Pieronek: 'pedofilia to namiętność'

Data: 2013-02-11 22:50:48
Autor: Grzegorz Z.
Pieronek: 'pedofilia to namiętność'
(...) Żadna siła nie powstrzyma człowieka od tego, żeby korzystać z pewnych
możliwości, jakie daje człowiekowi wolna wola i do czego go pchają
namiętności. Przepraszam bardzo, świata nie zmienimy - zaznaczył bp
Pieronek. (...)

http://wiadomosci.gazeta.pl/wiadomosci/1,114883,13386475,Bp_Pieronek__Pedofilia_byla_i_bedzie__Zadna_sila_nie.html

--
"We are controlling the transmission"

Data: 2013-02-11 14:06:00
Autor: glob
Pieronek: 'pedofilia to namiętność'
On 11 Lut, 22:50, "Grzegorz Z." <to...@higginson.org> wrote:
(...) adna si a nie powstrzyma cz owieka od tego, eby korzysta z pewnych
mo liwo ci, jakie daje cz owiekowi wolna wola i do czego go pchaj
nami tno ci. Przepraszam bardzo, wiata nie zmienimy - zaznaczy bp
Pieronek. (...)

http://wiadomosci.gazeta.pl/wiadomosci/1,114883,13386475,Bp_Pieronek_...

--
"We are controlling the transmission"

Ja pierdole, gdy kilkanaście lat temu była walka demokracji z
kościołem, który próbował zalegalizować pedofilie, bo problem w
kościele jest ciągły, to demokracja wymogła aby podpisali ustawę
przeciwko przemocy do dzieci,/bo pedofilia to przemoc,/  .
 Ustawę podpisali i nic oprócz ukrywania pedofilów nie zrobili.
  Wszyscy naukowcy świata im powtarząją, to CELIBAT jest problemem,
ale dla kościoła nadal dobro kościoła ważniejsze od dobra dzieci ..
 I do czego chce Pieronek przekonać, że problem rozwiązywalny jest
nierozwiązywalny, bo w dupie mają dzieci.

Data: 2013-02-11 14:44:43
Autor: jan kowalski
Pieronek: 'pedofilia to namiętność'
Ja pierdole, gdy kilkanaście lat temu była walka demokracji z
kościołem, który próbował zalegalizować pedofilie, bo problem w

Co grupa to inny nick. Proponuje się przebadac pod kątem rozdwojenia
jaźni.

Ja pierdole,

Taaa, werbalnie i analnie, sawsze to jakiś substytut prawdziwego
pierdolenia.

Data: 2013-02-11 23:13:41
Autor: u2
Pieronek: 'pedofilia to namiętność'
W dniu 2013-02-11 23:06, glob pisze:
Ja pierdole

No...;-)

Data: 2013-02-12 13:16:53
Autor: xan
W dniu 11.02.2013 23:06, glob pisze:
[...]

zmień naukowców, CELIBAT to nie jest rezygnacja z sexu, tylko rezygnacja z zawierania związku małżeńskiego

http://www.sjp.pl/celibat

"śluby czystości" dotyczą zakonników nie zaś księży.

A wracając do wątku, to plujesz cały czas na KK, przytocz jakieś statystyki pedofili w stosunku do całej liczyby przypadków pedofili, ile to % z całej liczby przypada na KK.

Niestety gady się wszędzie znajdą.

Data: 2013-02-12 04:34:32
Autor: glob
On 12 Lut, 13:16, xan <i...@activsoft.pl> wrote:

> [...]

A wracając do wątku, to plujesz cały czas na KK, przytocz jakieś
statystyki pedofili w stosunku do całej liczyby przypadków pedofili, ile

A to proboszcz panience wmówił że poruchać może a nici ze ślubu..
Celibat to abstynęcia seksualna, anie bzykania ani ślubów, czystość
seksualna, a jak pokazują badania 80 % księży ma kochanki i kochanków
-30%.
  16 procent to pornosy i masturbacja, 4% to ci co dochowują celibatu
i te cztery procent to pedofilie, czyli 300 % więcej niż w całym
społeczeństwie, w którym uchowa się czasem jakiś popapraniec 0,016%.

