Piernikowisko X

Data: 2010-01-31 10:51:16
Autor: Kita
Piernikowisko X
On Jan 29, 1:18 pm, "Sailor" <sailorANTYS...@sih.pl> wrote:
Witam
Jak obiecalem tak robie. :)
Czyli Piernikowisko - dwa w jednym - powinno miec cyfre X ale czasowo
wyglada, ze X i XI.

Bogdan vel Sailor

O Sailor się obudził ze snu zimowego :). To zrób XXXI ;). Zreszt±
wszystko jedno jaka cyfra byleby się udało :).
3mam kciuki. Dam znać na priva jak tylko będę widział czy damy radę
pojechać.

Pozdrawiam
Kita

Data: 2010-02-01 09:51:34
Autor: Glub
Piernikowisko X
O Sailor się obudził ze snu zimowego :). To zrób XXXI ;). Zresztą

Ooo Kit@ się odezwał:)

--
Glub@NewsTap usenet mobile reader

Piernikowisko X