Pierwsza w Polsce ulica Bronisława Geremka jest w Swarzędzu.

Data: 2010-03-12 21:24:12
Autor: najgorsze wyrazy wspólczucia
Pierwsza w Polsce ulica Bronisława Geremka jest w Swarzędzu.
Decyzję jednomyślnie podjęli miejscy radni. Uznali, że warto, by jedna z głównych ulic w mieście, w połowie odcinka odtąd nosiła nazwę byłego szefa polskiej dyplomacji.
Uchwałę, zmieniającą nazwę ulicy z dotychczasowej- Tysiąclecia na prof. Bronisława Geremka radni podjęli już maju ubiegłego roku. Dziś odsłaniając pamiątkową tablicę postawili przysłowiową kropkę nad "i". - Jedna z najważniejszych ulic w naszym mieście otrzymała wielce szlachetnego patrona. Możemy być z tego tylko dumni, mówiła podczas odsłonięcia tablicy poświęconej profesorowi Anna Tomicka, burmistrz Swarzędza. Przeciwko zmianie nazwy ulicy nikt z mieszkańców nie protestował. Dziś wielu z nich podkreślało, że Geremek powinien mieć swoją ulicę w niejednym polskim mieście.

http://wyborcza.pl/1,75248,7656416,Pierwsza_w_Polsce_ulica_Bronislawa_Geremka_jest_w.html

Dyplomatołkowi  opluwacze do dzieła!

Artur Borubar

"Lech Kaczyński jest pierwszym prezydentem, który potrafił zablokować i zniszczyć całościową systemową reformę w Polsce. To jest rekord dwudziestolecia, zablokowanie reformy służby zdrowia (...) to jest grzech przeciwko Polsce. Drugim ewidentnym grzechem jest uniemożliwienie odzyskania przez Polskę w sposób łatwy i najprostszy opinii kraju lidera postępu integracji europejskiej (...) Smutnym rekordem będzie blokowanie dokończenia procesu ratyfikacji Traktatu z Lizbony, który sam przeprowadził i podpisał."

http://pepepe.pl/  Jeszcze 285 dni kompromitowania RP!

Data: 2010-03-12 12:28:30
Autor: Antenka
Pierwsza w Polsce ulica Bronisława Geremka jest w Swarzędzu.
On 12 Mar, 21:24, "najgorsze wyrazy wsp lczucia" <bro my RP przed
pi...@op.pl> wrote:
Decyzj jednomy lnie podj li miejscy radni. Uznali, e warto, by jedna z
g wnych ulic w mie cie, w po owie odcinka odt d nosi a nazw by ego szefa
polskiej dyplomacji.
Uchwa , zmieniaj c nazw ulicy z dotychczasowej- Tysi clecia na prof.
Bronis awa Geremka radni podj li ju maju ubieg ego roku. Dzi ods aniaj c
pami tkow tablic postawili przys owiow kropk nad "i". - Jedna z
najwa niejszych ulic w naszym mie cie otrzyma a wielce szlachetnego patrona.
Mo emy by z tego tylko dumni, m wi a podczas ods oni cia tablicy
po wi conej profesorowi Anna Tomicka, burmistrz Swarz dza. Przeciwko zmianie
nazwy ulicy nikt z mieszka c w nie protestowa . Dzi wielu z nich
podkre la o, e Geremek powinien mie swoj ulic w niejednym polskim
mie cie.

http://wyborcza.pl/1,75248,7656416,Pierwsza_w_Polsce_ulica_Bronislawa...

Dyplomato kowi  opluwacze do dzie a!

Artur Borubar

"Lech Kaczy ski jest pierwszym prezydentem, kt ry potrafi zablokowa i
zniszczy ca o ciow systemow reform w Polsce. To jest rekord
dwudziestolecia, zablokowanie reformy s u by zdrowia (...) to jest grzech
przeciwko Polsce. Drugim ewidentnym grzechem jest uniemo liwienie odzyskania
przez Polsk w spos b atwy i najprostszy opinii kraju lidera post pu
integracji europejskiej (...) Smutnym rekordem b dzie blokowanie doko czenia
procesu ratyfikacji Traktatu z Lizbony, kt ry sam przeprowadzi i podpisa .."

http://pepepe.pl/ Jeszcze 285 dni kompromitowania RP!

Hańba!

