Pierwsza Mama Rzeczypospolitej

Data: 2010-07-21 03:49:27
Autor: D.J.MC Donald Musk
Pierwsza Mama Rzeczypospolitej
Data: 2010-07-21 12:51:07
Autor: boukun
Pierwsza Mama Rzeczypospolitej

Uzytkownik "D.J.MC Donald Musk" <rymplum@gmail.com> napisal w wiadomosci news:ab607b88-4031-4293-9c35-a3c257a43d23c10g2000yqi.googlegroups.com...
w gustownie pogniecionej garsonce chce do palacu
http://www.fakt.pl/Anna-Komorowska-ma-dosc-domu-i-chce-na-salony,artykuly,77730,1.html

Ale o co ci chodzi? Z czym sie nie mozesz pogodzic?

boukun

Data: 2010-07-21 12:53:59
Autor: PesTYcyD
W dniu 2010-07-21 12:51, boukun pisze:

[...]

On tylko nie potrafi rozwin±æ my¶li, tak jak ca³e to pisowskie byd³o.

Data: 2010-07-21 13:42:56
Autor: Neko
Pierwsza Mama Rzeczypospolitej
U¿ytkownik "PesTYcyD" <pestycyd@wp.pl> napisa³

On tylko nie potrafi rozwin±æ my¶li, tak jak ca³e to pisowskie byd³o.

Kultura to z pewnoscia nie grzeszysz.

Data: 2010-07-21 13:52:05
Autor: PesTYcyD
W dniu 2010-07-21 13:42, Neko pisze:
U¿ytkownik "PesTYcyD" <pestycyd@wp.pl> napisa³

On tylko nie potrafi rozwin±æ my¶li, tak jak ca³e to pisowskie byd³o.

Kultura to z pewnoscia nie grzeszysz.

Ja tylko zni¿am siê do waszego poziomu, inaczej nie zrozumiecie tego co siê do was pisze pisowskie kmioty.

Data: 2010-07-21 14:24:57
Autor: Neko
Pierwsza Mama Rzeczypospolitej
U¿ytkownik "PesTYcyD" <pestycyd@wp.pl> napisa³

Ja tylko zni¿am siê do waszego poziomu, inaczej nie zrozumiecie tego co siê do was pisze pisowskie kmioty.

Taaaa... znizasz sie... Mozesz juz pozostac na tym poziomie.

Data: 2010-07-21 13:43:43
Autor: Neko
Pierwsza Mama Rzeczypospolitej
Uzytkownik "boukun" <boukun@neostrada.pl> napisal
Ale o co ci chodzi? Z czym sie nie mozesz pogodzic?

Odchudzic by sie mogla. Przeciez to wstyd
tak wygladac. Wystarczy wiecej ruchu i mniej salcesonu. :)

Data: 2010-07-21 10:12:38
Autor: D.J.MC Donald Musk
On 21 Lip, 13:43, "Neko" <miglce@_bez_spamu.wp.pl> wrote:
Uzytkownik "boukun" <bou...@neostrada.pl> napisal

> Ale o co ci chodzi? Z czym sie nie mozesz pogodzic?

Odchudzic by sie mogla. Przeciez to wstyd
tak wygladac. Wystarczy wiecej ruchu i mniej salcesonu. :)

salcefix jest bardzo zdrowy co widac...

Data: 2010-07-21 18:10:01
Autor: jadrys
  W dniu 2010-07-21 13:43, Neko pisze:
Uzytkownik "boukun" <boukun@neostrada.pl> napisal
Ale o co ci chodzi? Z czym sie nie mozesz pogodzic?

Odchudzic by sie mogla. Przeciez to wstyd
tak wygladac. Wystarczy wiecej ruchu i mniej salcesonu. :)

Skąd wiesz? Może przecież mieć jakieś schorzenie.