Data: 2013-02-12 04:41:42
Autor: glob

http://www.we-dwoje.pl/celibat;-;zycie;bez;seksu,artykul,19502.html

Data: 2013-02-12 13:49:55
Autor: xan
W dniu 12.02.2013 13:34, glob pisze:
[...]

puknij się w głowkę, teraz pokazałeś ze wszystko ssiesz z palca

80+30 = 110% brawo logiki, resztę % już pominę, jak chcesz bic pianę to rób to chociaż z głową.

   16 procent to pornosy i masturbacja, 4% to ci co dochowują celibatu
i te cztery procent to pedofilie, czyli 300 % więcej niż w całym
społeczeństwie, w którym uchowa się czasem jakiś popapraniec 0,016%.

poczytaj słownik języka polskiego - celibat to jest życie w bezżeństwie, jak ktoś ci walnie artykuł gdzie napiszą 2+2=5 to też bedziesz przekonywał ze to ma racje bytu ?

Po prostu nie myl celiabatu z sexem.

A co do reszty, dane masz wyssane z palca, podaj jakieś dane dotyczące Polski, najlepiej statystyki policyjne.

Data: 2013-02-12 05:03:57
Autor: glob
On 12 Lut, 13:49, xan <i...@activsoft.pl> wrote:

> [...]

przekonywał ze to ma racje bytu ?

Po prostu nie myl celiabatu z sexem.

A co do reszty, dane masz wyssane z palca, podaj jakieś dane dotyczące

Skąd się biorą tak skrajni debile?.....

Celibat - życie bez seksu

 Z definicji celibat to styl życia przejawiający się w pozostawaniu w
 stanie bezżennym i powstrzymywaniu się od praktyk seksualnych. Nie
 jest celibatem więc chwilowa abstynencja seksualna ani nieaktywne
 erotycznie małżeństwo, choć w powszechnym mniemaniu odmawianie sobie
 radości cielesnych bywa często tak kojarzone.

 Dlaczego ktokolwiek mógłby być zainteresowany życiem bez seksu, o
ile
 nie jest to rodzaj strajku głodowego? Pierwszym przypuszczeniem jest
 od razu religia, a przynajmniej przynależność do kleru.

Data: 2013-02-12 18:23:22
Autor: Bogdan Idzikowski

Użytkownik "xan" <info@activsoft.pl> napisał w wiadomości news:kfddpj$1jj$1news.icm.edu.pl...
[...]

Nie wolno katolikowi bzykać innej kobiety po za żoną poślubioną.
Księdzu nie wolno bzykać żadnej kobiety, żyje w celibacie czyli bezżeństwie.
I to byłoby na tyle

zorientowany

Data: 2013-02-11 23:54:37
Autor: mkarwan
Pieronek: 'pedofilia to namiętność'
Użytkownik "Grzegorz Z." <torri@higginson.org> napisał w wiadomości news:kfbp2i$lip$2dont-email.me...

Z listów Grzegorza Z. tchórzliwie ukrywającego się za anonymizerem

"Przeciez juz nalezalem do seminarium duchownego, a wyrzucili mnie za
pedalstwo"
https://groups.google.com/group/pl.soc.polityka/msg/9ebda8b1607f6a0a?hl=pl

"Tak, ja i mój partner."
https://groups.google.com/group/pl.soc.polityka/msg/a50eb25dd7f6ac48?hl=pl
"Wespól w zespól z moim partnerem"
https://groups.google.com/group/pl.soc.polityka/msg/41d9cacf48e44dea?hl=pl

"zrob mi laske "
https://groups.google.com/group/pl.soc.polityka/msg/7d1d01735b978bc6?hl=pl
"Grzesia" zamów sobie na telefon.
https://groups.google.com/group/pl.soc.polityka/msg/73a10437251c4fe5?hl=pl

"Serdecznie zydów nie znosze"
https://groups.google.com/group/pl.soc.polityka/msg/2de9105554d4e52e?hl=pl
"spierdalaj Zydu"
https://groups.google.com/group/pl.soc.polityka/msg/58f9dc37842a482b?hl=pl

"Nie lubie dzieci"
https://groups.google.com/group/pl.soc.religia/msg/b96c58e80aad45aa?hl=pl

" Jestem prawnikiem"
https://groups.google.com/group/pl.soc.polityka/msg/c5466853818aaf10?hl=pl

"Masz cos nie tak z tym lbem!"
https://groups.google.com/group/pl.soc.polityka/msg/ec882cfb6109439a?hl=pl

