Pierwsza dama

Data: 2010-04-26 08:04:29
Autor: Pistacjusz
Pierwsza dama
Ciekawe czy przejdzie przez drzwi do pałacu?
Będą ją sadzać w środku samolotu?

Data: 2010-04-26 17:06:19
Autor: raff
Pierwsza dama
Pistacjusz pisze:
Ciekawe czy przejdzie przez drzwi do pałacu?
Będą ją sadzać w środku samolotu?

CASA ma duze wrota...

R.

Data: 2010-04-26 17:46:57
Autor: konserwator
Pierwsza dama

Użytkownik "Pistacjusz" <pistacjusz@gmail.com> napisał w wiadomości news:aa93367d-6650-4d0d-8c4e-383aa7f80aebk33g2000yqc.googlegroups.com...
Ciekawe czy przejdzie przez drzwi do pałacu?
Będą ją sadzać w środku samolotu?

chodzi o to by nie przewazyla na ktoras ze stron?
-raczej nie przewazy - przeciez teraz kupia jakis wiekszy samolot - pewnie ten ukrainski do przewozu lokomotyw itp ciezarow...to sie zmiesci... -- - news://freenews.netfront.net/ - complaints: news@netfront.net -- -

Data: 2010-04-26 18:04:57
Autor: Slawek SWP
Pierwsza dama
Użytkownik Pistacjusz napisał:
Ciekawe czy przejdzie przez drzwi do pałacu?
Będą ją sadzać w środku samolotu?

Jarosław Kaczyński nie ma żony i sądzę, że teraz mu wesele nie pasi... Najwcześniej się hajtnie w przyszłym roku, no chyba, że będzie musiał...

--
Sławek SWP
"to nie tęsknota za komuną

['] Prawdą po oczach, przez całe życie!
http://blog.rp.pl/rybinski/
http://www.archive.org/details/JacekBrzezowskiTchnienieGrozy_20_WilliamWymarkJacobs-Ma_pia_apka
P(od) S(podem)
Zezwalam na kopiowanie, powielanie i cytowanie mojego tekstu pod warunkiem wskazania jego źródła.

Data: 2010-04-26 18:39:55
Autor: Bhastek
Pierwsza dama

Użytkownik "Slawek SWP" <skasujdamspietrasiewiczusun@wp.pl> napisał w wiadomości news:4bd5b9a8$0$19170$65785112news.neostrada.pl...
[...]

Jola Szczy. na pierwsza damę.
Będzie pierwsza w histori konkubina prezydenta pierwszą damą:>
--
Bhastek

Data: 2010-04-26 19:24:08
Autor: Tomy M.
Pierwsza dama
Użytkownik "Bhastek" <bhastek@WYTNIJ_TO.op.pl> napisał w wiadomości news:hr4fkt$r94$1inews.gazeta.pl...

Będzie pierwsza w histori konkubina prezydenta pierwszą damą:>

Słabo znasz historię ...

Tomy M.

Data: 2010-04-26 19:31:05
Autor: Bhastek
Pierwsza dama

Użytkownik "Tomy M." <tomy@ansibl.com> napisał w wiadomości news:4bd5cc38$0$17098$65785112news.neostrada.pl...
Użytkownik "Bhastek" <bhastek@WYTNIJ_TO.op.pl> napisał w wiadomości news:hr4fkt$r94$1inews.gazeta.pl...

Będzie pierwsza w histori konkubina prezydenta pierwszą damą:>

Słabo znasz historię ...

Może...mam jednak nadzieję, że histodia nie zakreśli koła.

--
Bhastek

Data: 2010-04-26 19:33:52
Autor: Tomy M.
Pierwsza dama
Użytkownik "Bhastek" <bhastek@WYTNIJ_TO.op.pl> napisał w wiadomości news:hr4iks$7su$1inews.gazeta.pl...

Słabo znasz historię ...

Może...mam jednak nadzieję, że histodia nie zakreśli koła.

Nie martw się, pierwszej damy nie wybierasz, prezydent
ją sobie wybiera.

Tomy M.