Antenka

Data: 2010-03-12 13:03:33
Autor: DJ MC Donald Musk

pi...@op.pl> wrote:
> [...]
> polskiej dyplomacji.
> Uchwa , zmieniaj c nazw ulicy z dotychczasowej- Tysi clecia na prof.

to mile, ze ulice "tysiaclecia" (domyslam sie, ze panstwa polskiego)
przemianowali na Gieremka ale gdyby poczekali jeszcze pareset
tysiaclatek to by zmiana miala wieksza wartosc moralna etyczna i
polityczna. Co tam Polska i jej tysiacletnia historia! Olal. Grunt by
uhonorowac Gieremka co to komune obalal jednoczesnie bedac komunista...

Data: 2010-03-12 21:32:09
Autor: najgorsze wyrazy wspólczucia
Pierwsza w Polsce ulica Bronisława Geremka jest w Swarzędzu.

Użytkownik "Antenka" <sweet.blue_eyes@wp.pl> napisał

Hańba!

No jedna rura już się znalazła, dawac następni.

Data: 2010-03-12 22:14:57
Autor: jadrys
W dniu 2010-03-12 21:32, najgorsze wyrazy wspólczucia pisze:
Użytkownik "Antenka"<sweet.blue_eyes@wp.pl>  napisał

Hańba!

No jedna rura już się znalazła, dawac następni.

Artur Borubar

Musisz zaraz obrażać adwersarza tylko dlatego że ów ma inne zdanie na temat zasług Prof. Geremka dla Polski, a zwłaszcza dla miasta Swarzędza.

Data: 2010-03-13 07:54:17
Autor: najgorsze wyrazy wspólczucia
Pierwsza w Polsce ulica Bronisława Geremka jest w Swarzędzu.

Użytkownik "jadrys" <andrzej203@op.pl> napisał

Musisz zaraz obrażać adwersarza tylko dlatego że ów ma inne zdanie na temat zasług Prof. Geremka dla Polski, a zwłaszcza dla miasta Swarzędza.

Obrażac? Ten zbok się cieszy jak się do niego zwraca w rodzaju żeńskim.

--

http://pepepe.pl/  Jeszcze 284 dni kompromitowania RP!

Data: 2010-03-13 10:58:24
Autor: jadrys
W dniu 2010-03-13 07:54, najgorsze wyrazy wspólczucia pisze:
[...]

Ten jak mówisz "zbok" jest prześliczną blondynką.  Mówię to ponieważ znam Antenkę.

Data: 2010-03-13 11:19:11
Autor: raff
jadrys pisze:
[...]

Masz przyklad lewaka. Oni szanuja kobiete, ale tylko kiedy jest "po ich stronie". Inaczej tylko wyzwiska i obelgi.

Takie swoiste pojete "walczenie o prawa kobiet" hehe.

R.

Data: 2010-03-13 14:02:48
Autor: jadrys
W dniu 2010-03-13 11:19, raff pisze:
jadrys pisze:
[...]

Nie, to nie może być przykład, - ja mimo moich nawet bardzo skrajnie lewicowych poglądów i niezgadzania  się z Antenką prawie we wszystkim bardzo Ją szanuję, - Ją i Jej poglądy. Tak więc tu chyba nie chodzi o "lewicowe" podejście do kobiet.

Data: 2010-03-13 14:13:34
Autor: raff
[...]

Moze jestes wyjatkiem. Bo ja to widze jakies powszechne jest wsrod lewakow.

A moze chodzi o to ze oni maja problemy z kobietami i to stad ta deklarowana niechec do kobiet.

R.

Data: 2010-03-13 14:22:16
Autor: najgorsze wyrazy wspólczucia
Pierwsza w Polsce ulica Bronisława Geremka jest w Swarzędzu.

Użytkownik "raff" <trytytyty13@autograf.pl> napisał

A moze chodzi o to ze oni maja problemy z kobietami i to stad ta deklarowana niechec do kobiet.

W żadnej partii nie ma tylu stanu wolnego, co w pisie. To kto ma kłopoty?

Data: 2010-03-13 14:43:19
Autor: raff
[...]

Oho uderz w stol, nozyce sie odezwa.

R.

Data: 2010-03-13 16:23:14
Autor: jadrys
W dniu 2010-03-13 14:13, raff pisze:
[...]

A wiesz że ta teza może być prawdopodobna, może uroda pań ich onieśmiela - niektórzy moi sojusznicy z lewa wręcz nienawidzą w miarę ładnej pani Beaty Kępy, a za to wręcz przepadają za takimi nie grzeszącymi urodą paniami jak Joanna Senyszyn albo pani Magdalena Środa.. One są dla nich nieomal jakimiś bóstwami..

Data: 2010-03-14 10:32:50
Autor: cirrus
Użytkownik "jadrys" <andrzej203@op.pl> napisał w wiadomości news:hngalv$g2k$1news.onet.pl...
[...]

