Pierwsza Dama jeździ z klasą

Data: 2010-10-20 12:37:48
Autor: Bogdan Idzikowski
Pierwsza Dama jeździ z klasą
Anna Komorowska to dopiero ma klasę. Chociaż mogłaby pędzić przez miasto, jej limuzyna jedzie przepisowo.

Pani prezydentowa, jak każda Pierwsza Dama, ma swoje obowiązki. I nierzadko zdarza się, że musi się bardzo spieszyć na spotkanie czy konferencję. Jednak widać, że potrafi się zachować.

Anna Komorowska z domu wychodzi o takiej godzinie, by nie musieć gnać przez miasto na złamanie karku. Jej kierowca nie tylko jedzie z przepisową prędkością, ale też grzecznie przepuszcza pieszych na pasach.

Może Pierwsza Dama będzie prekursorką nowej mody wśród polityków. Dobrze by bowiem było, by także kierowcy ministrów i innych przedstawicieli władzy przestali czuć się na drogach jak święte krowy i wreszcie skończyli z łamaniem przepisów.

http://www.fakt.pl/Pierwsza-Dama-jezdzi-z-klasa,artykuly,85608,1.html

Ciekaw jestem waszej klasy!!!

Data: 2010-10-20 12:44:50
Autor: Zahir

Użytkownik "Bogdan Idzikowski" <bogdanid@neostrada.pl> napisał w wiadomości news:4cbec5b5$0$20997$65785112news.neostrada.pl...
[...]

Oni i klasa. Od kogo wymagasz? Od tych co potrafia jedynie bluzgać? Budzą moją ODRAZĘ!

--

Zahir

Data: 2010-10-20 12:47:41
Autor: D. J. MC Donald Musk
[...]

na pewno potrafi sie zachowac!
ile jeszcze trupow?

Data: 2010-10-20 12:56:14
Autor: Zahir

Użytkownik "D. J. MC Donald Musk" <kaszalot@zyrandol.pll.lot> napisał w wiadomości news:i9mhdn$t8v$1news.ett.com.ua...

[...]

Tyle ile wywołacie swoja nienawiścią!

--

Zahir

Data: 2010-10-20 13:16:59
Autor: dK

Użytkownik "Zahir" <sahibzahir@gmail.com> napisał w wiadomości news:4cbecac8$0$27039$65785112news.neostrada.pl...

[...]

Problem z Panią Komorowską polega na tym, ze nie spadła jak  życzyło jej wielu narodowych-katolików spod krzyża.

dK

Data: 2010-10-20 04:24:05
Autor: DJ MC Donald Musk
On 20 Paź, 13:16, "dK" <ca...@wp.pl> wrote:
Użytkownik "Zahir" <sahibza...@gmail.com> napisał w wiadomościnews:4cbecac8$0$27039$65785112news.neostrada.pl...

> [...]

> Tyle ile wywołacie swoja nienawiścią!

Problem z Panią Komorowską polega na tym, ze nie spadła jak  życzyło jej

Problem z pania Komoroska jest taki, ze ona nie ma kompletnie zadnej
klasy. Nie oszukujmy sie....

Data: 2010-10-20 13:31:11
Autor: dK

Użytkownik "DJ MC Donald Musk" <iratmor@gmail.com> napisał w wiadomości news:841ffb2b-e978-4ded-80f1-8b38cd50e9cbj18g2000yqd.googlegroups.com...
> [...]

wielu narodowych-katolików spod krzyża.

dK

Problem z pania Komoroska jest taki, ze ona nie ma kompletnie zadnej
======================
Rzeczywiście, mogła oddalić się z Witebska i zostawić resztę na łasce białoruskich służb. A tak bez żadnej klasy była z rodzinami do końca, aż wszyscy wylecieli z Witebska. No i oczywiscie nie dała tematu do bluzgania jej w tej sprawie... to wyjatkowo cyniczne zachowanie, nie dać sięzbluzgać :)

dK

Data: 2010-10-20 15:41:52
Autor: cirrus
[...]

Ty na pierwszym miejscu, ale jako trep.

--
stevep

Data: 2010-10-20 12:50:23
Autor: 954
[...]

A moze byc gajowego ?

Ścigania marszałka Sejmu domaga się Zbigniew Girzyński. Parlamentarzysta PiS wysłał do ministra sprawiedliwości list, w którym wyjaśnia, że 11 grudnia samochód z Bronisławem Komorowskim pędził przez miasto z prędkością nawet około 140 kilometrów na godzinę.
http://wiadomosci.dziennik.pl/polityka/artykuly/86877,posel-pis-scigac-marszalka-sejmu.html

Data: 2010-10-20 13:01:30
Autor: Bogdan Idzikowski

Użytkownik "954" <marek.zmylka@raptor.pl> napisał w wiadomości news:i9mhhr$8f3$1news.onet.pl...

[...]

Syneczku, nie weksluj. To co wpastowałem jest o Komorowskiej. I łaskawie odnieś się do treści, a jeśli nie potrafisz to daj sobie spokój.

Data: 2010-10-20 13:56:53
Autor: 954

Użytkownik "Bogdan Idzikowski" <bogdanid@neostrada.pl> napisał w wiadomości news:4cbecb42$0$21005$65785112news.neostrada.pl...

[...]

Dziekuje Bogu ze nie jestem spokrewniony z toba, wiec daruj sobie ten protekcjonalny ton.
Natomiast tekst stanowi wazelinowa przykrywke, ma wykreowac pozytywny wizerunek.
Okreslenie "pierwsza dama" nabiera nowego znaczenia, chociaz kwiaciarka walizowa wczesniej je
zdewaluowala

Data: 2010-10-20 14:12:29
Autor: Bogdan Idzikowski

Użytkownik "954" <marek.zmylka@raptor.pl> napisał w wiadomości news:i9mlei$jsi$1news.onet.pl...
Okreslenie "pierwsza dama" nabiera nowego znaczenia, chociaz kwiaciarka walizowa wczesniej je
zdewaluowala

W jaki sposób?

Data: 2010-10-20 13:15:43
Autor: dK
[...]

A jak to poseł zmierzył? Byłby wiarygodny jakby podał, że pędził dokładnie 139,56 km/h ,
żeby potem nie okazało się, że 50 to też około 140  :)

dK

Data: 2010-10-20 14:00:39
Autor: MH
[...]

Czy jesteś pewien , że zrozumiałeś treść wątka?! Chyba nie. Podpowiadam ,
dotyczy innej osoby.

MH

Data: 2010-10-20 16:46:52
Autor: jadrys
[...]

Skąd wniosek że to ona ma klasę a nie jej kierowca? To tylko tak na marginesie pytanie. Osobiście nic przeciwko Pani Prezydentowej nie mam... Wydaje się być bardzo sympatyczną kobietą, i jak na razie nie miała żadnych wpadek.

Data: 2010-10-20 18:09:13
Autor: lord_donald
W dniu 20.10.2010 12:37, Bogdan Idzikowski pisze:
[...]

Tyle ludzi wymordowali aby dostać się na ten stołek, to teraz muszą trochę przystopować aby zachować w miarę czyste sumienie.

Pierwsza Dama jeździ z klasą