Data: 2010-07-21 18:15:28
Autor: Neko
Pierwsza Mama Rzeczypospolitej
Użytkownik "jadrys" <andrzej203@op.pl> napisał

Skąd wiesz? Może przecież mieć jakieś schorzenie.

Brzytwa Ockhama.

Najbardziej prawopodobne, ze obzerala sie salcesonem

96% grubasow w USA jest winna sama sobie, gdyz nie stosowala
odpowiedniej diety (czytaj: zarła fast-foody) i unikala ruchu.

Podobne zjawisko obserwujemy w Polsce. Wystarczy wyjsc
na ulice, aby zobaczyc jak dzisiejsza mlodziez wyglada.

A w Japonii ludzie sa generalnie szczupli i zdrowi Dlaczego?
Bo taki maja wspanialy system zywieniowy od setek latach (sushi rulez! ;)

Data: 2010-07-21 18:42:36
Autor: Bogdan Idzikowski

Użytkownik "Neko" <miglce@_bez_spamu.wp.pl> napisał w wiadomości news:i276g1$p4t$1news.onet.pl...
[...]

A jak dzisiejsza młodzież wygląda według ciebie oczywiście?

Data: 2010-07-22 08:44:08
Autor: Neko
Pierwsza Mama Rzeczypospolitej
Użytkownik "Bogdan Idzikowski" <bogdanid@sz.home.pl> napisał

A jak dzisiejsza młodzież wygląda według ciebie oczywiście?

Zamiast siedziec non-stop w domu i zlopac piwsko wyjdz
na ulice to sie przekonasz. I troche ruchu tez nie zaszkodzi.

Data: 2010-07-22 08:52:11
Autor: Bogdan Idzikowski
Pierwsza Mama Rzeczypospolitej

Nasza młodzież jest piękna, dorodna, mądra!

Data: 2010-07-22 08:52:22
Autor: Neko
Pierwsza Mama Rzeczypospolitej
Użytkownik "Bogdan Idzikowski" <bogdanid@sz.home.pl> napisał

Nasza młodzież jest piękna, dorodna, mądra!

Tak jest tow. Gierek!

Data: 2010-07-22 08:58:54
Autor: Bogdan Idzikowski
Pierwsza Mama Rzeczypospolitej

Koniecznie chcesz napierdalanki na epitety?

Data: 2010-07-22 09:00:20
Autor: Neko
Pierwsza Mama Rzeczypospolitej
Użytkownik "Bogdan Idzikowski" <bogdanid@sz.home.pl> napisał

Koniecznie chcesz napierdalanki na epitety?

Alez skad! Z mistrzem barowych epitetow nie wygram!

Data: 2010-07-22 00:43:18
Autor: jadrys
  W dniu 2010-07-21 18:15, Neko pisze:
[...]

Ale te przykłady które podałeś nie świadczą że w tym konkretnym przypadku chodzi o jedzenie salcesonu. Być może pani Komorowska choruje na cukrzycę..

Data: 2010-07-21 18:20:26
Autor: Jerzy Tabortowski
Pierwsza Mama Rzeczypospolitej
Odchudzic by sie mogla. Przeciez to wstyd
tak wygladac. Wystarczy wiecej ruchu i mniej salcesonu. :)

Masz rację. Po twarzy widać że to była ładna kobieta, a i przy jej posturze widać urodę. Dopóki nie zacznie odwijać krzywych kluchów jak Dżolanta, odpieprzyć się od niej proszę. Damscy bokserzy kurwa ich mać.

Data: 2010-07-22 08:44:38
Autor: Neko
Pierwsza Mama Rzeczypospolitej
Użytkownik "Jerzy Tabortowski" <jurekt@edd_gazeta_wyborcza_gowno_prawda.pl> napisał

Masz rację. Po twarzy widać że to była ładna kobieta, a i przy jej posturze widać urodę. Dopóki nie zacznie odwijać krzywych kluchów jak Dżolanta, odpieprzyć się od niej proszę. Damscy bokserzy kurwa ich mać.