"Za kazdy taki post powinno ci sie wyrywac pare tysiecy wlosów i wybijac
jeden zab."
https://groups.google.com/group/pl.soc.polityka/msg/6f969fb2ae0ae03d?hl=pl

"Zajebiemy dzisiaj mkarwana"
https://groups.google.com/group/pl.soc.polityka/msg/3abdd1aa0c174ac3?hl=pl

"Co za skurwysyn"
https://groups.google.com/group/pl.soc.religia/msg/6eed6f87eb6c04a0?hl=pl

"stado moherskiego bydla wychodzacego z kosciola"
https://groups.google.com/group/pl.soc.polityka/msg/342e7d3b837d07b3?hl=pl

"Watykanskie totemy won z Polski!"
https://groups.google.com/group/pl.soc.polityka/msg/a472c27183b8834e?hl=pl

"Mój oficer prowadzacy równiez tak uwaza"
https://groups.google.com/group/pl.soc.polityka/msg/f99857d114119f2a?hl=pl

"i huj :)"
https://groups.google.com/group/pl.soc.polityka/msg/6064ad8733dd4618?hl=pl

"O kurwa!"
https://groups.google.com/group/pl.soc.polityka/msg/13170d7cc479cda3?hl=pl

"Rozjebalo mnie"
https://groups.google.com/group/pl.soc.polityka/msg/0da237172c7c09a5?hl=pl

"O zesz kurwa"
https://groups.google.com/group/pl.soc.polityka/msg/735c8000b655b53a?hl=pl

"Co ty kurwa "
http://groups.google.com/group/pl.soc.polityka/msg/a7305c3c70f25a21?hl=pl
"Jebany"
http://groups.google.com/group/pl.soc.religia/msg/ec14c8342075f1fb?hl=pl
"Pierdolisz od rzeczy"
http://groups.google.com/group/pl.soc.polityka/msg/d9d7d637e72a5ad4?hl=pl
"ale wez nie pierdol"
http://groups.google.com/group/pl.soc.polityka/msg/e664a994ded103f6?hl=pl

"Gówno prawda"
https://groups.google.com/group/pl.soc.polityka/msg/523a66587e2da510?hl=pl

"A teraz spierdalajcie"
https://groups.google.com/group/pl.soc.polityka/msg/3aca36a9157ed006?hl=pl
"Obys zdychal dlugo i bolesciach"
http://groups.google.com/group/pl.soc.polityka/msg/7b99cac811db7ebb?hl=pl
"Ty popierdolona kurwo!"
https://groups.google.com/group/pl.soc.polityka/msg/51fafb78319eebaa?hl=pl
"Spierdalaj pedale!"
https://groups.google.com/group/pl.soc.polityka/msg/b3e042ca774655b8?hl=pl

"Alez ja jestem skurwielem"
https://groups.google.com/group/pl.soc.religia/msg/a0796e4133375fa8?hl=pl
"najebany jak swinia"
https://groups.google.com/group/pl.soc.polityka/msg/1c1566508a8e386c?hl=pl

"Grzesia sobie zamów na telefon."
http://groups.google.com/group/pl.soc.polityka/msg/b4e4b38e4442ae39?hl=pl

"Oj boli dzisiaj dupa"
https://groups.google.com/group/pl.soc.polityka/msg/c3917633a7fad87a?hl=pl
"Mam kurwa w dupie"
http://groups.google.com/group/pl.soc.polityka/msg/67d54e75ea2c4d92?hl=pl

"plwam na wasze sakramenta i na ten wasz kosciól"
https://groups.google.com/group/pl.soc.polityka/msg/380f491375cfb03f?hl=pl

"Niechaj bedzie przeklety Bóg Ojciec i Syn, i Duch, i Matka Najswietsza, i
cale królestwo niebieskie"
https://groups.google.com/group/pl.soc.polityka/msg/8ea0b3856782ccb4?hl=pl

"KURWA NIE MAM NIESTETY"
http://groups.google.com/group/pl.soc.religia/msg/fe62c85440eafc86?hl=pl

"No bo to kurwa smieszne jest! "
http://groups.google.com/group/pl.soc.polityka/msg/c8a26f239ba3a8b5?hl=pl

