Pierdolni?ty

Data: 2014-02-19 15:12:30
Autor: boukun
Pierdolni?ty
http://wiadomosci.onet.pl/kraj/macierewicz-stoch-oddal-hold-tym-ktorzy-polegli-pod-smolenskiem/tzk9q

- Wspaniały sportowiec, wspaniały patriota. Ta szachownica na jego kasku to wspaniały hołd oddany polskim lotnikom. To oddanie hołdu tym, którzy polegli pod Smoleńskiem - mówi.

-- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -
Pierdolnięty...

boukun

Data: 2014-02-19 08:54:50
Autor: stchebel
Pierdolni?ty
W dniu środa, 19 lutego 2014 15:12:30 UTC+1 użytkownik boukun napisał:
[...]

No niee, to prawdą być nie może!!  Ale jednak..  Pogooglałem , i faktycznie..
Panie antku, weź się pan lecz. Nasrane masz waść pod kopułą wręcz na poziom jonosfery, stratosfery albo i jeszcze dalej. Jeżeli prezio partii, bądź co bądź dosyć sporej mianował pana wiceszefem, znaczy się też z gościem jest trochę nie hallo. A skoro właśnie tacy mają większość poparcia w narodzie(ostatnie sondaże), oznacza to, że ten naród jest Bardzo Ciężko upośledzony. Przy takich idiotyzmach, wręcz brakuje argumentów do dyskusji. Kończyny opadają, przy pierdzieleniu zastępcy prezesa...

Chcąc nie chcąc, Kamil poprzez szachownicę został wplątany w polityczne gówno.
Ma teraz chłop do wyboru dwie opcje:

1) Olać te macierewiczowe pierdolenie długim sikiem
2) ustosunkować się do tego pierdolenia z grubej ruły..

Ja na jego miejscu wybrałbym nr 2.

Amen.

Data: 2014-02-19 18:01:01
Autor: u2
Pierdolni?ty
W dniu 2014-02-19 17:54, stchebel@gmail.com pisze:
Chcąc nie chcąc, Kamil poprzez szachownicę został wplątany w polityczne gówno.

wisz heblik, Kamil jest dumny z polskich lotnikow, a ty sie wszystkiego wstydzisz jak niemiecki cwelik bekonik ...-;)

--
"Żydów gubi brak umiaru we wszystkim i przekonanie, że są narodem wybranym. Czują się oni upoważnieni do interpretowania wszystkiego, także doktryny katolickiej. Cokolwiek byśmy zrobili, i tak będzie poddane ich krytyce - za mało, że źle, że zbyt mało ofiarnie. W moim najgłębszym przekonaniu szkoda czasu na dialog z Żydami, bo on do niczego nie prowadzi... Ludzi, którzy używają słów 'antysemita', 'antysemicki', należy traktować jak ludzi niegodnych debaty, którzy usiłują niszczyć innych, gdy brakuje argumentów merytorycznych. To oni tworzą mowę nienawiści".

Data: 2014-02-19 09:32:22
Autor: stchebel
Pierdolni?ty
W dniu środa, 19 lutego 2014 18:01:01 UTC+1 użytkownik u2 napisał:
> [...]

wisz heblik, Kamil jest dumny z polskich lotnikow, a ty sie wszystkiego wstydzisz jak niemiecki cwelik bekonik ...-;)

Nic z powyższego nie zrozumiałeś. Niech cię dalej duma rozpiera pomiędzy poranną i wieczorną flachą z powodu bohatersko poległych we mgle, helu i wybuchach.

Data: 2014-02-19 18:58:52
Autor: u2
Pierdolni?ty
W dniu 2014-02-19 18:32, stchebel@gmail.com pisze:
Nic z powyższego nie zrozumiałeś. Niech cię dalej duma rozpiera pomiędzy poranną i wieczorną flachą z powodu bohatersko poległych we mgle, helu i wybuchach.

lepiej zginac stojac, niz zyc na kolanach jak ty heblik ...-;)

Data: 2014-02-19 19:22:43
Autor: MarkWoydak
Pierdolni?ty

Użytkownik "u2" <u_2@o2.pl> napisał w wiadomości news:5304f0db$0$2228$65785112news.neostrada.pl...
[...]

