Pierwsza platna obwodnica - we Wroclawiu. Gdzie nastepne?

Data: 2011-01-05 12:28:11
Autor: Bogdan Idzikowski
Pierwsza platna obwodnica - we Wroclawiu. Gdzie nastepne?

Użytkownik "Tomek" <tentom@tlen.pl> napisał w wiadomości news:4d244b3d$0$2508$65785112news.neostrada.pl...
http://www.gazetawroclawska.pl/stronaglowna/353024,oszukali-nas-kierowcy-zaplaca-za-wjazd-do-wroclawia,id,t.html?cookie=1#material_1

Ciekaw jestem, kiedy nastepne. Rzad siega gleboko do kieszeni - wszystkich. Juz dzis Rostwoski mówil, ze wprowadza podatek bankowy (a mialo go nie byc - bo wprowadzili wyzszy VAT).

Lemingi nadal beda glosowac...

A jak ma zlikwidować deficyt?

Data: 2011-01-05 12:38:20
Autor: Tomek

Użytkownik "Bogdan Idzikowski" <bogdanid@neostrada.pl> napisał w wiadomości news:4d2455cd$0$2452$65785112news.neostrada.pl...

[...]

Już Gierek proponował:
Emeryci i renciści, popierajcie Partię czynem
i umierajcie przed terminem...

T.

Data: 2011-01-05 13:12:45
Autor: Bogdan Idzikowski

Użytkownik "Tomek" <kuki543@interia.pl> napisał w wiadomości news:4d2458c1$0$2454$65785112news.neostrada.pl...

[...]

Na temat pisz, jeśli już go wywołałeś, na temat, kmiotku!

Data: 2011-01-05 13:22:25
Autor: Tomek

Użytkownik "Bogdan Idzikowski" <bogdanid@neostrada.pl> napisał w wiadomości news:4d246040$0$2501$65785112news.neostrada.pl...

[...]

No więc po pierwsze - nie dopuścić do deficytu. Nie każdą kasę trzeba brać, jeśli trzeba dołożyć drugie tyle.
Nie trzeba było budować stadionu za 0,5 mld zł, jeśli wpływ z niego ma być 2,5 mln zł rocznie.
Nie trzeba sprzedawać wszystkiego w czasach kryzysu, bo idzie pół darmo.
Zrobić porządek ze spółkami typu PKP.
Przestać manipulować z kursami złotego.
To tylko tyle i aż tyle.
Tomek

Data: 2011-01-05 13:43:20
Autor: Bogdan Idzikowski

Użytkownik "Tomek" <kuki543@interia.pl> napisał w wiadomości news:4d246315$0$2488$65785112news.neostrada.pl...

[...]

A kto dopuścił do deficytu?
Co jest złego w dotacjach unijnych? Jak dają - brać, jak biją - uciekać.
W jaki sposób wyliczyłeś, że trzeba dokładać drugie tyle?

Nie trzeba było budować stadionu za 0,5 mld zł, jeśli wpływ z niego ma być 2,5 mln zł rocznie.

Buduje się pomniki - żaden wpływ.
Buduje się wiele przybytków sportowych i kulturalnych - wpływy nikłe.

Nie trzeba sprzedawać wszystkiego w czasach kryzysu, bo idzie pół darmo.

A co zrobić. Kołkami zatkać gardła i du..y?

Zrobić porządek ze spółkami typu PKP.

Zwiększysz zadłużenie!

Przestać manipulować z kursami złotego.
To tylko tyle i aż tyle.

No, to wal do Tuska z tymi radami!

Pierwsza platna obwodnica - we Wroclawiu. Gdzie nastepne?