Pierwsza w Polsce ulica Bronisława Geremka jest w Swarzędzu.

Data: 2010-03-12 22:03:54
Autor: brat_olin
Pierwsza w Polsce ulica Bronisława Geremka jest w Swarzędzu.

"najgorsze wyrazy wspólczucia" <brońmy RP przed pisem@op.pl> wrote in

Decyzję jednomyślnie podjęli miejscy radni. Uznali, że warto, by jedna z
głównych ulic w mieście, w połowie odcinka odtąd nosiła nazwę byłego szefa
polskiej dyplomacji.

Ale WSTYD!  Jest tu ktos ze Swarzedza?

--
Smart questions to stupid answers

Data: 2010-03-12 13:02:50
Autor: Antenka
On 12 Mar, 22:03, "brat_olin" <brat_o...@yahoo.com> wrote:
"najgorsze wyrazy wspólczucia" <brońmy RP przed pi...@op.pl> wrote in

> [...]
> głównych ulic w mieście, w połowie odcinka odtąd nosiła nazwę byłego szefa

Nie, ale Swarzędz to podpoznańska miejscowość i to mi sie bardzo nie
podoba, żeby hańbić Wielkopolskę nazwą ulicy jednego z największych
szkodników RP. Bleee

Antenka

Data: 2010-03-12 13:04:32
Autor: DJ MC Donald Musk
> [...]

> głównych ulic w mieście, w połowie odcinka odtąd nosiła nazwę byłego szefa

Kałecki chyba jest ze swarzedza...

Data: 2010-03-13 09:55:20
Autor: cyc

Użytkownik "brat_olin" <brat_olin@yahoo.com> napisał w wiadomości news:hne9gt$evo$1news.onet.pl...

[...]

Nawet jak jest to i tak sie nie przyna .....co po takim incydencie potrafie zrozumiec !.

cy

Data: 2010-03-13 01:01:31
Autor: DJ MC Donald Musk
On 13 Mar, 09:55, "cyc" <j...@ja.pl> wrote:
Użytkownik "brat_olin" <brat_o...@yahoo.com> napisał w wiadomościnews:hne9gt$evo$1news.onet.pl...

> [...]

> Ale WSTYD!  Jest tu ktos ze Swarzedza?

Nawet jak jest to i tak sie nie przyna .....co po takim incydencie potrafie

a co winni mieszkancy tego miasta glupoty, wlazidupstwa i antypolskiej
poostawy swoich radnych...
ulice 1000 lecia panstwa polskiego zmieniac na Gieremka...To nie maja
jakiejs topolowej, swierkowej czy chociazby marcelego nowotki?

Data: 2010-03-13 12:14:13
Autor: bolek

Użytkownik "DJ MC Donald Musk" <iratmor@gmail.com> napisał w wiadomości news:3546ed23-d99f-469f-8e0a-f7c5e801fef5i25g2000yqm.googlegroups.com...
> [...]

ulice 1000 lecia panstwa polskiego zmieniac na Gieremka...To nie maja
jakiejs topolowej, swierkowej czy chociazby marcelego nowotki?
Czyli Swarzędz to taki Wąchock ?
Też asfalt na noc zwijają ?
A nazwa 1000-lecia mogła przeszkadzać tylko żytom.
Co widać po nowej nazwie.
To dlaczego nie Różańskiego ?
Albo Michnika.
Albo Bermana.

bolek

Pierwsza w Polsce ulica Bronisława Geremka jest w Swarzędzu.