Pier¶cienie pomocy

Data: 2015-02-10 19:30:41
Autor: KomarekApka125
Pier¶cienie pomocy
Witam, mam problem ze znalezieniem sklepu/sklepu internetowego z pojedynczymi cze¶ciami do motorów a mianowicie potrzebuję dwóch pierwcionków na tłok do aprili rs 125 rok 2007 je¶li kto¶ by miał jak±¶ stronke z tym bardzo prosze o link :)
pozdro :) --
Wysłano z czytnika ¦cigacz.pl -> http://grupy.scigacz.pl/

Data: 2015-02-11 00:42:56
Autor: Tmek
Pier¶cienie pomocy
--
Wysłano z czytnika ¦cigacz.pl -> http://grupy.scigacz.pl/

W Izraelu ma gosc.
http://www.ebay.com/itm/New-Genuine-Piaggio-Skipper-Hexagon-Typhoon-125-Aprila-SR-125-Piston-4333830003-/321660792958

Poza tym poszukaj w sklepie z czesciami do skuterow.
http://www.motor-land.com.pl/ tam jest taki numer telefonu.
Trzeba zadzwonic i zapytac.

Tmek

Data: 2015-02-11 11:16:09