Pierdolnięty zawsze uśmiechnięty...

Data: 2009-05-16 20:46:43
Autor: Tzva Adonai
Pierdolnięty zawsze uśmiechnięty...
Autorzy jednego z najpopularniejszych za granicą przewodników twierdzą, że w
Polsce ludzie nie uśmiechają się na ulicy, bo odbierane jest to jako przejaw
głupoty - informuje radio TOK FM. http://deser.pl/deser/1,97052,6597382,Lonely_Planet__jesli_Polak_usmiecha_sie__to_glupi.html

Data: 2009-05-16 15:36:51
Autor: mwisniewski2008
On 16 Maj, 20:46, "Tzva Adonai" <tzva_ado...@buziaczek.pl> wrote:
[...]

A ja zauwazylem, ze w Polsce wschodniej ( oczyszczonej ) ludzie
bardziej sa usmiechnieci, niz w zachodniej - -zazydzonej.

Data: 2009-05-16 21:01:06
Autor: Panslavista

Użytkownik "Tzva Adonai" <tzva_adonai@buziaczek.pl> napisał w wiadomości
Autorzy jednego z najpopularniejszych za granicą przewodników twierdzą, że
Polsce ludzie nie uśmiechają się na ulicy, bo odbierane jest to jako
przejaw
głupoty - informuje radio TOK FM.

Tylko parchy suszą zęby............. wampirze.

Data: 2009-05-17 00:48:29
Autor: boukun
[...]

Ludzie się uśmiechali do siebie za komuny, teraz się nie mają z czego cieszyć.

boukun

Data: 2009-05-16 15:54:02
Autor: mwisniewski2008
On 17 Maj, 00:48, "boukun" <bou...@neostrada.pl> wrote:
Użytkownik "Tzva Adonai" <tzva_ado...@buziaczek.pl> napisał w wiadomościnews:653d.00000cb9.4a0f0a13newsgate.onet.pl...

> [...]

Ludzie się uśmiechali do siebie za komuny, teraz się nie mają z czego cieszyć.

Za komuny usmiechal sie ubek do ubeka, oraz kurwa do milicjanta...

Data: 2009-05-17 00:56:01
Autor: boukun

Użytkownik <mwisniewski2008@googlemail.com> napisał w wiadomości news:1b6b86fd-90ab-4e86-91d7-1962bb286c9et10g2000vbg.googlegroups.com...
> [...]

boukun

Za komuny usmiechal sie ubek do ubeka, oraz kurwa do milicjanta...

Gadasz głupoty, ludzie tańczyli na deskach, na dancingach i usmiechali sie do siebie nawet stojąc w długiej kolejce życzliwie. Bo czyli się u siebie, że wszyscy są Polakami.

boukun

Data: 2009-05-16 16:00:38
Autor: mwisniewski2008
On 17 Maj, 00:56, "boukun" <bou...@neostrada.pl> wrote:
U ytkownik <mwisniewski2...@googlemail.com> napisa w wiadomo cinews:1b6b86fd-90ab-4e86-91d7-1962bb286c9et10g2000vbg.googlegroups.com...
On 17 Maj, 00:48, "boukun" <bou...@neostrada.pl> wrote:

> U ytkownik "Tzva Adonai" <tzva_ado...@buziaczek.pl> napisa w
> wiadomo cinews:653d.00000cb9.4a0f0a13newsgate.onet.pl...

> Ludzie si u miechali do siebie za komuny, teraz si nie maj z czego cieszy .

> boukun

Za komuny usmiechal sie ubek do ubeka, oraz kurwa do milicjanta...

Gadasz g upoty, ludzie ta czyli na deskach, na dancingach i usmiechali sie do
siebie nawet stoj c w d ugiej kolejce yczliwie. Bo czyli si u siebie, e
wszyscy s Polakami.

boukun

W kolejce sie nudzili - to pajacowali - poza tym chodzili wkurwieni...
Nie przypominam sobie zadnej zyczliwosci, poza np.: okresem bojkotu
panstwowej komunkacji miejskiej.

Data: 2009-05-17 06:21:25
Autor: cirrus
Użytkownik "boukun" <boukun@neostrada.pl> napisał w wiadomości news:gunge3$1rf$1atlantis.news.neostrada.pl...
[...]

Zwłaszcza na wsi przy pomocy sztachet i wideł. :)

--
stevep

Data: 2009-05-17 07:37:58
Autor: cirrus
.
[...]

W rytm melodii:
# Kogut na wieży, na wieży kogut zapiał i kury uśpiły się,
hey,
A ktoś półsłodkie odbija w mroku,
Bracia sokoły piją - no nie?

W przepysznie rżniętej wina szklanicy zasnął gdzieś na dnie musztardy smak
A gdyby wszystkie gardziołka zliczyć to jak my pili, no to pił tak:
jo, Miecek Chaliniok, Romek Stramka, młodsy Stramka, Jędrek od Kapliców,
i ten.. wiecie no ten.

A co było potem, co potem było niech Wam opowie mój tęskny śpiew
hey,
jak nas napadło liczebną siłą, pi razy oko dwudziedziestu trzech.
Zapłaczą ojce, zaplaczą matki, zemglone lube padną na wznak
Bo sie zaczęły okrutne jatki, a jak mi bili, no to bił tak:
jo, Miecek Chaliniok, Romek Stramka, młodsy Stramka, Jędrek od Kapliców,
i ten.. wiecie no ten.

A wśród nocnej ciszy, wśród ciszy nocnej, zabrzmiał bojowy okrzyk "uch Ty!!!"
i juz kolega trafiony mocniej zmrużył oczęta, o szczęściu śni.
A gdy w miasteczku świt wstawał złoty, gdy się na wieży obudził ptak
przez oczerety błota i płoty, jak uciekali, uciekoł tak..
jo, Miecek Chaliniok, Romek Stramka młodsy Stramka, Jędrek od Kapliców,
i ten.. wiecie no ten...
no, ten świetej pamięci no... #
Ze strony:
http://gray.gnu.org.ua/grzeskowiak.html