O Mój Boże gratuluje ci gustu- jak ci się podoba Kępa, to nie dziwie się twojemu uwielbieniu do Antenki- no cóż "każda potwora ...".

--
stevep

Data: 2010-03-16 18:15:34
Autor: jadrys
W dniu 2010-03-14 10:32, cirrus pisze:

[...]

Pani Kępa jest jak napisałem "w miarę ładna". Natomiast, Stefan gdybyś zobaczył Antenkę to nawet ty który męską urodę stawiasz nad kobiecą byś był pod wielkim wrażeniem..

Data: 2010-03-16 12:57:56
Autor: Antenka
On 16 Mar, 18:15, jadrys <andrzej...@op.pl> wrote:

> [...]

Pani Kępa jest jak napisałem "w miarę ładna". Natomiast, Stefan gdybyś
zobaczył Antenkę to nawet ty który męską urodę stawiasz nad kobiecą byś

A co, Stefek jest gejem? Łolaboga! Tak przypuszczałam :-/

Antenka

P.s. Nie wiedziałam tylko, że wśród orangutanów zdarzają się kochający
inaczej hihi :D

Data: 2010-03-17 11:16:14
Autor: cirrus
Użytkownik "Antenka" <sweet.blue_eyes@wp.pl> napisał w wiadomości news:d3abd9a3-cb04-4bb8-a02e-96f3ea2be366x12g2000yqx.googlegroups.com...
[...]
Instalując Linuksa na swoim komputerze robisz pierwszy krok w tym
kierunku..
A co, Stefek jest gejem? Łolaboga! Tak przypuszczałam :-/
Antenka
P.s. Nie wiedziałam tylko, że wśród orangutanów zdarzają się kochający
inaczej hihi :D

A co innego moglaby przypuszczać ociężała umysłowo kretynka.

--
stevep

Data: 2010-03-17 05:45:13
Autor: Antenka
Pierwsza w Polsce ulica Bronisława Geremka jest w Swarzędzu.
A co innego moglaby przypuszczać ociężała umysłowo kretynka.<

Spadaj orangutanie,  tępaku umysłowu.

Antenka

Data: 2010-03-18 12:22:44
Autor: cirrus
Użytkownik "Antenka" <sweet.blue_eyes@wp.pl> napisał w wiadomości news:cbafab72-ab7d-48f9-8560-42d0ab4fb72115g2000yqi.googlegroups.com...
A co innego moglaby przypuszczać ociężała umysłowo kretynka.<
Spadaj orangutanie,  tępaku umysłowu.
Antenka

Saluto koczkodanie.

--
stevep

Data: 2010-03-17 19:19:25
Autor: jadrys
W dniu 2010-03-16 20:57, Antenka pisze:
[...]

No tego to tak otwarcie nie powiedział.. Ale te jego opisy męskich tyłków i innych tego typu spraw pozwalają przypuszczać że Stefan jest gejem.  Nie wiadomo tylko dlaczego sie z tym tak ukrywa :-\

Pozdrawiam :-)

Data: 2010-03-18 12:24:10
Autor: cirrus
Użytkownik "jadrys" <andrzej203@op.pl> napisał w wiadomości news:hnr6km$e16$2news.onet.pl...
[...]

Twoje dywagacje są jak zawsze idiotyczne, ale mam litość nad kretynami.

--
stevep

Data: 2010-04-18 09:43:05
Autor: konserwator
Pierwsza w Polsce ulica Bronisława Geremka jest w Swarzędzu.

Data: 2010-03-16 19:01:45
Autor: raff
jadrys pisze:
[...]

To ja chce zobaczyc Antenke.

R.

Data: 2010-03-16 12:54:48
Autor: Antenka
Pierwsza w Polsce ulica Bronisława Geremka jest w Swarzędzu.
To ja chce zobaczyc Antenke.<

:-)

Antenka

P.s. Raffik, nigdy nie widziałeś ładnej blondynki? To wyobraź sobie,
że Antenka to ładna blondynka. I bez obrazy, ale p. Beata Kempa
naprawdę nie jest do mnie podobna - nos się absolutnie nie zgadza ;-).
Lubię ją, a raczej jej kompetencje - kobieta ta zawsze wie, o czym
mówi.

