Pierwsza dama USA nie przyleci do Polski. Podobno Michelle Obama nie chce widzieć Bronisława Komorowskiego.

Data: 2011-05-25 11:53:09
Autor: Neko
Pierwsza dama USA nie przyleci do Polski. Podobno Michelle Obama nie chce widzieć Bronisława Komorowskiego.
Użytkownik "muto2100" <maniekxxx@gazeta.pl> napisał

przypominam    co  powiedzial    Komorowski   do  Obamy:   zeby
pilnowal    swojej  zony   azeby   niepuszczala    sie!

Michelle to kobieta z klasa. Nie dziwie sie ze nie przyjedzie
do Polski - kto by chcial przebywac z Bulem.

Dlatego moja propozycja izolowania Bula byla jak najbardziej
racjonalna. Tylko nie wiem czy porcja 30 kg golonki
wystarczylaby na jeden wieczor? Moze zamowic dla Bula 60 kg
golonki - tak na wszelki wypadek?

Data: 2011-05-25 12:12:01
Autor: Leprechaun
Pierwsza dama USA nie przyleci do Polski. Podobno Michelle Obama nie chce widzieÄ? BronisĹ?awa Komorowskiego.

Użytkownik "Neko" <miglce@_bez_spamu.wp.pl> napisał w wiadomo¶ci news:4ddcd1d2$0$2458$65785112news.neostrada.pl...
[...]

Oj Iru¶, bekniesz ty za te swoje teksty. Oj bekniesz.

BomBel

Pierwsza dama USA nie przyleci do Polski. Podobno Michelle Obama nie chce widzieć Bronisława Komorowskiego.