"i co mi kurwa zrobisz"
http://groups.google.com/group/pl.soc.religia/msg/5b13a9c0633f8804?hl=pl
" kurwa jego mac"
http://groups.google.com/group/pl.soc.polityka/msg/7e073b9eaf1ab30c?hl=pl
"To kurwa co"
http://groups.google.com/group/pl.soc.religia/msg/a22abf0463bf28a6?hl=pl
"A zebys kurwa"
http://groups.google.com/group/pl.soc.polityka/msg/f21d11f26a95e84c?hl=pl

"Huj i dupa"
https://groups.google.com/group/pl.soc.polityka/msg/0604810f57bf3c1a?hl=pl

"huj i dupa. Huj i dupa"
https://groups.google.com/group/pl.soc.polityka/msg/aab27b11aa3a4651?hl=pl

"A teraz wykurwiaj w podskokach"
https://groups.google.com/group/pl.soc.polityka/msg/4d3fe7f2c006b740?hl=pl

"Jak bedziesz spierdalal"
https://groups.google.com/group/pl.soc.polityka/msg/aadf7078fef1ca5d?hl=pl
 "Coś ci się popierdoliło?"
https://groups.google.com/group/pl.soc.polityka/msg/9eb4d53ef6e1bbd6?hl=pl

Data: 2013-02-12 11:32:14
Autor: Lord Donald
W dniu 11.02.2013 22:50, Grzegorz Z. pisze:
[...]

Po prostu trzeba ich izolować od szkół, strach dziecko puścić do szkoły jak taki dewiant łazi tam po korytarzach. Łajdactwa się tego prawnie nie zlikwiduje, ale chociaż pozwoli się rodzicom chronić dzieci przed nimi, a tak dzieci podaje się im na tacy.

Data: 2013-02-12 03:48:45
Autor: glob
Pieronek: 'pedofilia to namiętność'
On 12 Lut, 11:32, Lord Donald <lord_don...@sejm.pl> wrote:
W dniu 11.02.2013 22:50, Grzegorz Z. pisze:> (...) Żadna siła nie powstrzyma człowieka od tego, żeby korzystać z pewnych
> [...]

jak taki dewiant łazi tam po korytarzach. Łajdactwa się tego prawnie nie
zlikwiduje, ale chociaż pozwoli się rodzicom chronić dzieci przed nimi,

Znajdą dojście do dzieci bez rodziców. W Polsce przedwojennej w
branicach, kler nawet sobie zorganizował obóz koncentracyjny, w którym
trzymał tak zwanych wrogów kościoła i dzieci do gwałcenia.......
Rok 1914 - Powstaje Pawilon G dla rzekomo umysłowo chorych dzieci, ale
wiadomo, że wiele z tych dzieci było trzymanych w celu ich wyzysku
seksualnego a nie tylko jako darmowa siła robocza.

Wiecej: http://www.eioba.pl/a/1ujn/branice-inkwizycyjny-oboz-koncentracyjny#ixzz2KgULrPQJ

Data: 2013-02-12 13:38:57
Autor: No pasaran
"glob" <robert.pawlowski4@gmail.com> schrieb im Newsbeitrag news:a6a2a611-29a0-4070-95aa-5c30360c1fa8j9g2000vbz.googlegroups.com...
> [...]

branicach, kler nawet sobie zorganizował obóz koncentracyjny, w którym
trzymał tak zwanych wrogów kościoła i dzieci do gwałcenia.......
..
Rok 1914 - Powstaje Pawilon G dla rzekomo umysłowo chorych dzieci, ale
wiadomo, że wiele z tych dzieci było trzymanych w celu ich wyzysku
seksualnego a nie tylko jako darmowa siła robocza.

Ciebie też trzeba izolować, bo tak samo jesteś wykolejony i pierzesz biednym dzieciom mózgi, swoimi psychicznymi zaburzeniami... Póki co, wyżywasz się nad sparaliżowanymi...zboku...

Data: 2013-02-12 04:44:52
Autor: glob
On 12 Lut, 13:38, "No pasaran" <No_pasa...@gmail.com> wrote:
"glob" <robert.pawlows...@gmail.com> schrieb im Newsbeitragnews:a6a2a611-29a0-4070-95aa-5c30360c1fa8j9g2000vbz.googlegroups.com...

> [...]

dzieciom mózgi, swoimi psychicznymi zaburzeniami... Póki co, wyżywasz się

To trzeba było odrazu  powiedzieć że jesteś sparaliżowany umysłowo, to
bym olał głupoty które wypisujesz.

Pieronek: 'pedofilia to namiętność'