Pierwsza nawigacja

Data: 2009-11-28 16:57:54
Autor: WW3
Pierwsza nawigacja
Witam,

W jednym z programow z TVN turbo Patryk Mikiciuk podczas testowania Hondy Legend
wspomnial ze kiedys byl to pierwszy samochod z nawigacja ale nie GPS.

Byl to system akceleratorow umieszczonych w samochodzie.

Ktos wie cos wiecej ? Jak to dzialalo?

Data: 2009-11-28 16:11:25
Autor: Waldek Godel
Pierwsza nawigacja
Dnia Sat, 28 Nov 2009 16:57:54 +0100, WW3 napisał(a):

[...]

W zasadzie to nie jest na t± grupę, ale na pl.rec.gps chyba też nie :-)
http://en.wikipedia.org/wiki/Inertial_navigation
niestety, polskiej wersji nie ma.

--
Pozdrowienia, Waldek Godel

Data: 2009-11-28 17:42:02
Autor: rv
Pierwsza nawigacja

"Waldek Godel" <nospam@orangegsm.info> wrote in message news:176av783vtylj.dlglepper.institute.com...
[...]

jako¶ jest:
http://pl.wikipedia.org/wiki/Nawigacja_bezw%C5%82adno%C5%9Bciowa

Data: 2009-11-28 16:43:57
Autor: Waldek Godel
Pierwsza nawigacja
Dnia Sat, 28 Nov 2009 17:42:02 +0100, rv napisał(a):

[...]

Ty TO nazywasz byciem? No proszę Cię...

--
Pozdrowienia, Waldek Godel

Data: 2009-11-28 16:57:51
Autor: masti
Pierwsza nawigacja
Dnia pięknego Sat, 28 Nov 2009 16:43:57 +0000, osobnik zwany Waldek Godel
wystukał:

Dnia Sat, 28 Nov 2009 17:42:02 +0100, rv napisał(a):

W zasadzie to nie jest na tÄ… grupÄ™, ale na pl.rec.gps chyba teĹĽ nie
:-) http://en.wikipedia.org/wiki/Inertial_navigation niestety,
polskiej wersji nie ma.
jakoĹ› jest:
http://pl.wikipedia.org/wiki/Nawigacja_bezw%C5%82adno%C5%9Bciowa

Ty TO nazywasz byciem? No proszÄ™ CiÄ™...

{{topopraw}} :)

--
mst <at> gazeta <.> pl

Data: 2009-11-28 17:06:42
Autor: Waldek Godel
Pierwsza nawigacja
Dnia Sat, 28 Nov 2009 16:57:51 +0000 (UTC), masti napisał(a):

Ty TO nazywasz byciem? No proszę Cię...

{{topopraw}} :)

Ja przeczytałem bez problemu po angielsku. Brak wersji polskiej nie jest
dla mnie problemem, a jedynie informowałem osobę pytaj±c± dlaczego podałem
link do wersji angielskiej.

--
Pozdrowienia, Waldek Godel

Data: 2009-11-28 19:40:09
Autor: masti
Pierwsza nawigacja
Dnia pięknego Sat, 28 Nov 2009 17:06:42 +0000, osobnik zwany Waldek Godel
wystukał:

Dnia Sat, 28 Nov 2009 16:57:51 +0000 (UTC), masti napisał(a):

Ty TO nazywasz byciem? No proszÄ™ CiÄ™...

{{topopraw}} :)

Ja przeczytałem bez problemu po angielsku. Brak wersji polskiej nie jest
dla mnie problemem, a jedynie informowałem osobę pytającą dlaczego
podałem link do wersji angielskiej.

byś sie przyczynił do poprawy jakości polskiej wiki, a tak inni za Ciebie muszą odwalać robotę :)

--
mst <at> gazeta <.> pl

Data: 2009-11-28 19:47:10
Autor: Waldek Godel
Pierwsza nawigacja
Dnia Sat, 28 Nov 2009 19:40:09 +0000 (UTC), masti napisał(a):

by¶ sie przyczynił do poprawy jako¶ci polskiej wiki, a tak inni za Ciebie musz± odwalać robotę :)

Już się kilka razy przyczyniłem, nie muszę wszystkiego robić sam :-)

--
Pozdrowienia, Waldek Godel

Data: 2009-11-28 20:46:13
Autor: masti
Pierwsza nawigacja
Dnia pięknego Sat, 28 Nov 2009 19:47:10 +0000, osobnik zwany Waldek Godel
wystukał:

[...]

siÄ™ nie obijaj tylko do roboty, sam wszystkiego nie zrobiÄ™ :)

--
mst <at> gazeta <.> pl

Pierwsza nawigacja