Pierwsza grupa podatkowa?

Data: 2014-01-09 13:26:43
Autor: Aicha
Pierwsza grupa podatkowa?
Druga żona teścia (byłego, o ile to ma jakieś znaczenie) chce przekazywać "wnuczce" (czyli mojej córce) pewną kwotę co miesiąc. Czy w tym przypadku wyczerpuje status teściowej czy babci? Czy też żaden z nich?

Data: 2014-01-10 01:00:53
Autor: Ajgul
Pierwsza grupa podatkowa?

Użytkownik "Aicha" <blueberry37.nagmailu@to.ja> napisał w wiadomości news:lam4i2$r7$1usenet.news.interia.pl...
Druga żona teścia (byłego, o ile to ma jakieś znaczenie) chce przekazywać "wnuczce" (czyli mojej córce) pewną kwotę co miesiąc. Czy w tym przypadku wyczerpuje status teściowej czy babci? Czy też żaden z nich?

jak ma wyczerpywać?
skoro nie jest teściową i nie jest babcią?

Aygool

Pierwsza grupa podatkowa?