Pierwsze auto dla kobiety :-)

Data: 2009-06-04 13:06:52
Autor: omega_fan
Pierwsze auto dla kobiety :-)

"BAREK" <barek@plusnet.pl> wrote in message news:4a26d9ff$1news.home.net.pl...
Sytuacja jest taka, że moja żona wreszcie robi prawo jazdy i musze jej zorganizować jakieś auto na start, a przypuszczam, że dość szybko będzie kręciła od 200 do 500 km tygodniowo.
Oczywiście budżet jest mocno ograniczony; powiedzmy okolice 8-10 tyś zł na zakup bez ubezpieczeń.
Jeśli chodzi o jej preferencje to podobają się jej;
Volvo V40, Alfa 156, małe SUV-y. Generalnie ja sam też wolałbym, żeby to było w miarę bezpieczne auto. :-)

Punto II. Za 10 tys powinienes znalezc w przyzwoitym stanie.
Szukaj 1.2 16V, bo 8V troche za slaby... ale 80% na rynku to wlasnie 8V.

Pierwsze auto dla kobiety :-)