Pierwsza dwusetka...

Data: 2009-07-24 08:20:45
Autor: Przemysław Kowalik
Pierwsza dwusetka...
Użytkownik Michal Jankowski napisał:
Pierwszy raz w zyciu dostalem od bankomatu (PKOBP) banknot 200 zl. To taki nowy zwyczaj?

MoĹźe w PKO BP :-). Ja tu http://www.karty.pl/bankomaty.php?bankomat=1848039303
dostałem dwustówkę już 4 lata temu. Jako ciekawostkę dodam, że był załadowany nominałami 10, 50, 100 i 200 :-).

Przemek

Data: 2009-07-24 23:01:17
Autor: Beniowa
Pierwsza dwusetka...

Użytkownik "Przemysław Kowalik" <przemolog@ANTISPAMo2.pl> napisał w wiadomości news:h4bjs2$3a2$1inews.gazeta.pl...
Może w PKO BP :-). Ja tu http://www.karty.pl/bankomaty.php?bankomat=1848039303
dostałem dwustówkę już 4 lata temu. Jako ciekawostkę dodam, że był załadowany nominałami 10, 50, 100 i 200 :-).

Juz pisalem, ze w tym samym bankomacie dostalem 200 zl w czerwcu 2003 r., a potrzebowalem kasy na PKS do Targu i zrobil sie problem...

Beniowa
(milosnik bankomatu BZWBK nad ktorym mieszka, a w ktorym w dowolnej chwili mozna wyplacic 40 zl w czterech dziesiatkach)

Data: 2009-07-24 14:49:16
Autor: bradley.st
Pierwsza dwusetka...
On 24 Lip, 17:01, "Beniowa" <prosze.o.odpowi...@in.public> wrote:

Beniowa
(milosnik bankomatu BZWBK nad ktorym mieszka, a w ktorym w dowolnej chwili
mozna wyplacic 40 zl w czterech dziesiatkach)

A da sie mniej niz 40 zl w dziesiatkach?

bradley
(wielbiciel pobliskiego bankomatu, w ktorym w dowolnej chwili mozna
wyplacic $5   :)

Data: 2009-07-24 16:59:45
Autor: witek
Pierwsza dwusetka...
bradley.st wrote:

bradley
(wielbiciel pobliskiego bankomatu, w ktorym w dowolnej chwili mozna
wyplacic $5   :)

Szczęsciarz.

Data: 2009-07-25 00:10:45
Autor: Beniowa
Pierwsza dwusetka...

Uzytkownik "bradley.st" <bradley.st@gazeta.pl> napisal w wiadomosci news:f47ed389-fb40-42ec-b4a9-e9a7c382f340h30g2000vbr.googlegroups.com...
(milosnik bankomatu BZWBK nad ktorym mieszka, a w ktorym w dowolnej chwili
mozna wyplacic 40 zl w czterech dziesiatkach)

A da sie mniej niz 40 zl w dziesiatkach?

Da.

(wielbiciel pobliskiego bankomatu, w ktorym w dowolnej chwili mozna
wyplacic $5   :)

....ale po jakim kursie? :-)

Beniowa

Data: 2009-07-24 15:13:59
Autor: bradley.st
Pierwsza dwusetka...
On 24 Lip, 18:10, "Beniowa" <prosze.o.odpowi...@in.public> wrote:

> A da sie mniej niz 40 zl w dziesiatkach?

Da.

Jak mi jeszcze napiszesz ze da sie jedna dziesieciozlotowke, to
zapytam sie gdzie mieszkasz!

> (wielbiciel pobliskiego bankomatu, w ktorym w dowolnej chwili mozna
> wyplacic $5   :)

...ale po jakim kursie? :-)

Bardzo przyzwoitym, $1 za $1 :)

Data: 2009-07-25 06:39:25
Autor: Wojciech Bancer
Pierwsza dwusetka...
On 2009-07-24, bradley.st <bradley.st@gazeta.pl> wrote:

[...]

Da.

Jak mi jeszcze napiszesz ze da sie jedna dziesieciozlotowke, to
zapytam sie gdzie mieszkasz!

Większość bankomatów BZWBK ma takie nominały. Tylko trzeba
wybrać "inna kwota" i wstukać 10. Zbuntuje się tylko wtedy
jak mu braknie. :)

--
Wojciech Bańcer
proteus@post.pl

Data: 2009-07-25 08:22:43
Autor: Dawid
Pierwsza dwusetka...

Jak mi jeszcze napiszesz ze da sie jedna dziesieciozlotowke, to
zapytam sie gdzie mieszkasz!