Ty nie zginiesz stojąc tylko w pozycji kucznej w swoim wychodku ;-)))

MW

Data: 2014-02-20 02:50:05
Autor: stevep
Pierdolni?ty
W dniu .02.2014 o 18:58 u2 <u_2@o2.pl> pisze:

[...]

A to nie ty bez przerwy się modlisz?
--
stevep
-- -- -

Data: 2014-02-19 18:43:38
Autor: boukun
Pierdolni?ty
Użytkownik "u2" <u_2@o2.pl> napisał w wiadomości news:5304e34c$0$2144$65785112news.neostrada.pl...
[...]

Ale nie z Protasiuka i kpt. Wrony, co nie wiedział jakiego guzika wcisnąć...

boukun

Data: 2014-02-19 09:55:42
Autor: stchebel
Pierdolni?ty
W dniu środa, 19 lutego 2014 18:43:38 UTC+1 użytkownik boukun napisał:

> wisz heblik, Kamil jest dumny z polskich lotnikow, a ty sie wszystkiego > wstydzisz jak niemiecki cwelik bekonik ...-;)

Ale nie z Protasiuka i kpt. Wrony, co nie wiedział jakiego guzika wcisnąć...

Cos Ci poradzę: Nie popełniaj błędu jaki ja popełniłem powyżej. Nie wdawaj się w dyskusję z idiotą.

Amen.

Data: 2014-02-19 18:53:51
Autor: u2
Pierdolni?ty
W dniu 2014-02-19 18:43, boukun pisze:

[...]

tego nie wiesz bekonik, wiec zmyslasz, sciemniasz i oczerniasz.

Data: 2014-02-19 19:00:27
Autor: boukun
Pierdolni?ty
Użytkownik "u2" <u_2@o2.pl> napisał w wiadomości news:5304efae$0$2228$65785112news.neostrada.pl...
[...]

A właśnie, że wiem... i od samego początku wiedziałem, tak jak wiedziałem że mały prezydent sprowadzi jakąś katastrofę...

Próbują jeszcze tę hucpę Bronka prezydenta zatajać, ale juz i tak się wygadało za dużo...

boukun

Data: 2014-02-19 19:06:11
Autor: u2
Pierdolni?ty
W dniu 2014-02-19 19:00, boukun pisze:
[...]

no wiesz bekonik bronek de bul wiedzial, ze Kaczor poleci sobie i to wszystko sie zmieni. a ty tylko sciemniasz i oczerniasz.

Data: 2014-02-19 19:07:59
Autor: boukun
Pierdolni?ty
Użytkownik "u2" <u_2@o2.pl> napisał w wiadomości news:5304f292$0$2157$65785112news.neostrada.pl...
[...]

Ja też wiedziałem, już 10 kwietnia 2010 roku, a nawet wcześniej, że poleci na wariata... Szalał, szalał i sprowadził katastrofę, co było do przewidzenia i o czym na długo przed smoleńską katastrofą mówiłem...

boukun

Data: 2014-02-19 19:13:20
Autor: u2
Pierdolni?ty
W dniu 2014-02-19 19:07, boukun pisze:
Ja też wiedziałem, już 10 kwietnia 2010 roku, a nawet wcześniej, że
poleci na wariata... Szalał, szalał i sprowadził katastrofę, co było do
przewidzenia i o czym na długo przed smoleńską katastrofą mówiłem...

tego chcieliscie wy zydoubeckie wypierdki i dlatego zorganizowaliscie zamach.

tego nigdy wam nie wybaczymy.

Data: 2014-02-19 19:24:59
Autor: boukun
Pierdolni?ty
Użytkownik "u2" <u_2@o2.pl> napisał w wiadomości news:5304f43f$0$2376$65785112news.neostrada.pl...
[...]

Wyliż mi rowa... Nie ma za kim płakać...

boukun

Data: 2014-02-20 02:52:15
Autor: stevep
Pierdolni?ty
W dniu .02.2014 o 19:13 u2 <u_2@o2.pl> pisze:

[...]

Dajcie sobie buzi cioty.  :D

--
stevep
-- -- -

Data: 2014-02-20 02:51:27
Autor: stevep
Pierdolni?ty
W dniu .02.2014 o 19:06 u2 <u_2@o2.pl> pisze:

[...]