Data: 2010-03-16 21:05:25
Autor: raff
Pierwsza w Polsce ulica Bronisława Geremk a jest w Swarzędzu.
Antenka pisze:
To ja chce zobaczyc Antenke.<

:-)

Antenka

P.s. Raffik, nigdy nie widziałeś ładnej blondynki? To wyobraź sobie,
że Antenka to ładna blondynka. I bez obrazy, ale p. Beata Kempa

E tam, pewnie sciema ze jest ladna. Nie wierze ;)

R.

Data: 2010-03-16 13:52:54
Autor: Antenka
On 16 Mar, 21:05, raff <trytytyt...@autograf.pl> wrote:
Antenka pisze:

> :-)

> Antenka

> P.s. Raffik, nigdy nie widzia e adnej blondynki? To wyobra sobie,
> e Antenka to adna blondynka. I bez obrazy, ale p. Beata Kempa

E tam, pewnie sciema ze jest ladna. Nie wierze ;)

R.

:D

A chcesz zobaczyć oczyma wyobraźni? To zapytaj Jadrysia - on może ci
opisać jak wyglada Antenka ;-)

Antenka

Data: 2010-03-16 22:57:47
Autor: raff
Antenka pisze:
On 16 Mar, 21:05, raff <trytytyt...@autograf.pl> wrote:
Antenka pisze:

To ja chce zobaczyc Antenke.<
:-)
[...]

I tak nie wierze ;)

R.

Data: 2010-03-17 19:21:37
Autor: jadrys
W dniu 2010-03-16 22:57, raff pisze:
Antenka pisze:
On 16 Mar, 21:05, raff <trytytyt...@autograf.pl> wrote:
Antenka pisze:

To ja chce zobaczyc Antenke.<
:-)
[...]

Ale dlaczego nie wierzysz? Przecież są na świecie ładne (piękne) dziewczyny... Antenka jest jedną  nich.

Data: 2010-03-17 11:43:02
Autor: Antenka
On 17 Mar, 19:21, jadrys <andrzej...@op.pl> wrote:

>>> R.

> I tak nie wierze ;)

> R.

Ale dlaczego nie wierzysz? Przecie s na wiecie adne (pi kne)
dziewczyny... Antenka jest jedn  nich.

--
Kapitalizm jest chorob (zaraz ) z kt r nale y walczy ..
Instaluj c Linuksa na swoim komputerze robisz pierwszy krok w tym kierunku..- Ukryj cytowany tekst -

- Pokaż cytowany tekst -

I są na świecie b.s.c.z.w ;-)

Antenka

Data: 2010-03-17 19:20:57
Autor: jadrys
W dniu 2010-03-16 19:01, raff pisze:
jadrys pisze:
[...]

Jak chcesz to mogę ci Ją opisać.

Data: 2010-03-17 11:15:12
Autor: cirrus
Użytkownik "jadrys" <andrzej203@op.pl> napisał w wiadomości news:hnoec6$pap$2news.onet.pl...
[...]

Znając twój wypaczony gust wątpie.

--
stevep

Data: 2010-03-17 19:21:54
Autor: jadrys
W dniu 2010-03-17 11:15, cirrus pisze:
[...]

Możesz mi wierzyć Stefan - w sprawach damskiej urody jestem prawdziwym koneserem..

Data: 2010-03-18 12:25:12
Autor: cirrus
Użytkownik "jadrys" <andrzej203@op.pl> napisał w wiadomości news:hnr6kk$e16$1news.onet.pl...
[...]

Jeżeli taki jak w sprawach politycznych to współczuje.

--
stevep

Data: 2010-03-13 11:09:33
Autor: cirrus
Użytkownik "jadrys" <andrzej203@op.pl> napisał w wiadomości news:hneat9$jm8$1news.onet.pl...
[...]

A nie sądzisz, ze o nadaniu nazwy ulicy w mieście na terenie Wielkopolski powinni decydować przedstawiciele mieszkańców, a nie nawiedzone wielbicielki Giertycha.

--
stevep

Data: 2010-03-13 14:03:25
Autor: jadrys
W dniu 2010-03-13 11:09, cirrus pisze:

A nie sądzisz, ze o nadaniu nazwy ulicy w mieście na terenie Wielkopolski
powinni decydować przedstawiciele mieszkańców, a nie nawiedzone wielbicielki
Giertycha.

Tak, oczywiście.. Powinien być przeprowadzany w takich sprawach sondaż o ile nie referendum. A nie jakaś decyzja podejmowana przez zawodowych polityków samorządowych.

Data: 2010-03-13 12:49:26
Autor: Panslavista
Pierwsza w Polsce ulica Bronisława Geremka jest w Swarzędzu.

Następna zmiana to: ulica Cmentarna zostanie zamieniona na Aleję Adolfa Hitlera - prekursora Chujni Jewropejskiej.

