Pierwsze auto dla "zielonego" :)

Data: 2011-05-14 18:14:35
Autor: Tomek
Pierwsze auto dla "zielonego" :)

Witam.
Mam max 3000 PLN do wydania i za to muszę kupić swój I samochód... na
zasadzie tankuje i nic więcej mnie nie interesuje w nim :) Oprócz
przeglądów itp. "pierdołowatych" spraw :)

Dobre podejście, ja tez bym tak chciał :)
Rocznie 1,5tys dolicz na naprawy, po zakupie 1tys na doprowadzenie go do ładu. Na początek rejestracja, ubezpieczenie min 500 zł. Licz średnio 60-70groszy za przejechany kilometr.

Tomek

Pierwsze auto dla "zielonego" :)