Pierwsi w Europie.

Data: 2011-05-10 12:29:40
Autor: cirrus
Pierwsi w Europie.
# Co najmniej 65 aren zbudowano lub unowocześniono w Polsce przez ostatnie pięć lat - wylicza "Rzeczpospolita".
Ta ilość stawia nas obecnie na pierwszym miejscu w Europie, jeśli chodzi o budowę nowych stadionów. Nigdy w naszej historii nie mieliśmy takiego boomu.

W ogólnej liczbie zbudowanych lub zmodernizowanych obiektów przodują areny piłkarskie, ale jest też kilka żużlowych i jedna, przeznaczona do gry w rugby. Największa inwestycja to oczywiście Stadion Narodowy. Lecz powstaje także dużo małych boisk z trybunami na 2 - 3 tys. osób.

Źródła finansowania to budżet centralny, samorządowy i środki unijne. Władze lokalne widzą w obiektach sportowych namacalne dowody ich skuteczności i działalności na rzecz społeczeństwa.

Ponoć nadrabiamy zapóźnienia sprzed lat, ale czy rzeczywiście taka duża ilość sportowych aren jest nam potrzebna, zwłaszcza w kontekście ostatnich wydarzeń w Bydgoszczy - zastanawia się "Rzeczpospolita". #
Ze strony:
http://tiny.pl/hfx1q

--
stevep

Data: 2011-05-10 12:31:03
Autor: Tomek
Pierwsi w Europie.

Użytkownik "cirrus" <cirrus@tinvalid.tkdami.net> napisał w wiadomości news:iqb42q$udj$1news.vectranet.pl...
[...]

Tak, czytaliśmy. Więcej idzie kasy na stadiony niż na remonty dróg. A zarabiają "swoi". By żyło się dostatniej...
Tomek

Data: 2011-05-10 12:34:48
Autor: Leprechaun!
Pierwsi w Europie.

Użytkownik "Tomek" <kuki543@wp.pl> napisał w wiadomości news:4dc9140b$0$2450$65785112news.neostrada.pl...

[...]

A kto ma zarabiać?

BomBel

Data: 2011-05-10 12:38:19
Autor: Polok_Prawdziwy
Pierwsi w Europie.
Tak, czytaliśmy. Więcej idzie kasy na stadiony niż na remonty dróg. A

zarabiają "swoi". By żyło się dostatniej...

Izebyto jesce potem wykożystać było możno, ale myślem, ze pozamykajom to potem
naśtery spusty itaki finał bedzie...!

PS - nochebaze maluśkie fasysty dożondzenia dojdom, to bedom miały gdzie ludzi
zamykać...

Data: 2011-05-10 17:56:03
Autor: heÂŽsk
Pierwsi w Europie.
On Tue, 10 May 2011 12:31:03 +0200, "Tomek" <kuki543@wp.pl> wrote:

> [...]

Tak, czytaliśmy. Więcej idzie kasy na stadiony niż na remonty dróg. A zarabiają "swoi". By żyło się dostatniej...

 mozesz podac zrodlo tych rewelacyjnych informacji.

Data: 2011-05-12 14:08:05
Autor: Tomek
Pierwsi w Europie.

> [...]

zarabiają "swoi". By żyło się dostatniej...
Tomek

mozesz podac zrodlo tych rewelacyjnych informacji.

Służę:
http://ibiss.pl/aktualnosci/1360-wiecej-pieniedzy-na-orliki-niz-na-budowe-drog
http://wyborcza.biz/biznes/1,101562,9568417,Drogowy_samoboj_Tuska.html

Tomek

Data: 2011-05-12 16:23:19
Autor: Bogdan Idzikowski
Pierwsi w Europie.

Użytkownik "Tomek" <kuki543@wp.pl> napisał w wiadomości news:4dcbcdcc$0$2444$65785112news.neostrada.pl...

> [...]

zarabiają "swoi". By żyło się dostatniej...
Tomek

mozesz podac zrodlo tych rewelacyjnych informacji.

To jest przyszłość - i to są dywagacje. Czyli stosujesz demagogię!

Data: 2011-05-12 18:05:07
Autor: :heŽsk:
Pierwsi w Europie.
On Thu, 12 May 2011 14:08:05 +0200, "Tomek" <kuki543@wp.pl> wrote:

> mozesz podac zrodlo tych rewelacyjnych informacji.

> [...]

 czytales to uwaznie? porownaj oba teksty. zestaw liczby, a wyjdzie  ci ze obaj dziennikarze w pepegach naciagaja ile sie da by udowodnic,
 ze tusk jest garbaty i nie potrzebuje orlikow tylko sciezki rowerowe.
 nigdzie nie podano ile pieniedzy (w liczbach) przeznaczono na boiska.
 jeden autor cytuje drugiego bez podania zrodla. zwroc uwage na
 pomieszanie pojec: rzadowy - samorzadowy. po prostu naciaganie
 by stworzyc wrazenie, ze zamiast jednego orlika mozna wybudowac
 1 km drogi ekspresowej. szkoda, ze autorzy nie pokusili sie by
 porownac ile kosztuje dofinansowanie partii z budzetu, utrzymanie
 stada poslow i senatorow, utrzymanie dworu prezydenckiego.

http://miniurl.pl/glosludu
http://miniurl.pl/glosludu2

Data: 2011-05-10 12:34:15
Autor: Leprechaun!
Pierwsi w Europie.

[...]

Pozostało niewybudowanych 3 mln mieszkań. Zaczniemy tzn. zacznie PiS budować od jesieni. Sukces już jest!

BomBel

Pierwsi w Europie.