Piernikowisko - pobyt - powroty - piszcie! :)

Data: 2011-05-04 07:28:24
Autor: sailorwawa
Piernikowisko - pobyt - powroty - piszcie! :)
Niestety nie moglem byc po raz kolejny - Przeje.... zycie. :(
Martwilem sie wczoraj, widzac jaka jest pogoda, o Wasz powrot.
Zjadala mnie tez ciekawosc jak bylo.
Piszcie kochani, piszcie... :)

Bogdan vel Sailor

Data: 2011-05-03 23:17:26
Autor: zby_hon
sailorwawa wrote:

Niestety nie moglem byc po raz kolejny - Przeje.... zycie. :(
Martwilem sie wczoraj, widzac jaka jest pogoda, o Wasz powrot.
Zjadala mnie tez ciekawosc jak bylo.
Piszcie kochani, piszcie... :)

Piszę, piszę.

Ja na szczęście byłem jednym z tych, co musieli skrócić pobyt.
Powrót w poniedziałek suchą oponą. Ubrany w "kondona", więc zimno nie
było też, mimo że jak wyjeżdżaliśmy z Drutkiem to w Bieszczadach było
tylko 6 stopni.

Dziękuję Odys za możliwość przewietrzenia bandita (ostatnio rzadko mam
taka okazję)
Dziękuję Wszystkim współimprezowiczom. :)

A w środku zapory jest cieplej, niż w dniu wyjazdu było. :)

pozdrawiam
zbych i B12

Data: 2011-05-03 23:54:52
Autor: Odys
Piernikowisko - pobyt - powroty - piszcie! :)
Jak wyjeżdżałem świeciło słońce, na prawie bezchmurnym niebie a
ostatnie 200km to był armagedon, przednia szyba zalepiona śniegiem, na
ulicy w Radomiu parę centymetrów śniegu i błota pośniegowego, na
dodatek wiatr + deszcz i tempera - gdzieś po drodze widziałem 0.5 st.
Celsjusza, a bliżej warszawy było -10. z hakiem  w chmurach i
kilkanaście przy ziemi. Tiry i samochody z których spadały płaty
śniegu. A na dodatek tego w zajebiście wodoszczelnych spodniach
znalazła się dziura :),  Rękawiczki oczywiście przemokły a palce
bolały z zimna.
Nie dziwię się Piernikowi, że zawrócił bo ja też ledwo dojechałem do
domu, na szczęście chyba mnie tam na górze jeszcze lubią bo mimo
niezliczonych uślizgów tylnego kółka dotarłem bezpiecznie a mój
Sporciak spisał się znakomicie.

Chciałem podziękować wszystkim  bo bez Was nie było by takiej fajnej
imprezy.

Odys
(XLH 883  Grupa Lublin)

Data: 2011-05-04 00:56:34
Autor: karol gsxr srad
Piernikowisko - pobyt - powroty - piszcie! :)
220v...

Do Rzeszowa jechalo sie super zatrzymalem sie na obiad i ruszylem
dalej o 16, jechalem na Radom bo nie wierzylem, ze przez Lublin
uciekne od chmury i to sie potwierdzilo kolega wyjechal tamta trasa
kilka godzin wczesniej i tez trafil prosto pod chmure.

200 km przed Wawą jak Odys wspomnial byl Armagedon snieg z deszczem,
nic nie widzialem predkosc maksymalna 80. Przemokniete buty, rekawice,
rekawy i co jakis czas ogrzewanie dloni spalinami z wydechu jesli juz
nie bylem wstanie zaciagnac klamki sprzegla. Dojechalem do wawki na
22:30 po 10 minutach jakos udalo sie zdjac kask i otworzyc drzwi do
klatki/mieszkania ;-) Bylem na piernikowisku pierwszy raz wyjazd jak
najbardziej na plus, dziekuje wszystkim za wspolna zabawe :)

-- --
karol aka siapsiak czarny gsxr

Data: 2011-05-04 02:45:43
Autor: AZ
On 4 Maj, 08:54, Odys <odys...@tlen.pl> wrote:
[...]

Czy to nie czasem Ty mnie wyprzedzales w korku przed Kolbiela jak
czekalem na poboczu a pozniej zaparkowales sie w przystanku? :-)

--
Artur
ZZR 1200

Data: 2011-05-04 02:59:16
Autor: Odys
On 4 Maj, 11:45, AZ <artur.zabron...@gmail.com> wrote:
On 4 Maj, 08:54, Odys <odys...@tlen.pl> wrote:> Jak wyjeżdżałem świeciło słońce, na prawie bezchmurnym niebie a
> [...]