A ty co wiedziałeś idioto, zę brakuje ci na wódę?

--
stevep
-- -- -

Data: 2014-02-19 19:13:27
Autor: Trybun
Pierdolni?ty
[...]

Dlaczego "mały"?, przecież to jedyny nasz prezydent który potrafił mieć swoje zdanie. Jaruzelskiego tu pomijam, bo to zupełnie inna liga, ale gdy porównam L Kaczyńskiego z Wałęsą  czy Kwaśniewskim to widzę człowieka charakternego, który potrafił się odezwać w sprawie Polski.

Data: 2014-02-19 19:27:23
Autor: boukun
Pierdolni?ty
Użytkownik "Trybun" <Ylih@yachu.com> napisał w wiadomości news:le2s88$6h0$1node2.news.atman.pl...
[...]

Znajdź sobie równych sobie intelektem i z nimi dyskutuj na prymitywne gadki...

Zdanie obaj mieli nie swoje i zbrodniarz i postrzelony... Obaj sprzedawali Polskę jak tylko mogli... i włazili obcym bez mydła...

boukun

Data: 2014-02-19 19:37:30
Autor: Trybun
Pierdolni?ty
W dniu 2014-02-19 19:27, boukun pisze:

Znajdź sobie równych sobie intelektem i z nimi dyskutuj

boukun

Faktycznie od jakiegoś czasu ciężko o kogoś takiego na psp. Gdzie te czasy kiedy się tu udzielali tacy userzy jak Piotr, Pit Kowalski czy Hans Kloss. Pewnie na mnie też już czas aby dać sobie spokój z tą grupą.

Data: 2014-02-19 19:41:48
Autor: boukun
Pierdolni?ty
Użytkownik "Trybun" <Ylih@yachu.com> napisał w wiadomości news:le2ttu$kuv$1node1.news.atman.pl...
[...]

No właśnie, głupi Piotruś by do ciebie pasował..., albo drugi głupek Kloss, wcielenie obserwatora...

boukun

Data: 2014-02-19 19:44:54
Autor: MarkWoydak
Pierdolni?ty

[...]

O właśnie, ten partner razora to był chyba Hans Kloss z Wrocławia. Znalazlem kiedyś w archiwach ale wyleciało mi z długotrwałej. ;-)))

MW

Data: 2014-02-20 11:17:42
Autor: Trybun
Pierdolni?ty
W dniu 2014-02-19 19:44, MarkWoydak pisze:

[...]

Jaki tam partner, Hans to był wybitny indywidualista. Żelazne argumenty oparte na sporej wiedzy. Nigdy się nie podpierał w dyskusjach ze mną szajsem znalezionym w necie.
A co do rAzora, szkoda że zupełnie niezłego i ciekawego  adwersarza stał się na psp tylko informatorem wklejającym cudze teksty, o ile oczywiście ten Mark Woydak to były rAzor.

Data: 2014-02-19 19:29:27
Autor: MarkWoydak
Pierdolni?ty

[...]

Ale Antoś jest pierdolinięty tak samo jak ty.

MW

Data: 2014-02-20 02:49:12
Autor: stevep
Pierdolni?ty
W dniu .02.2014 o 18:01 u2 <u_2@o2.pl> pisze:

[...]

Obaj nie wstydzicie się swojego idiotyzmu.  '<

--
stevep
-- -- -

Data: 2014-02-20 02:48:20
Autor: stevep
Pierdolni?ty
W dniu .02.2014 o 17:54 <stchebel@gmail.com> pisze:

[...]

Całe szczęście, że on nie chce mieć nic wspólnego z nieudacznikami jak ty.

--
stevep
-- -- -

Data: 2014-02-19 19:21:15
Autor: MarkWoydak
Pierdolni?ty

Użytkownik "boukun" <boukun@neostrada.pl> napisał w wiadomości news:le2f4p$aa$1mx1.internetia.pl...
[...]

Dokładnie. Facet ma coś z mózgownicą. Jeszcze trochę, a pierdnięcie w stronę ruskiej granicy będzie przez pisowskich oszołomów zaliczany do czynu bohaterskiego.

MW

Pierdolni?ty