Pieronek zawiedziony

Data: 2016-03-01 17:36:57
Autor: Mark VVoydak
Pieronek zawiedziony
http://goo.gl/SJ8NHW

Instytut Pamięci Narodowej upublicznił odnalezione w domu gen. Kiszczaka
teczki TW ''Bolka'', w których znajdują się dokumenty z podpisem Lecha
Wałęsy. Zrobiono to pomimo braku opinii grafologa ws. autentyczności
podpisu.

A niby dlaczego? - odpowiedział Pieronek. - Ja mogę zabrać głos, ale
osobiście, a nie jako Kościół. Jestem z wykształcenia prawnikiem i jestem
uwrażliwiony na to, że prawo powinno być zachowane zawsze i wszędzie. Lech
Wałęsa został osądzony i uniewinniony, to jest akt prawny i trzeba się go
trzymać. Jeśli ujawnia się dodatkowe dokumenty oskarżające go i publikuje
się je bez dawania oskarżonemu czasu i możliwości na zapoznanie się z nimi,
bez sprawdzenia, czy są one autentyczne czy podrobione, to jest nie w
porządku. Mówi się: opinia publiczne tego żądała, ale tłum zawsze będzie
chciał krwi. Jeżeli nawet Wałęsa współpracował przez te 6 lat na początku
lat 70., a potem skutecznie wybawił Polskę z komunizmu poświęcając swoje
życie i życie swojej rodziny, to jeżeli ktoś rzuca w niego kamieniem, to
niech spojrzy w swoje sumienie - mówił bp Pieronek."

Odpowiedź jest tu: https://www.youtube.com/watch?v=HaDZ9AV_BmI

--
Mark VVoydak

Pieronek zawiedziony