Pierwsza dama będzie miała na imię Zbyszek albo Marek

Data: 2010-05-03 14:26:39
Autor: Eulalia Browarek
Pierwsza dama będzie miała na imię Zbyszek albo Marek
....w sztabie wyborczym PiSu trwają jeszcze ustalenia i zakulisowe rozgrywki ;)

Zennon

Data: 2010-05-03 08:20:41
Autor: Antenka
Pierwsza dama będzie miała na imię Zbyszek al bo Marek
On 3 Maj, 16:26, "Eulalia Browarek" <tys...@Use-Author-Supplied-
Address.invalid> wrote:
...w sztabie wyborczym PiSu trwają jeszcze ustalenia i zakulisowe rozgrywki
;)

Zennon

Ty, Ulalia, módl się żeby ta baba nie została pierwszą damą :

http://www.fakt.pl/Komorowska-Nie-chce-byc-pierwsza-dama,artykuly,63125,1.html

Najpierw powinna trafić do celi głodowej :D.

Antenka

P.s. Jak można się doprowadzić do takiego stanu.... :-?

Data: 2010-05-03 09:39:26
Autor: zbig

Address.invalid> wrote:
> [...]

Najpierw powinna trafić do celi głodowej :D.

Antenka

P.s. Jak można się doprowadzić do takiego stanu.... :-?

Urodź pięcioro dzieci. to pogadamy

Data: 2010-05-03 18:11:17
Autor: cytryna
Address.invalid> wrote:
> [...]

Najpierw powinna trafić do celi głodowej :D.

Antenka

P.s. Jak można się doprowadzić do takiego stanu.... :-?

A można, można przez wspólne chrumkanie z opasami z PO. Chłop dorabiał grosza
w WSI, to i na miche wystarczało i można sobie folgować w konsumpcji czarnej kiszki i salcesonu wiejskiego ze świńskimi niegolonymi uszami. Tak się hoduje
salonowe kaszaloty co to lubią spacery do magla i na targ.

Data: 2010-05-03 09:41:31
Autor: zbig
On 3 Maj, 18:11, "cytryna" <cytry...@poczta.onet.eu> wrote:

[...]

na mój gust to ona ma chorą  tarczycę, ale znając twoja wrażliwość na
pewno uważasz wyśmiewanie się  z chorego za swietna zabawe

Data: 2010-05-03 22:25:49
Autor: Adam

Użytkownik "zbig" <zbigniew_@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:cfb97ed3-0870-49fc-9342-b5a01fa790cdy36g2000yqm.googlegroups.com...
[...]

-- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- --
Bez przesady - po prostu za dużo żre i ma za mało ruchu (spacery z psem tegp ruchu nie zastąpią).
Nawiasem mówiąc - jej Bronek też się w ciągu kilku lat nieźle zapasł (wystarczy sobie poptrzeć na jego zdjęcia z początku lat 90-tych).
AC

Data: 2010-05-03 19:14:37
Autor: brat_olin
Pierwsza dama będzie miała na imię Zbyszek albo Marek

"cytryna" <cytryna4@poczta.onet.eu> wrote

> [...]

hoduje
salonowe kaszaloty co to lubią spacery do magla i na targ.

Odwalcie sie od kobiety!  Nie pcha sie na afisz, wiec o co chodzi?  Z
prezydentowych to tylko z Jolanty od bezow mozna, a nawet trzeba, robic jaja
, bo zasluzyla.  Ale co do innych - wara.

--
Smart questions to stupid answers

Data: 2010-05-03 10:24:29
Autor: Antenka
On 3 Maj, 19:14, "brat_olin" <brat_o...@yahoo.com> wrote:
> [...]

prezydentowych to tylko z Jolanty od bezow mozna, a nawet trzeba, robic jaja
, bo zasluzyla.  Ale co do innych - wara.

O przepraszam bardzo! Gdyby nie "Lekcja Stylu" u p. Jolanty, nie
umiałabym spakować walizki wyjeżdżając na wakacje! :D To Jolanata K.
nauczyła mnie prać odzież w odpowiednim środku i w odpowiedni sposób
łahahahaha. To dzięki niej mój moherowy berecik trzyma fason i nie
sfilcował się, a antenka wciąż jest gotowa wciąż odbioru. :D

Antenka

Pierwsza dama będzie miała na imię Zbyszek albo Marek