Pierwsze auto dla "zielonego" :)

Data: 2011-05-14 12:25:23
Autor: axyt
Pierwsze auto dla "zielonego" :)
On 14 Maj, 11:34, "D@w!d J@$" <xwindowsmen.TEGO.TU.NIE...@gmail.com>
wrote:
Witam.
Mam max 3000 PLN do wydania i za to muszę kupić swój I samochód.... na
zasadzie tankuje i nic więcej mnie nie interesuje w nim :) Oprócz
przeglądów itp. "pierdołowatych" spraw :)

Auto oczywiście benzyna + LPG
Lepiej 4/5 drzwiowy aniżeli 3 ale nie będę się upierał
2 PP to było by miło.
Osiągi itp. to sprawa drugorzędna... tak naprawdę dopiero zacznę się
uczyć jeździć. Aczkolwiek jakby był silniejszy (ekonomiczny koniecznie!)
silnik aniżeli 1.1 to fajnie :)

Za czym mam się rozglądać? Czym mam się interesować?
Czego się wystrzegać? Który ma tanie ewe. części zamienne? Felicja,
Escort, Punto, Uno, Lanos, Astra?
--
"szaleństwo jest zaraźliwe" Aldous Huxleyhttp://xwindowsmen.bikestats..pl

To tak realnie - właśnie sprzedałem lanosa 99 rok z oryginalnym
przebiegiem c.a. 75 kkm. za 5 tysięcy, wszystkie lanki które oglądałem
zanim wystawiłem swojego  (z podobnego rocznika) to kompletne trupy.
Były oczywiście wystawione taniej ale na dzień dobry trzeba do nich
dołożyć lekko 1 tys złotych.

Szukaj albo starego japońca (starlet, corolla) albo hyundaia (lantra,
elantra...) bo reszta albo będzie mechanicznie trupem albo będzie
dziurawa jak sito (albo oba z wymienionych). Części cenowo kupisz
taniej do japońca niż do lanka ale trwałość zupełnie inna. Za 3 tys
nie da się po prostu znaleźć nic co byłoby zdolne do w miarę długiego
użytkowania bez napraw. Chyba że interesuje Cię Tico albo cienki to w
tej cenie jak długo poszukasz to znajdziesz taką sztukę od dziadka
pierwszego właściciela.

Jak się interesuje kaszlak to ojciec się będzie pozbywał za jakiś
czas, 98 rok, 40 kkm bez ściemy.

Pierwsze auto dla "zielonego" :)