Data: 2010-03-12 22:03:54
Autor: brat_olin
Pierwsza w Polsce ulica Bronisława Geremka jest w Swarzędzu.

"najgorsze wyrazy wspólczucia" <brońmy RP przed pisem@op.pl> wrote in

Decyzję jednomyślnie podjęli miejscy radni. Uznali, że warto, by jedna z
głównych ulic w mieście, w połowie odcinka odtąd nosiła nazwę byłego szefa
polskiej dyplomacji.

Ale WSTYD!  Jest tu ktos ze Swarzedza?

--
Smart questions to stupid answers

Data: 2010-03-12 13:02:50
Autor: Antenka
On 12 Mar, 22:03, "brat_olin" <brat_o...@yahoo.com> wrote:
"najgorsze wyrazy wspólczucia" <brońmy RP przed pi...@op.pl> wrote in

> [...]
> głównych ulic w mieście, w połowie odcinka odtąd nosiła nazwę byłego szefa

Nie, ale Swarzędz to podpoznańska miejscowość i to mi sie bardzo nie
podoba, żeby hańbić Wielkopolskę nazwą ulicy jednego z największych
szkodników RP. Bleee

Antenka

Data: 2010-03-12 13:04:32
Autor: DJ MC Donald Musk
> [...]

> głównych ulic w mieście, w połowie odcinka odtąd nosiła nazwę byłego szefa

Kałecki chyba jest ze swarzedza...

Data: 2010-03-13 09:55:20
Autor: cyc

Użytkownik "brat_olin" <brat_olin@yahoo.com> napisał w wiadomości news:hne9gt$evo$1news.onet.pl...

[...]

Nawet jak jest to i tak sie nie przyna .....co po takim incydencie potrafie zrozumiec !.

cy

Data: 2010-03-13 01:01:31
Autor: DJ MC Donald Musk
On 13 Mar, 09:55, "cyc" <j...@ja.pl> wrote:
Użytkownik "brat_olin" <brat_o...@yahoo.com> napisał w wiadomościnews:hne9gt$evo$1news.onet.pl...

> [...]

> Ale WSTYD!  Jest tu ktos ze Swarzedza?

Nawet jak jest to i tak sie nie przyna .....co po takim incydencie potrafie

a co winni mieszkancy tego miasta glupoty, wlazidupstwa i antypolskiej
poostawy swoich radnych...
ulice 1000 lecia panstwa polskiego zmieniac na Gieremka...To nie maja
jakiejs topolowej, swierkowej czy chociazby marcelego nowotki?

Data: 2010-03-13 12:14:13
Autor: bolek

Użytkownik "DJ MC Donald Musk" <iratmor@gmail.com> napisał w wiadomości news:3546ed23-d99f-469f-8e0a-f7c5e801fef5i25g2000yqm.googlegroups.com...
> [...]

ulice 1000 lecia panstwa polskiego zmieniac na Gieremka...To nie maja
jakiejs topolowej, swierkowej czy chociazby marcelego nowotki?
-- -- -- -- -- -- -- --
Czyli Swarzędz to taki Wąchock ?
Też asfalt na noc zwijają ?
A nazwa 1000-lecia mogła przeszkadzać tylko żytom.
Co widać po nowej nazwie.
To dlaczego nie Różańskiego ?
Albo Michnika.
Albo Bermana.

bolek

Data: 2010-03-12 22:04:19
Autor: raff
[...]

A po co Jacek ? Ty swoimi peanami juz dosyc obciachu narobiles.

R.

Data: 2010-03-13 11:10:00
Autor: cytryna
> [...]
est_w.html
> A po co Jacek ? Ty swoimi peanami juz dosyc obciachu narobiles.

Nie udało sie z ulicą św. Blidy w Katowicach to chociaż niech będzie ulica im.
Masona 33-stopnia. Judeokomuna musi mieć jakichś świętych na pokaz. Kolejny krok to ulica Szwedowicza zamiast Rakowieckiej. Kupujmy GWno a będziemy cierpieli na obrzęk mózgu jak skrzywdzona Madzia Ś.

Data: 2010-03-13 13:48:22
Autor: apr...
[...]
a druga POłowa będzie im. Berele Lerwartowa, pirata drogowego.

Data: 2010-03-13 14:54:19
Autor: raff
  apr... pisze:
[...]

Ja mam propozycje zeby caly Swarzedz przemianowac na Lewartowgrad.

R.

Pierwsza w Polsce ulica Bronisława Geremka jest w Swarzędzu.