Pierszenstwo na przejezdzie cd...

Data: 2011-06-01 20:52:59
Autor: SHP
Pierszenstwo na przejezdzie cd...
Piotr P. <p.pankowskiWYTNIJTO@gmail.comTOTEZ> napisał(a):
Sytuacja z wczoraj.

Skrzyzowanie DDR z ulica jednokierunkowa. Przed przejazdem ustawione sa znaki "stop" dla aut, wymalowana linia ciagla, wczesniej znak ostrzegawczy.

Widzę, że na kogoś trafiło.. ;/ Niemal codziennie jeżdżę tą ddr, generalnie
kierowcy ustępują, ale czasem trzeba użyć airzounda, by zaznaczyć swoją
obecność sztywnym karkom. Projekt tej ddr powstał w oparciu o nasze sugestie.
Tak samo jak to, by namalować STOP przed przejazdem dla rowerzystów (wcześniej
STOP był przed torami tramwajowymi). Jeździłem tamtędy samochodem i nie ma
problemu z dostrzeżeniem roweru, o ile wie się, po co wymyślono znak STOP.
Choć nieco trudniej mogą mieć kierowcy ciężarówek.
Niektórzy zatrzymują się tylko, "bo tak" i ruszają, nie zważając na to, czy
coś nie jedzie. To już wolę tych, co tylko zwalniają, ale przynajmniej
obserwują otoczenie.

btw. gdzieś przy Moście Długim jest kamera monitoringu. Jest jakaś mała
szansa, że mogła zarejestrować zdarzenie.

Oj, wkurzyłbym się, gdyby chcieli ze mnie zrobić wielbłąda w tym miejscu.. Ale
jakoś zawsze szkoda mi roweru, ręcę na klamkach same się zaciskają.. ;>

--

Pierszenstwo na przejezdzie cd...