Pierwsze auto dla

Data: 2011-05-14 10:28:08
Autor: Micha³
Pierwsze auto dla
D@w!d J@$ <xwindowsmen.TEGO.TU.NIE.MA@gmail.com> napisa³(a):
Witam.
Mam max 3000 PLN do wydania i za to muszę kupić swój I samochód... na zasadzie tankuje i nic więcej mnie nie interesuje w nim :) Oprócz przeglądów itp. "pierdołowatych" spraw :)

Auto oczywiście benzyna + LPG
Lepiej 4/5 drzwiowy aniżeli 3 ale nie będę się upierał
2 PP to było by miło.
Osiągi itp. to sprawa drugorzędna... tak naprawdę dopiero zacznę się uczyć jeździć. Aczkolwiek jakby był silniejszy (ekonomiczny koniecznie!) silnik aniżeli 1.1 to fajnie :)

Za czym mam się rozglądać? Czym mam się interesować?
Czego się wystrzegać? Który ma tanie ewe. części zamienne? Felicja, Escort, Punto, Uno, Lanos, Astra?

Siostra sprzeda³a takiego Lanosa za 2.4 lub 2.6 :)

Je¼dzi³ jeszcze ale klima ¶rednio dzia³a³a i silnik.

chyba 1.5 ty by³o + lpg lpg akurat dzia³a³o

pozdrawiam.

--

Pierwsze auto dla