Data: 2010-04-26 20:07:38
Autor: Bhastek
Pierwsza dama

Użytkownik "Tomy M." <tomy@ansibl.com> napisał w wiadomości news:4bd5ce80$0$2595$65785112news.neostrada.pl...
[...]

:)
Ale co to za prezydent ktory nie_umie wybrac.
--
Bhastek

Data: 2010-04-26 20:47:21
Autor: Tomy M.
Pierwsza dama
Użytkownik "Bhastek" <bhastek@WYTNIJ_TO.op.pl> napisał w wiadomości news:hr4kpd$fdi$1inews.gazeta.pl...

Ale co to za prezydent ktory nie_umie wybrac.

Pokazać Ci który kandydat nie umie wybierać?

.... mam nadzieję że ten dureń oszczędzi swojej
kobiecie upokorzeń jakie ją czekają.

Tomy M.

Data: 2010-04-26 21:37:07
Autor: Bhastek
Pierwsza dama

Użytkownik "Tomy M." <tomy@ansibl.com> napisał w wiadomości news:4bd5dfb9$0$17091$65785112news.neostrada.pl...
Użytkownik "Bhastek" <bhastek@WYTNIJ_TO.op.pl> napisał w wiadomości news:hr4kpd$fdi$1inews.gazeta.pl...

Ale co to za prezydent ktory nie_umie wybrac.

Pokazać Ci który kandydat nie umie wybierać?

Życie jest sztuką wyborów...te złe to też wybory...gorzej jak się nie potrafi podjąć żadnej decyzji.

... mam nadzieję że ten dureń oszczędzi swojej
kobiecie upokorzeń jakie ją czekają.

Nie przesadzaj, prezydent tez bywa upokarzany , a tym chyba kandydaci najmniej sie przejmuja.
pozdr.
--
Bhastek

Data: 2010-04-27 10:26:55
Autor: -heÂŽsk-
Pierwsza dama
On Mon, 26 Apr 2010 19:33:52 +0200, "Tomy M." <tomy@ansibl.com> wrote:

Nie martw się, pierwszej damy nie wybierasz, prezydent
ją sobie wybiera.

 w tym (prezes PiS) przypadku 1-wsza dame moglby wybrac rydzyk
 np. wsrod "purpuratow". szczypinska siadala prezesowi na kolanka
 ale widzac obojetnosc plciowa zrozumiala, ze milosc inne ma imie.

--

 HeSk

http://bezswiatel.4.pl/

Data: 2010-04-26 21:26:04
Autor: awe
Pierwsza dama

[...]

juz zakreslila ...na twoim czole glupku. wez korek i zatkaj te dziure bo ci mozsG wycieka
awe

Data: 2010-04-26 21:41:38
Autor: Bhastek
Pierwsza dama
Użytkownik "awe" <fakej2345@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości news:hr4p13$v14$1news.onet.pl...

juz zakreslila ...na twoim czole glupku. wez korek i zatkaj te dziure bo ci mozsG wycieka
awe
Mam cie w dupie i to co szczekasz.

Data: 2010-04-26 22:14:30
Autor: Tomy M.
Pierwsza dama
Użytkownik "Bhastek" <bhastek@WYTNIJ_TO.op.pl> napisał w wiadomości news:hr4q9m$68s$1inews.gazeta.pl...

Mam cie w dupie i to co szczekasz.

Teee... sabako, umowmy się to WY szczekacie.
Bądź keratywny i wymyśl coś innego.

Tomy M.

Data: 2010-04-27 01:30:47
Autor: Leszczur
Pierwsza dama
On 26 Kwi, 18:04, Slawek SWP <skasujdamspietrasiewiczu...@wp.pl>
wrote:
Najwcześniej się hajtnie w przyszłym roku, no chyba, że będzie musiał...

A co - ma telefon w Play? ;-)

Data: 2010-04-27 12:42:42
Autor: Slawek SWP
Pierwsza dama
wrote:
Najwcześniej się hajtnie w przyszłym roku, no chyba, że będzie musiał...

