[foto] Pierwsza wycieczka tej wiosny

Data: 2014-03-23 23:53:48
Autor: Jacek G.
[foto] Pierwsza wycieczka tej wiosny
Niedawno wróciłem z nart, a tymczasem w ostatnią sobotę można było poczuć prawdziwy powiew wiosny, a może nawet lata.
Zrobiliśmy więc spokojną, rodzinną wycieczkę rowerową w tereny niezbyt odległe od naszego domu, ale jeszcze nieznane i jak się okazało całkiem ciekawe - na południe od linii Gliwice - Mikołów. Wystartowaliśmy spod zamku w Chudowie, a resztę obejrzyjcie na obrazkach ...
http://www.jacekg.netai.net/Relacje/Wiosna%202014/Rowery_Chudow_Palowice/index.html
--
Jacek G.

Data: 2014-03-24 00:17:08
Autor: jg
[foto] Pierwsza wycieczka tej wiosny
Dnia Sun, 23 Mar 2014 23:53:48 +0100, Jacek G. napisał(a):

Niedawno wróciłem z nart, a tymczasem w ostatni± sobotę można było poczuć prawdziwy powiew wiosny, a może nawet lata.

zdazyliscie. niestety, teraz pogoda sie zpsula.

Zrobili¶my więc spokojn±, rodzinn± wycieczkę rowerow± w tereny niezbyt odległe od naszego domu, ale jeszcze nieznane i jak się okazało całkiem ciekawe

a to tak mocno lokalnie, czy moze autko bylo zaangazowane? pytam, bo
zauwazam, chociaz wiele nie jezdze, ze aby zobaczyc cos nowego to musze
gdzies dalej zostac wywieziony...

- na południe od linii Gliwice - Mikołów. Wystartowali¶my spod zamku w Chudowie, a resztę obejrzyjcie na obrazkach ...
http://www.jacekg.netai.net/Relacje/Wiosna%202014/Rowery_Chudow_Palowice/index.html

dzieki. niezle fotki... i jakosciowo, i tematycznie. --
jg

Data: 2014-03-24 00:45:46
Autor: Jacek G.
W dniu poniedziałek, 24 marca 2014 00:17:08 UTC+1 użytkownik jg napisał:
> Niedawno wróciłem z nart, a tymczasem w ostatni± sobotę można było > poczuć prawdziwy powiew wiosny, a może nawet lata.
zdazyliscie. niestety, teraz pogoda sie zpsula.
Prognozy były do¶ć jednoznaczne, dlatego wybrali¶my sobotę.

> [...]

a to tak mocno lokalnie, czy moze autko bylo zaangazowane? pytam, bo
zauwazam, chociaz wiele nie jezdze, ze aby zobaczyc cos nowego to musze

Podjechali¶my z centrum Katowic - gdzie mieszkam - do Chudowa autem - ok 24 km.
Trasy wprost z domu też mam do¶ć dobrze objeżdżone, chociaż zawsze można jeszcze znaleĽć jakie¶ nowe warianty. ¦l±sk jest wbrew pozorom do¶ć zielony i jest gdzie pojeĽdzić. Możliwo¶ci zwiększaj± się też przy wykorzystaniu jakich¶ krótkich podjazdów autem lub kolej±.
--
Jacek G.

Data: 2014-03-31 23:18:55
Autor: Jacek G.
[foto] Pierwsza wycieczka tej wiosny
Żeby nie mnożyć wątków dorzucam tutaj relację z kolejnej wycieczki, tym razem ze Skały mało znaną doliną Dłubni:
http://www.jacekg.netai.net/Relacje/Wiosna%202014/Rowery_Dlubnia
--
Jacek G.

[foto] Pierwsza wycieczka tej wiosny