U mnie sie da wczoraj wyplacalem (Tesco we Wloclawku bankomat BZWBK)

Data: 2009-07-25 09:21:57
Autor: Valdi.Pavlack
Pierwsza dwusetka...
"bradley.st"

Jak mi jeszcze napiszesz ze da sie jedna dziesieciozlotowke, to
zapytam sie gdzie mieszkasz!

Nie wiem gdzie mieszka kolega, ale od reki moge Ci wymienic z 6 bankomatów
BZ WBK w Krakowie gdzie 10 zl dostajesz "od kopa" :)
Zainteresowany? :)

Data: 2009-07-25 04:34:30
Autor: bradley.st
Pierwsza dwusetka...
On 25 Lip, 03:21, "Valdi.Pavlack" <Valdi.Pavl...@PSL.NOspam.pl> wrote:

Nie wiem gdzie mieszka kolega, ale od reki moge Ci wymienic z 6 bankomatów
BZ WBK w Krakowie gdzie 10 zl dostajesz "od kopa" :)
Zainteresowany? :)

Dzieki! Jesli jest ich az tyle, to dam sobie rade. :) Jakos z jednego
z poprzednich watkow nie wynikalo mi wprost, ze to nie jakis rarytas i
zakladalem, ze trzeba sie bedzie naszukac.

Data: 2009-07-25 09:20:43
Autor: Valdi.Pavlack
Pierwsza dwusetka...
"bradley.st"

A da sie mniej niz 40 zl w dziesiatkach?

10 zl, 20 zl i 30 zl :) - pod warunkiem, ze bankomat ma jeszcze w sobie
banknoty o nominale 10 zl.

Data: 2009-07-25 00:28:22
Autor: Przemysław Kowalik
Pierwsza dwusetka...
Użytkownik Beniowa napisał:
[...]

Nie czytałem tego posta.

Ja ze względu na wygodę posiadania nieco drobniejszych pieniędzy pobieram kwoty takie jak 60, 80, 110, 130 (niekiedy w 2 transakcjach) tzn. żeby było w kwocie jak najwięcej dwudziestek. Gdybyś wtedy sobie w Szczawnicy zadysponował 190, dostałbyś zapewne 100 + 50 + 4*10 i problemu by nie było :-).

Przemek

Data: 2009-07-26 23:45:08
Autor: Beniowa
Pierwsza dwusetka...

Użytkownik "Przemysław Kowalik" <przemolog@ANTISPAMo2.pl> napisał w wiadomości news:h4dcib$q61$1inews.gazeta.pl...
[...]

Po prostu nie przyszlo mi do glowy, ze moge dostac banknot 200 zl... Naiwnie zakladalem, ze bedzie jak w Euronecie 1 x 100 plus 2 x 50. Usprawiedliwia mnie ponadto to, ze zaloilem wtedy prawie cala gran Malych Pienin i pewnie ze dwa browary na Palenicy, wiec bylem troche incommunicado :-).

Pozdrawiam, Beniowa

Data: 2009-07-27 17:43:29
Autor: Przemysław Kowalik
Pierwsza dwusetka...
[...]

Mnie też nie, ale mnie "uratował" zwyczaj pobierania "niestandardowych" kwot - brałem wtedy jakieś 390 czy 480 :-).

zakladalem, ze bedzie jak w Euronecie 1 x 100 plus 2 x 50. Usprawiedliwia mnie ponadto to, ze zaloilem wtedy prawie cala gran Malych Pienin i pewnie ze dwa browary na Palenicy, wiec bylem troche incommunicado :-).

No tak, jak jesteś przyzwyczajony do euronetów, to się nie dziwię (choć one dawno temu też miały dwudychy) :-)

Przemek

Data: 2009-08-10 11:17:36
Autor: m23m
Pierwsza dwusetka...
Może w PKO BP :-). Ja tu http://www.karty.pl/bankomaty.php?bankomat=1848039303
dostałem dwustówkę już 4 lata temu. Jako ciekawostkę dodam, że był załadowany nominałami 10, 50, 100 i 200 :-).

Bankomat ING przy Puławskiej 10 w Warszawie też tak ma (wszystkie cztery
nominały)... a przynajmniej miał w połowie lipca (potem nie sprawdzałem).
Może to po to, żeby pracownicy oddziału przed którym to cudo się znajduje
(dostepna tylko obsługa bezgotówkowa, żadnej kasy!) nie dostawali bęcek od
wściekłych klientów? ;)

m23m

--

Pierwsza dwusetka...