Czy to nie czasem Ty mnie wyprzedzales w korku przed Kolbiela jak
czekalem na poboczu a pozniej zaparkowales sie w przystanku? :-)

 nie leciałem przez Kołbiel, miałem lecieć przez lublin i okolice ale
zbączyłem na wysokości Iłży i leciałem przez Radom

BDW Jak zbączałem to leciałem zajebistą drogą przez las, prosta jak
drut i bez dziur, nawet w taką pogodę jaka była to fajnie sie leciało.
Droga miała ok 10km i minął mnie tylko 1den samochód :)

Data: 2011-05-04 06:20:33
Autor: Kefir
On May 4, 7:28 am, sailorwawa <b...@ANTYSPAMsih.pl> wrote:
Niestety nie moglem byc po raz kolejny - Przeje.... zycie. :(
Martwilem sie wczoraj, widzac jaka jest pogoda, o Wasz powrot.
Zjadala mnie tez ciekawosc jak bylo.
Piszcie kochani, piszcie... :)

Dojazd w piatek super - cieplo, sucho, bez tloku i poszlo migiem.
Balanga, reset, dopoczynek, latanie na mokro, bebechy zapory (w tym
elektrownia), dla wyposzczonego jezdzenia i towarzystwa bardzo fajne.
Poniedzialkowa powrot ta sama droga przez Sandomierz i Kozienice takoz
pikny (choc zimno brr). Przydrozny bar kole skrzyzowania DK 74 i 79
(Wyszmontow) wylansowal sie do bardziej ulubionych.
Brzozow jak zwykle furmani za kolkiem, juz byl czas przywyknac ;)
Przestrzegam przed kierowcami w Kozienicach (tablice WKZ....) oraz
Lipsku (WLI...). Rodzyny wyjatkowe;)
Nikt z calej Polski nie potrafi jednoczesnie sie wlec (nawet stac) i
jednoczesnie byc takim zagrozeniem dla otoczenia. Sredno co drugi
przejazd widze tam jakis dzwonek.
Smacznego ;)

--
Pozdrawiam, Artu / Kef & XT660X na dyzurze

Data: 2011-05-04 19:42:47
Autor: Robert T.

Użytkownik "sailorwawa" <bh@ANTYSPAMsih.pl> napisał w wiadomości news:ipqo5r$n4e$1news.onet.pl...
[...]

Witam,
Ja wracałem dzisiaj wraz z Nemo i czytając poprzedników to warto było zostać ten jeden dzień dłużej.
Temperatura tylko 3 stopnie, gazeta pod kurtkę i w drogę, czym dalej na północ tym cieplej, cały czas słoneczko tylko od Radomia trochę chmurek :)
Pozdrawiam wszystkich Pierników i dzięki za fajną zabawę.
Byłem pierwszy raz i na pewno nie ostatni :)))

--
Pozdr. Robert. T.
ZR-7 00'

Data: 2011-05-05 00:05:22
Autor: Odys
Piernikowisko - pobyt - powroty - piszcie! :)

trochę zdjęć z Pierników jest tu https://picasaweb.google.com/PawlakEm/Pierniki2011#

Odys
(XLH 883 Grupa Lublin)

Data: 2011-05-05 23:43:01
Autor: Kuczu
W dniu 2011-05-05 09:05, Odys pisze:

trochę zdjęć z Pierników jest tu https://picasaweb.google.com/PawlakEm/Pierniki2011#

Ufff. Harleyowo sie robi. Jeszcze beda z Was ludzie ;)

--
Kuczu

LOUD BLACK PIPES SAVE LIVES !! 123,3dB :)
Harley Davidson FXR-C 666 Edition
www.bikepics.com/members/kuczu/87fxr/

Data: 2011-05-06 05:51:43
Autor: Kefir
Piernikowisko - pobyt - powroty - piszcie! :)
Elou!

On May 5, 11:43 pm, Kuczu <qczu...@gmail.com> wrote:
W dniu 2011-05-05 09:05, Odys pisze:

> trochę zdjęć z Pierników jest tuhttps://picasaweb.google.com/PawlakEm/Pierniki2011#

Ufff. Harleyowo sie robi. Jeszcze beda z Was ludzie ;)

Tak, Drut zamienia Bulke na Trampka ;) Fakt ze przyjechala Bulka, 4
Harasie i zadnej lawety.

--
Pozdrawiam, Artu / Kef & XT660X i paczka bielizny

Data: 2011-05-06 17:21:57
Autor: Kuczu
W dniu 2011-05-06 14:51, Kefir pisze:
[...]

On ma jeszcze jedna Bulke i HD wiec akurat nie jest reprezentatywny.