Morderca zwierzat sie odezwal. :)

Data: 2010-07-22 17:51:41
Autor: Jerzy Tabortowski
Pierwsza Mama Rzeczypospolitej
Morderca zwierzat sie odezwal. :)

A pewnie, morderca :)

Data: 2010-07-21 22:19:12
Autor: boukun
Pierwsza Mama Rzeczypospolitej

Uzytkownik "Neko" <miglce@_bez_spamu.wp.pl> napisal w wiadomosci news:i26mi5$6qg$1news.onet.pl...
Uzytkownik "boukun" <boukun@neostrada.pl> napisal
Ale o co ci chodzi? Z czym sie nie mozesz pogodzic?

Odchudzic by sie mogla. Przeciez to wstyd
tak wygladac. Wystarczy wiecej ruchu i mniej salcesonu. :)

Zeby wygladala jak pomarszczona, wysuszona czarownica?

boukun

Data: 2010-07-22 08:45:23
Autor: Neko
Pierwsza Mama Rzeczypospolitej
Uzytkownik "boukun" <boukun@neostrada.pl> napisal
Zeby wygladala jak pomarszczona, wysuszona czarownica?

Ta czarownica miala klase i byla bardzo madra kobieta.

Ale tego prymityw nie zrozumie...

Data: 2010-07-22 12:08:35
Autor: boukun
Pierwsza Mama Rzeczypospolitej

Uzytkownik "Neko" <miglce@_bez_spamu.wp.pl> napisal w wiadomosci news:i28pej$fsh$1news.onet.pl...
Uzytkownik "boukun" <boukun@neostrada.pl> napisal
Zeby wygladala jak pomarszczona, wysuszona czarownica?

Ta czarownica miala klase i byla bardzo madra kobieta.

Z dupy strony, piszczala jak jakis eunuch..

Ale tego prymityw nie zrozumie...

Szczególnie, jak powtarza za zydomediami glupoty, nawbijane mu do kiepely...

boukun

Data: 2010-07-21 12:57:03
Autor: jerzy.n
[...]

Widze bys wolal kota wprowadzac, leb z lapami do szuflady i wiooo!

Data: 2010-07-21 04:02:08
Autor: D.J.MC Donald Musk
On 21 Lip, 12:57, "jerzy.n" <dobieszc...@poczta.fm> wrote:
Uzytkownik "D.J.MC Donald Musk" <rymp...@gmail.com> napisal w wiadomoscinews:ab607b88-4031-4293-9c35-a3c257a43d23c10g2000yqi.googlegroups.com...

>w gustownie pogniecionej garsonce chce do palacu
>http://www.fakt.pl/Anna-Komorowska-ma-dosc-domu-i-chce-na-salony,arty...

Widze bys wolal kota wprowadzac, leb z lapami do szuflady i wiooo!

trzech adoratorow pierwszej Mammy RP :-)

Data: 2010-07-21 13:13:39
Autor: Polok_Prawdziwy
Pierwsza Mama Rzeczypospolitej
w gustownie pogniecionej garsonce chce do palacu

http://www.fakt.pl/Anna-Komorowska-ma-dosc-domu-i-chce-na-salony,artykuly,77730,1.html

Znacysiem, lepso roncka, kotek, abo Zioberek za Pirsomdamem byby³a...?

Niedosiem...!

Pozatym, prezesik prezydemtem byæ niemoze z muretorycnych powoduw - jus jego
brat-popsednik problemy z klamkami mio³ - zawysoko je pomontowa³y wtym pa³acu...

Gdyby teroski PSYKRUTKI prezydemtem zosto³, znowu¿ musio³by z Giertychem
wkomitywem wchodziæ i jakomsik robotem w Kancelaryji mu ³obmy¶liæ, bo wtoby
psednim d¼wie¿a ³otwiro³, pseca ¶rednio wielgo¶ci PiSikuw to 152,3 cm...!?

--

Pierwsza Mama Rzeczypospolitej