Pieronek - Hibernatus ??

Data: 2010-09-03 07:12:41
Autor: WW
Pieronek - Hibernatus ??
Witam

Przez 20 lat nie dostrzegł, że kk miesza się we wszystkie dziedziny życia ???

Pozdrawiam
  WW
"Ein UE, ein Volk, ein EURuro, ein FĂĽhrer"
"Kiedy Niemcy uznają się za ofiary II Wojny Światowej, ich sąsiedzi powinni zacząć się bać. "

Data: 2010-09-03 00:37:36
Autor: zbig
Pieronek - Hibernatus ??
On 3 Wrz, 07:12, WW <wu...@vp.pl> wrote:
Witam

Przez 20 lat nie dostrzegł, że kk miesza się we wszystkie dziedziny
życia ???

Pozdrawiam
  WW
"Ein UE, ein Volk, ein EURuro, ein Führer"
"Kiedy Niemcy uznaj± się za ofiary II Wojny ¦wiatowej, ich s±siedzi
powinni zacz±ć się bać. "

Pieronek głupi nie jest i widzi co szkodzi Ko¶ciołowi. Oczywi¶cie, ze
Ko¶ciół mieszał się ale przez ostatnich jakich¶ 15 lat nie robił tego
tak ostentacyjnie a zwłaszcza stronił od otwartego popierania jednej
partii politycznej, w dodatku takiej, której większo¶ć społeczeństwa
nie ufa. To taktyka, która może przynie¶ć ko¶ciołowi tylko straty,
więc Pieronek się wkurwił.

Data: 2010-09-03 10:10:01
Autor: kochamspamWYTNIJTO
nie rozumiem
Witam

Przez 20 lat nie dostrzegł, że kk miesza się we wszystkie dziedziny życia ???

Pozdrawiam
  WW

Wcale nie widzę, aby KK mieszał się - i to we wszystko.
Nie nakłada na mnie podatków, nie zakazuje mi używania żaówek 100-watowych, nie ma dostępu do moich smsów, nie wydaje bzdurnych ustaw itd itp...

A je¶li w TV s± transmisje ze nszy czy wypowiedzi kleru...
Widocznie ludziom to się podoba.
S± przecież w TV głupkowate konkursy i seriale!

Data: 2010-09-03 03:01:04
Autor: pluton
nie rozumiem
> [...]

100-watowych, nie
ma dostępu do moich smsów, nie wydaje bzdurnych ustaw itd itp...

.... nie instruuje moherów na kazaniach przedwyborczych, na kogo maj±
głosować,
nie indoktrynuje (to taki rodzaj molestowania) dzieci w szkołach
za moje pieni±dze, nie wyci±ga milionów z kasy panstwowej jako odszkodowań
za mienie utracone 100 lat temu, nie wyci±ga milionów z kasy panstwowej
na ogrzanie dupy pastucha moheru,  nie opierdala władz panstwowych za to,
ze w kazdym kiblu nie wisi kszyz, nie przenosi pedofilow do innych parafii
itd itp...

Nullification

Data: 2010-09-03 10:17:06
Autor: u2
nie rozumiem
W dniu 2010-09-03 10:10, kochamspamWYTNIJTO@poczta.onet.pl pisze:
S± przecież w TV głupkowate konkursy i seriale!

No wła¶nie, nie ma już Wielkiej Gry, to był bardzo pouczaj±cy i ciekawy
konkurs.

Za to jest Taniec z Gwizdami oraz Daniec z Gwiazdkami.

Data: 2010-09-04 06:46:52
Autor: WW
nie rozumiem
W dniu 2010-09-03 10:10, kochamspamWYTNIJTO@poczta.onet.pl pisze:

Wcale nie widzę, aby KK mieszał się

Po odmrożeniu straciłeś wzrok, czy mózg nie przetrzymał hibernacji ?