Pierwsza setka - fotorelacja z wycieczki na G. św. Anny

Data: 2012-09-05 12:13:34
Autor: Andrzej Ozieblo
Pierwsza setka - fotorelacja z wycieczki na G. św. Anny
W dniu 2012-09-05 09:46, Jacek G. pisze:

Poza tym testowałem wymieniony kompletnie napęd i przyzwyczajałem się
do zupełnie innych niż dotychczas przełożeń. Zmieniłem korby z
48-38-28 na 42-32-22 oraz 7 rzędowy wielotryb na 8 rzędową kasetę. I
chyba jednak stare przełożenia jakoś lepiej mi pasowały (choć było ich
mniej) - przynajmniej na nizinnych trasach. Może w górach będzie
lepiej. Poza tym częściej wykorzystuję dużą tarczę, co pewnie
korzystnie wpłynie na zużycie środkowej. No i zapewne z czasem się
przyzwyczaję.

Przyzwyczaisz sie. Ja od lat jezdzilem glownie na 46-36-24 i 7-rzedowej kasecie (nie pamietam numerkow, ale byly rozsadnie dobrane). Teraz 44-32-22(?) i 9-rzedowa kaseta. I co? Poprzednio bylo lepiej, moze z wyjatkiem skrajnie miekkich trybow. Wiecej zonglowalem przednia przerzutka by dopasowac polbieg, ale lepiej udawalo sie ustawic do optymalnej kadencji. Do tego obecnie w praktyce nigdy nie uzywam najmniejszej tylnej zebatki. Marnuje sie. :) Ale sie przyzwyczailem.

Pierwsza setka - fotorelacja z wycieczki na G. św. Anny