±
najlepsze do wódki.

Te na słodko z wi¶niami -- - do sznapsów.

Zak±ska do wódki tylko na słono, je¶li nie chcesz wykończyć żoł±dka.

Data: 2010-06-22 22:44:27
Autor: Jakub A. Krzewicki
Pierdolę was matoły
wtorek, 22 czerwca 2010 21:43. carbon entity 'u2' <u_2@o2.pl>

Zakąska do wódki tylko na słono, jeśli nie chcesz wykończyć żołądka.

Też podobno nie powinno się pić sznapsów tylko czystą, żeby nie jechać do Rygi.

Pierdolę was matoły