Pierwsza twarz prezesa

Data: 2010-05-01 10:06:00
Autor: _heŽsk_
Pierwsza twarz prezesa

To jak sie w koncu nazywa 1-wsza twarz kampanii PiS ?

Kaczynscy szczyca sie swoim katolicyzmem i pariotyzmem a tu prosze:

http://www.poczciarz.eu/Biografie/Marta_Kaczynska-Dubaniecka.php

"Urodzona w 1980 roku. Córka Marii i Lecha Kaczyńskich.
Absolwentka prawa na Uniwersytecie Gdańskim.
Dzieci: Ewa i Martyna.

Pierwszy mąż: Piotr Smuniewski (ur. 1978)- ślub 2001

Dziecko ze związku: Ewa- ur. 2002

Drugi mąż: Marcin Dubieniecki- absolwentem Wydziału Prawa i
Administracji Uniwersytetu Gdańskiego, aplikant adwokacki, członek
Okręgowej Izby Adwokackiej w Gdańsku. Pracujący w kancelarii swojego
ojca (syn znanego działacza lewicy, startował też w wyborach
samorządowych z list Sojuszu).

Ślub odbył się w Urzędzie Stanu Cywilnego w Gdyni 21 kwietnia 2007
roku. Przyjęcie miało miejsce w ośrodku prezydenckim w Juracie. Pani młoda była już wówczas w piątym miesiącu ciąży.

Romans z Marcinem Dubanieckim trwał już w czasie kampanii
prezydenckiej Lecha Kaczyńskiej choć na billboardach pokazywał się on
z całą rodziną, łącznie ze szwagrem, gdy w istocie małżeństwo jego
córki było już fikcją.

Jarosław Kaczyński nie przyszedł na ślub młodej pary."

--
COZ to, nagle zapalala miloscia do bratanicy? Wystawia dziewczyne na widok publiczny liczac ze wspolczuciem
zdobedzie glosy pozwalajace zostac mu prezydentem.

Co za ohyda!

--

 HeSk

Data: 2010-05-01 10:23:34
Autor: Wlodzimierz Zabotynski
Pierwsza twarz prezesa

"_heŽsk_" <:WC15€bigbrednie@interia.pl> schrieb im Newsbeitrag

[...]

Co jest w tym zlego, ze pani Marta chce z wlasnej i nieprzymuszonej
woli wesprzec kampanie wyborcza swego stryja, zajadly hesku?

AR

Data: 2010-05-01 11:17:34
Autor: A
Pierwsza twarz prezesa

Użytkownik "Wlodzimierz Zabotynski" <a_rem@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości news:bf73f$4bdbe50e$54702a04$3788news.chello.at...
[...]

Z własnej ? Nie słyszałem jej wypowiedzi z deklaracją poparcia JK, tylko szefową sztabu prezesa. Może liczą na to, że nie będzie miała siły i ochoty prostowac tego niusa.

Data: 2010-05-01 13:48:04
Autor: awe
Pierwsza twarz prezesa

Użytkownik "A" <jaki@tp.pl> napisał w wiadomości news:hrgrj1$9fb$1news.onet.pl...

[...]

-- -- -- -- -- -- --
Nie ma co prostowac, to przyszla pierwsza dama. jesli zestawimy te kolubryne Komorowska to faktycznie mozna liczyc ze wrazenia estetyczne beda po stronie Dubienieckiej
awe

Data: 2010-05-01 07:05:20
Autor: Maz Lusi
Pierwsza twarz prezesa
On May 1, 6:48 am, "awe" <fakej2...@poczta.onet.pl> wrote:
Użytkownik "A" <j...@tp.pl> napisał w wiadomościnews:hrgrj1$9fb$1news.onet.pl...

> [...]

Komorowska to faktycznie mozna liczyc ze wrazenia estetyczne beda po stronie
awe- Hide quoted text -

Pierwsza dama, powiadasz.
Myslisz ze miedzy Jarkiem a bratanica ........
To juz lepiej niech pierwsza dama bedzie kot.

Data: 2010-05-01 13:44:59
Autor: awe
Pierwsza twarz prezesa
Ladne nazwisko Dubieniecka.
awe

Data: 2010-05-01 13:46:49
Autor: awe
Pierwsza twarz prezesa

Użytkownik "_heŽsk_" <:WC15?bigbrednie@interia.pl> napisał w wiadomości news:jqnnt59qahvm7uup5s6gku49kohvauffpg4ax.com...

[...]

-- -- -- -- -- -
e tam nikt nie liczy na twoje wspolczucie, a tak poza tym oni maja cie w dupie
awe

Data: 2010-05-01 15:02:46
Autor: raff
Pierwsza twarz prezesa
awe pisze:
[...]

Sie Heniutek miota.

Zeby sobie tylko na buty nie nasral, co i latwo sie zdarzyc moze jak tak biega i sra po krzakach.

R.

Data: 2010-05-01 15:04:29
Autor: Dirko
Pierwsza twarz prezesa

[...]

Fałsz, obłuda i zakłamanie - to testament Kaczyńskiego. Hasło: po trupach do władzy obowiązuje.

Data: 2010-05-01 15:06:27
Autor: raff
Pierwsza twarz prezesa
Dirko pisze:
[...]

Jak na razie to Platfusy ida po trupach do celu.

Przejmujemy IPN, teraz czekamy na NBP. Po trupach, po trupach... ;)

R.

Data: 2010-05-01 15:55:41
Autor: cirrus
Pierwsza twarz prezesa
Użytkownik "raff" <patagonia3456@onet.pl> napisał w wiadomości news:hrh90p$cl2$2news.onet.pl...
Dirko pisze:
[...]

A kogo zamordowali kretynie/

--
stevep

Data: 2010-05-01 17:07:58
Autor: raff
Pierwsza twarz prezesa
[...]

Stefek, idz, czopki se wsadz.

R.

Data: 2010-05-01 16:27:35
Autor: cyc
Pierwsza twarz prezesa

Użytkownik "Dirko" <jacki.dirko@wp.pl> napisał w wiadomości news:hrh5vp$stg$1news.vectranet.pl...

.............. Hasło: po trupach do
władzy obowiązuje.

A bo to dla sPiS-kowcow jakas nowosc , ze przypomne p. B.Blide , rekordowa ilosc zamarznietych bezdomnych w czasach kiedy rzadzil PiS , czy 95 ofiar arogancji i autorytaryzmu ? .......bo co do tego  , ze padl rozkaz ladowania nie ma watpliwosci , nawet jesli nikt tego oficjalnie nie oglosi i prawda utrzymana zostanie w tajemnicy

cyc

Pierwsza twarz prezesa