Pierwsza Dama Polski...

Data: 2010-02-13 02:33:18
Autor: Woland
Pierwsza Dama Polski...
Żony Komorowskiego, Olechowskiego, Cimoszewicza i Szmajdzińskiego są
brzydkie jak ja pierdolę.. I wyglądają jak typowe wieśniary.. Pod
względem szpetności nie dorównują co prawda Maryji Kaczyńskiej, co
jednak nie zmienia faktu, że są wyjątkowo mało reprezentacyjne...

Pani Anna Applebaum wyróżnia się na tle tego towarzystwa pod względem
inteligencji, wpływów politycznych i urody, a przede wszystkim
elegancji i doświadczenia w funkcjonowaniu na światowych salonach..

Jako Polak właśnie ją najchętniej widziałbym w roli pierwszej damy...

Data: 2010-02-13 11:46:36
Autor: awe
Pierwsza Dama Polski...

Użytkownik "Woland" <tzva.adonai1@lycos.com> napisał w wiadomości news:b33a9bb1-3474-43b0-9d19-5a59c1852b36l19g2000yqb.googlegroups.com...
[...]

-- -- -- -
faktycznie ma prezencje tylko ten radziu taki jakis landrynkowaty. powinna startowac - jestem przekonany ze by wygrala
awe

Data: 2010-02-13 18:18:21
Autor: sofu
Pierwsza Dama Polski...

[...]

Przestań klocek przeciez wszyscy wiedzą, że taki z ciebie Polak jak z Piusa
XII święty.

sofu

Pierwsza Dama Polski...