Pierścień cersanit

Data: 2010-05-28 21:05:12
Autor: Lukasz
Pierścień cersanit
Czy jest szansa, aby to gdzieś kupić oddzielnie w handlu?
Akcja dzieje się w Poznaniu.

A może lepiej będzie napisać do producenta. Ja tak zrobiłem w przypadku uszkodzonego perlatora do wylewki jednej z popularnych marek armatury. Skorodował wewnętrzny pierścień trzymający sitka. Zapytałem czy mają i zamówiłem dwa nowe. Części były tańsze niż transport.

--
lukasz

Data: 2010-05-30 16:37:29
Autor: Negatyw
Pierścień cersanit

Użytkownik "Lukasz" <lukkajda@wp.pl> napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:htp3f3$idp$1@node1.news.atman.pl...

A może lepiej będzie napisać do producenta.

To był mój pierwszy krok. Po paru tygodniach - wreszcie odpisali i prześlą mi to.

Negatyw
negatyw001(małpa)o2.pl

Pierścień cersanit