Pieronek: 'pedofilia to namiętność'

Data: 2013-02-11 14:06:00
Autor: glob
Pieronek: 'pedofilia to namiętność'
On 11 Lut, 22:50, "Grzegorz Z." <to...@higginson.org> wrote:
(...) adna si a nie powstrzyma cz owieka od tego, eby korzysta z pewnych
mo liwo ci, jakie daje cz owiekowi wolna wola i do czego go pchaj
nami tno ci. Przepraszam bardzo, wiata nie zmienimy - zaznaczy bp
Pieronek. (...)

http://wiadomosci.gazeta.pl/wiadomosci/1,114883,13386475,Bp_Pieronek_...

--
"We are controlling the transmission"

Ja pierdole, gdy kilkanaście lat temu była walka demokracji z
kościołem, który próbował zalegalizować pedofilie, bo problem w
kościele jest ciągły, to demokracja wymogła aby podpisali ustawę
przeciwko przemocy do dzieci,/bo pedofilia to przemoc,/  .
 Ustawę podpisali i nic oprócz ukrywania pedofilów nie zrobili.
  Wszyscy naukowcy świata im powtarząją, to CELIBAT jest problemem,
ale dla kościoła nadal dobro kościoła ważniejsze od dobra dzieci ..
 I do czego chce Pieronek przekonać, że problem rozwiązywalny jest
nierozwiązywalny, bo w dupie mają dzieci.

Data: 2013-02-11 14:44:43
Autor: jan kowalski
Pieronek: 'pedofilia to namiętność'
Ja pierdole, gdy kilkanaście lat temu była walka demokracji z
kościołem, który próbował zalegalizować pedofilie, bo problem w

Co grupa to inny nick. Proponuje się przebadac pod kątem rozdwojenia
jaźni.

Ja pierdole,

Taaa, werbalnie i analnie, sawsze to jakiś substytut prawdziwego
pierdolenia.

Data: 2013-02-11 23:13:41
Autor: u2
Pieronek: 'pedofilia to namiętność'
W dniu 2013-02-11 23:06, glob pisze:
Ja pierdole

No...;-)

Data: 2013-02-12 13:16:53
Autor: xan
W dniu 11.02.2013 23:06, glob pisze:
[...]

zmień naukowców, CELIBAT to nie jest rezygnacja z sexu, tylko rezygnacja z zawierania związku małżeńskiego

http://www.sjp.pl/celibat

"śluby czystości" dotyczą zakonników nie zaś księży.

A wracając do wątku, to plujesz cały czas na KK, przytocz jakieś statystyki pedofili w stosunku do całej liczyby przypadków pedofili, ile to % z całej liczby przypada na KK.

Niestety gady się wszędzie znajdą.

Data: 2013-02-12 04:34:32
Autor: glob
On 12 Lut, 13:16, xan <i...@activsoft.pl> wrote:

> [...]

A wracając do wątku, to plujesz cały czas na KK, przytocz jakieś
statystyki pedofili w stosunku do całej liczyby przypadków pedofili, ile

A to proboszcz panience wmówił że poruchać może a nici ze ślubu..
Celibat to abstynęcia seksualna, anie bzykania ani ślubów, czystość
seksualna, a jak pokazują badania 80 % księży ma kochanki i kochanków
-30%.
  16 procent to pornosy i masturbacja, 4% to ci co dochowują celibatu
i te cztery procent to pedofilie, czyli 300 % więcej niż w całym
społeczeństwie, w którym uchowa się czasem jakiś popapraniec 0,016%.

Data: 2013-02-12 04:41:42
Autor: glob

http://www.we-dwoje.pl/celibat;-;zycie;bez;seksu,artykul,19502.html

Data: 2013-02-12 13:49:55
Autor: xan
W dniu 12.02.2013 13:34, glob pisze:
[...]

puknij się w głowkę, teraz pokazałeś ze wszystko ssiesz z palca

80+30 = 110% brawo logiki, resztę % już pominę, jak chcesz bic pianę to rób to chociaż z głową.

   16 procent to pornosy i masturbacja, 4% to ci co dochowują celibatu
i te cztery procent to pedofilie, czyli 300 % więcej niż w całym
społeczeństwie, w którym uchowa się czasem jakiś popapraniec 0,016%.

poczytaj słownik języka polskiego - celibat to jest życie w bezżeństwie, jak ktoś ci walnie artykuł gdzie napiszą 2+2=5 to też bedziesz przekonywał ze to ma racje bytu ?

Po prostu nie myl celiabatu z sexem.

A co do reszty, dane masz wyssane z palca, podaj jakieś dane dotyczące Polski, najlepiej statystyki policyjne.

Data: 2013-02-12 05:03:57
Autor: glob
On 12 Lut, 13:49, xan <i...@activsoft.pl> wrote:

> [...]

przekonywał ze to ma racje bytu ?

Po prostu nie myl celiabatu z sexem.

A co do reszty, dane masz wyssane z palca, podaj jakieś dane dotyczące

Skąd się biorą tak skrajni debile?.....

Celibat - życie bez seksu

 Z definicji celibat to styl życia przejawiający się w pozostawaniu w
 stanie bezżennym i powstrzymywaniu się od praktyk seksualnych. Nie
 jest celibatem więc chwilowa abstynencja seksualna ani nieaktywne
 erotycznie małżeństwo, choć w powszechnym mniemaniu odmawianie sobie
 radości cielesnych bywa często tak kojarzone.

 Dlaczego ktokolwiek mógłby być zainteresowany życiem bez seksu, o
ile
 nie jest to rodzaj strajku głodowego? Pierwszym przypuszczeniem jest
 od razu religia, a przynajmniej przynależność do kleru.

Data: 2013-02-12 18:23:22
Autor: Bogdan Idzikowski

Użytkownik "xan" <info@activsoft.pl> napisał w wiadomości news:kfddpj$1jj$1news.icm.edu.pl...
[...]

Nie wolno katolikowi bzykać innej kobiety po za żoną poślubioną.
Księdzu nie wolno bzykać żadnej kobiety, żyje w celibacie czyli bezżeństwie.
I to byłoby na tyle

zorientowany

Pieronek: 'pedofilia to namiętność'