[OT] Pier¶cień sprężynuj±cy

Data: 2018-04-13 20:41:54
Autor: Maciek
[OT] Pier¶cień sprężynuj±cy

Mały offtop, na pewno niejedna osoba grzebie sie tu trochę w mechanice.
Poległem dzi¶ przy naprawie kosiarki na zakładaniu pier¶cienia
spręzynuj±cego (segera). Nie mam kleszczy do tego - czy znacie jaki¶
patent, jak to cholerstwo złapać, rozci±gn±ć i założyć?

--
//\/\aciek
docktor(a)poczta.onet.pl

Data: 2018-04-14 09:32:30
Autor: Poldek
[OT] Pierścień sprężynujący
W dniu 2018-04-13 o 20:41, Maciek pisze:

[...]

Można pożyczyć od kogo¶, kto je ma i zgodzi się pożyczyć.

Data: 2018-04-14 11:22:52
Autor: Maciek
[OT] Pier¶cień sprężynuj±cy
Dnia Sat, 14 Apr 2018 09:32:30 +0200, Poldek napisał(a):

Można pożyczyć od kogo¶, kto je ma i zgodzi się pożyczyć.

Nikt ze znajmych ani s±siadów nie miał.

--
//\/\aciek
docktor(a)poczta.onet.pl

Data: 2018-04-14 12:50:11
Autor: RadoslawF
[OT] Pierścień sprężynujący
W dniu 2018-04-14 o 11:22, Maciek pisze:

Można pożyczyć od kogo¶, kto je ma i zgodzi się pożyczyć.

Nikt ze znajmych ani s±siadów nie miał.

Bo je¶li nie występuje problem braku miejsca to da się je
zast±pić czym¶ ze skrzynki narzędziowej. Przy zewnętrznym
kombinerkami przy wewnętrznym jakim¶ szpikulcem.

Pozdrawiam

Data: 2018-04-14 16:45:26
Autor: Maciek
[OT] Pier¶cień sprężynuj±cy
Dnia Sat, 14 Apr 2018 12:50:11 +0200, RadoslawF napisał(a):

 Przy zewnętrznym
kombinerkami przy wewnętrznym jakim¶ szpikulcem.

Problemem był mały rozmiar tego pier¶cienia, ale w końcu udało mi się
drania przyszpilić i rozci±gn±ć.

--
//\/\aciek
docktor(a)poczta.onet.pl

Data: 2018-04-14 09:37:07
Autor: Lewis
[OT] Pierścień sprężynujący
[...]

Rozumiem że mieszkasz w lesie, do najbliższego narzędziowego masz z 50km, nie masz samochodu, komunikacja miejska też nie jeĽdzi. Ale internet masz :) Możesz spróbować zamówić przez internet, na wtorek będziesz miał paczkę.

A na serio, kurwa nie szkoda Ci palców, r±k, oczu, dziury w czole?
Kleszcze z 10zł, a za 50 to cały zestaw wewnętrznych zewnętrznych małych dużych.

Lewis

Data: 2018-04-14 11:26:42
Autor: Maciek
[OT] Pier¶cień sprężynuj±cy
Dnia Sat, 14 Apr 2018 09:37:07 +0200, Lewis napisał(a):

A na serio, kurwa nie szkoda Ci palców, r±k, oczu, dziury w czole?
Kleszcze z 10zł, a za 50 to cały zestaw wewnętrznych zewnętrznych małych dużych.

Bez jaj, nie jestem taki delikatny ;)
Tak, mieszkam prawie w lesie, do najbliższego marketu w którym takie
kleszcze maj± (w wiejskim szwarc-mydło-powidło-nawozy nie mieli) mam 30 km,
a i samochód mam, ale w piatek po piwie to jako¶ nieporęcznie jeĽdzić.

Poradziłem sobie dzi¶ rano dwoma ¶rubrętami i setk± panienek lekkich
obyczajów ;)

Kleszcze kupię i tak, przydadz± się.

--
//\/\aciek
docktor(a)poczta.onet.pl

Data: 2018-04-15 13:22:26
Autor: Jacek
[OT] Pierścień sprężynujący
W dniu 13.04.2018 o 20:41, Maciek pisze:

Mały offtop, na pewno niejedna osoba grzebie sie tu trochę w mechanice.
Poległem dzi¶ przy naprawie kosiarki na zakładaniu pier¶cienia
spręzynuj±cego (segera). Nie mam kleszczy do tego -
Jako zwolennik "wi±zania buta dżdżownic±" powiem tak:
spróbuj użyć nożyczek, jak maj± odpowiednio cienkie końce, to się uda.
Jacek

Data: 2018-04-15 18:07:38
Autor: Maciek
[OT] Pier¶cień sprężynuj±cy
Dnia Sun, 15 Apr 2018 13:22:26 +0200, Jacek napisał(a):

Jako zwolennik "wi±zania buta dżdżownic±" powiem tak:
spróbuj użyć nożyczek, jak maj± odpowiednio cienkie końce, to się uda.

Problem już rozwi±zany, ale dzięki - na ten patent oczywi¶cie nie wpadłem.

--
//\/\aciek
docktor(a)poczta.onet.pl

[OT] Pier¶cień sprężynuj±cy