[Alior] Pierwsze Centrum Private Banking

Data: 2009-03-09 10:08:22
Autor: xbartx
[Alior] Pierwsze Centrum Private Banking

http://preview.tinyurl.com/alior-PB

Ten czarny kolor u VIPów to chyba jednak podstawa. Może by złożyć wniosek, że raz w miesiący powinni zapraszać kogoś z pbb, kto najwięcej postów na + nasmaruje, żeby sobie posiedział i kawę wypił :)

PS Mnie dzisiaj Alior rano pieniędzy pozbawił bezpodstawnie. Jadę do pracy rowerem, deszcze z gradem pada, podjeżdżam pod jedyny bankomat na trasie a ten cholernik nieczynny. No skandal ;)

--
xbartx

Data: 2009-03-09 03:39:13
Autor: bradley.st
On 9 Mar, 06:08, xbartx <b...@hashzero.net> wrote:
http://preview.tinyurl.com/alior-PB

Ten czarny kolor u VIPów to chyba jednak podstawa. Mo¿e by z³o¿yæ
wniosek, ¿e raz w miesi±cy powinni zapraszaæ kogo¶ z pbb, kto najwiêcej
postów na + nasmaruje, ¿eby sobie posiedzia³ i kawê wypi³ :)

PS Mnie dzisiaj Alior rano pieniêdzy pozbawi³ bezpodstawnie. Jadê do
pracy rowerem, deszcze z gradem pada, podje¿d¿am pod jedyny bankomat na
trasie a ten cholernik nieczynny. No skandal ;)

--
xbartx

36 groszy za nowy watek + 18 groszy za "cenna sugestie podtrzymywania
wiezi z klientem".
Ale za to o pobawieniu pieniedzy to Ci moga tak z 10 gr odjac?

:)

Data: 2009-03-09 11:18:06
Autor: xbartx
Dnia Mon, 09 Mar 2009 03:39:13 -0700, bradley.st napisał(a):

36 groszy za nowy watek + 18 groszy za "cenna sugestie podtrzymywania
wiezi z klientem".

Czyli na razie w marcu siÄ™ kwalifikuje do wizytacji "darkrumu" :)

Ale za to o pobawieniu pieniedzy to Ci moga tak z 10 gr odjac?

To wszystko przez te wszystkie darmowe bankomaty, tak bym pojechał do swojego, pewnikiem euronet/bzwbk, więc miałbym jeszcze jakąś opcję w zasięgu a tak dupa - dobrze że mam kilka tras dojazdowych do fabryki.

Data: 2009-03-09 12:55:49
Autor: glaukonWYTNIJTO
Pierwsze Centrum Private Banking
Dnia Mon, 09 Mar 2009 03:39:13 -0700, bradley.st napisaÅ&#65533;(a):

> 36 groszy za nowy watek + 18 groszy za "cenna sugestie podtrzymywania
> wiezi z klientem".

Private banking Alior - na czym to polega? Maj± tam lepiej oprocentowane lokaty
czy doradcy odpowiadaj± finansowo za ewentualne straty klienta?

Data: 2009-03-09 13:52:34
Autor: MarekZ
Użytkownik "xbartx" <bart@hashzero.net> napisał w wiadomości news:gp2pqm$g6v$1inews.gazeta.pl...

http://preview.tinyurl.com/alior-PB

"Ich zadaniem jest identyfikowanie potrzeb i oczekiwań Klientów, profesjonalne doradztwo przy tworzeniu strategii inwestycyjnych, pomoc w podejmowaniu efektywnych pod względem zyskowności i ryzyka decyzji, realizacja strategii i osiąganie celów inwestycyjnych Klientów. "

Nieodmiennie rozwala mnie takie marketolenie. A już najbardziej "identyfikowanie potrzeb i oczekiwań". Co za jakaś niedoborowa osoba wpadła na pomysł, żeby tak to pisać jakby jakiś pracownik banku był w stanie lepiej zidentyfikować potrzeby i oczekiwania kogoś kto zarobił kilkaset tysięcy albo kilka milionów złotych, niż on sam. Wiadomo, że tak czy inaczej chodzi o wciskanie różnorakich funduszy i podobnych rzeczy osobom, które nie mają czasu albo ochoty się zająć własnymi środkami, ale taki sposób pisania o tym mnie akurat mocno zniechęca.

Zresztą celem eksperymentu popróbowałem już trochę tych ofert pb, w Rajfim i w HSBC i wiem jedno, nie jestem na pewno targetem tych ofert, podobnie jak zapewne wszyscy albo prawie wszyscy stali bywalcy grupy.

Przy okazji, czy sÅ‚owko "relacje" to ostatnio robi takÄ… zawrotnÄ… karierÄ™, czy to  już byÅ‚o także dawniej a tylko nie zwróciÅ‚em uwagi?

marekz

Data: 2009-03-10 21:41:19
Autor: Przemysław Kowalik
Użytkownik MarekZ napisał:
[...]

Mię też rozwala, ale skoro tak piszom i nie przestajom, to może to jednak działa :-P.

Zresztą celem eksperymentu popróbowałem już trochę tych ofert pb, w Rajfim i w HSBC i wiem jedno, nie jestem na pewno targetem tych ofert, podobnie jak zapewne wszyscy albo prawie wszyscy stali bywalcy grupy.

A kto onym targetem zatem jest?

Przy okazji, czy sÅ‚owko "relacje" to ostatnio robi takÄ… zawrotnÄ… karierÄ™, czy to  już byÅ‚o także dawniej a tylko nie zwróciÅ‚em uwagi?

Hehe, mnie się przypomniał brytolski serialik Hotel Babylon, który szedł był ze 2 lata temu (bodajże w TVP 2). Jednym z głównych bohaterów był concierge czyli facio, który za odpowiednią opłatą załatwiał wszystko (typu bilety na kabarety i inne opery normalnie nie do zdobycia :-)). No i w ramach kary za coś tam dyrektorka hotelu zmieniła mu stanowisko na "Guest relations" - na nasze przetłumaczono to jako "specjalista do ralscji z goścmi". Przepraszam, jeśli coś pokręciłem.

Przemek

Data: 2009-03-09 23:56:30
Autor: Zygmunt M. Zarzecki
[...]

To był bankomat Aliora?

zyga

Data: 2009-03-13 23:44:21
Autor: Marcin Wasilewski

Użytkownik "Zygmunt M. Zarzecki" <zygmunt@malpa.zarzecki.kom.wytnij.malpe.zmien.kom.na.com> napisał w wiadomości news:gp45vs$qon$2news.interia.pl...

[...]

    No co ty, nie po to ma siÄ™ kartÄ™ z aliora, aby chodzić do bankomatów aliora.
Pomimo, że w moim mieście (Gorzów Wlkp.) bankomat aliora jest w samym centrum miasta, to byłem w nim raz - zmienić PIN na karcie :). Za to dziką frajdę mi sprawia korzystanie i testowanie różnistych bankomantów typu Bank Spółdzielczy w Barlinku, jakieś BOŚ-ie i wiele innych które dotychczas z uwagi na prowizje były dla mnie "niedostępne".

[Alior] Pierwsze Centrum Private Banking