A co - ma telefon w Play? ;-)

Spróbuj oglądać mniej reklam - masz chyba telewizor z pilotem? To niewielkie okno na świat kształtuje twoje "własne zdanie", stajesz się jednolity...

--
Sławek SWP
http://korwin-mikke.pl/

Data: 2010-04-27 06:13:04
Autor: Leszczur
Pierwsza dama
On 27 Kwi, 12:42, Slawek SWP <skasujdamspietrasiewiczu...@wp.pl>
wrote:
Użytkownik Leszczur napisał:

> A co - ma telefon w Play? ;-)

Spróbuj oglądać mniej reklam - masz chyba telewizor z pilotem?

Tak, ale ten pilot ma swoje procedury i nie poddaje się żadnym
naciskom.
A ta reklama jest wyyyyyyjątkowo niesmaczna i niestety zapada w
pamięć.

To niewielkie okno na świat kształtuje twoje "własne zdanie", stajesz się
jednolity...

No i git. Wszystko na szaro - jak w Chinach. Centralna władza,
centralne decyzje, centralne szczęście. Czyż nie to jest ideałem
sprawowania władzy według PiS?

Pozdro

L'e-szczur

Data: 2010-04-27 10:26:55
Autor: -heÂŽsk-
Pierwsza dama
On Mon, 26 Apr 2010 18:04:57 +0200, Slawek SWP
<skasujdamspietrasiewiczusun@wp.pl> wrote:

Jarosław Kaczyński nie ma żony

 coz, moze ma inne preferencje...

i sądzę, że teraz mu wesele nie pasi...

 ciekawe czy wezmie udzial w paradzie ?

Najwcześniej się hajtnie w przyszłym roku,

 a niby z kim ? ;o)))

no chyba, że będzie musiał...

 ;o)))))))))))))))))))))))

--

 HeSk

http://bezswiatel.4.pl/

Data: 2010-04-27 12:40:24
Autor: Slawek SWP
Pierwsza dama
Użytkownik -he®sk- napisał:
On Mon, 26 Apr 2010 18:04:57 +0200, Slawek SWP
<skasujdamspietrasiewiczusun@wp.pl>  wrote:

Jarosław Kaczyński nie ma żony

  coz, moze ma inne preferencje...

Ja to widzę inaczej... Ma takie potrzeby, że nie może ślubować tylko jednej.

i sądzę, że teraz mu wesele nie pasi...

  ciekawe czy wezmie udzial w paradzie ?

Dlaczego miałby zmienić zdanie co do seksu w miejscu publicznym(?) Jeśli mam rację to on ma kilka kobiet, których zażywa w cichości gabinetów i alkowy.

Najwcześniej się hajtnie w przyszłym roku,

  a niby z kim ? ;o)))

Z tą najbardziej wytrzymałą.

no chyba, że będzie musiał...

  ;o)))))))))))))))))))))))

To, że dotąd zabezpieczenia spełniały swoje zadanie nie znaczy, że przy dużej ilości prób nie wpadnie...

Data: 2010-04-27 15:09:56
Autor: :heŽsk:
Pierwsza dama
On Tue, 27 Apr 2010 12:40:24 +0200, Slawek SWP

>   coz, moze ma inne preferencje...
Ja to widzę inaczej... Ma takie potrzeby, że nie może ślubować tylko jednej.

 czyli taki wspolczesny 61-letni "casanova" w wersji dla ubogich ?

>   ciekawe czy wezmie udzial w paradzie ?
Dlaczego miałby zmienić zdanie co do seksu w miejscu publicznym(?) Jeśli mam rację to on ma kilka kobiet, których zażywa w cichości gabinetów i alkowy.

 jego kierowcy mowia coz zupelnie innego ;o))

>   a niby z kim ? ;o)))
Z tą najbardziej wytrzymałą.

 chyba z ta ktora zrozumie jego preferencje...

To, że dotąd zabezpieczenia spełniały swoje zadanie nie znaczy, że przy dużej ilości prób nie wpadnie...

 bylby to 1-wszy przypadek zajscia faceta w ciaze poprzez
 stosunek odbytniczy...

--

 HeSk

http://bezswiatel.4.pl/