Pierwsza aktywacja TV satelitarnej...

Data: 2011-09-29 07:31:46
Autor: pawell32
Pierwsza aktywacja TV satelitarnej...
W dniu 2011-09-28 23:28, Marcin pisze:
Nadszedl czas by stac sie po raz pierwszy abonenetem platnej tv
satelitarnej. Z tego co widzialem to najlepiej dla mnie wyglada oferta n
w promocji Swiat HD za 59 PLN/m-c. Mam w zwiazku kilka pytan odnosnie
tej oferty.
Jezeli dobrze rozumiem to po zakonczeniu umowy na czas okreslony jezeli
zrezygnuje z oferty to musze oddac dekoder do n. Jezeli mialem wersje z
HDD to wszystkie nagrania zostana utracone bo nie ma spoosbu na
przegranie ich cyfrowo (podlaczenie przez chincha do nagrywarki i
mozolne kopiowanie jak za czasow VHS wykluczam). A moze za niewielka
oplata da sie zatrzymac dekoder by wykorzytsac go np. w "n na karte".

nagrania jak i dekoder są ich własnością.
rozwiązujesz umowę - sprzęt oddajesz.
jeżeli nie wypowiesz umowy na 30 dni przed końcem to automatycznie
przedłuża się na czas nieokreślony.
z tego co wiem, możesz przejść na "n na kartę" ale nie z dekoderem PVR.

Jezeli wyrobilbym sobie karte kredytowa n w Multibanku i placil nia
abonament to dostane dodatkowy rabat 10%. Za karte w banku tez nie
zaplace bo bede placil nia abonament co zwalnia z oplaty rocznej ;)

Aktualna promocja w n konczy sie za kilka dni. Czy sa gdzies w necie
sprawdzone strony z przeciekami jak bedzie wygladac nastepna promocja?
Tak jak w przypadku telefonii komorkowej gdzie portale na kilka godzin
przed zakonczeniem aktualnej promocji publikuja juz regulaminy
nastepnej. I wiadomo czy sie pospieszyc z aktualna promocja czy lepiej
poczekac do jutra ;)

jedna się kończy, zaczyna się następna.

Po zakonczeniu promocji jezeli zostane na czas nieokreslony i nie
zrezygnuje z zadnego pakietu to bede placil 64 PLN/m-c zamiast 59 PLN,

przed końcem umowy wypowiadasz pisemnie, jak dostaniesz propozycję
to podpiszesz nową umowę na podobnych, a czasem lepszych warunkach.

Czy na koniec umowy dzwonia z n (jak operatorzy komorkowi) i proponuja
jakies sensowne warunki przedluzenia umowy czy najlepiej rozwiazac umowe
i podpisac nowa promocje? Wiem ze tego nie wiadomo do konca ale jak to
bywalo w przeszlosci?

jak nie wypowiesz to sami nie zadzwonią.

--
pozdrawiam.  pawell32
OpenSuse 11.4 - power of linux

Data: 2011-09-29 17:13:37
Autor: ToMasz
[...]
tego nikt tutaj niewie, natomiast ja w lutym podpisałem podobną umowę za 48zł, jako jeden z ostatnich. moze ktoś lada dzień będzie chciał taką umowę zakończyć, wiec scedują ją na siebie. 59zł - brzmi drogo. Ja bym niebrał, choć - jak sam widzisz- może być drożej.
Może ktoś wie czy w tym roku możliwe jest jakieś "przejęcie" i radykalne zmiany wśród dostawców tv sat?

ToMasz

Pierwsza aktywacja TV satelitarnej...