Pierwsze bum.

Data: 2009-11-04 05:09:45
Autor: smoq
Pierwsze bum.
Dnia Tue, 03 Nov 2009 11:04:06 -0800, muzieh napisa艂(a):

Wyjecha艂em dzisiaj o 17 z pracy. Na dworze zimno, silnik zimny nie
spiesz膮c si臋 jad臋 Alejami Jerozolimskimi od strony Centrum w Warszawie.
Zawsze skr臋cam w prawo na Tras臋 Toru艅sk膮. Przed skrzy偶owaniem dwa pasy.
Samochody stoj膮 i czekaj膮 na zielone. Jad臋 ze 30 na godzin臋 mi臋dzy nimi.
Wyprzedzam stoj膮cy autobus i nagle przed autobusem prosto pod moje ko艂a
wylatuje kole艣 na rowerze. Go艣膰 chcia艂 przeci膮膰 prostopadle ulic臋
korzystaj膮c z okazji, 偶e wszyscy stoj膮... prawie wszyscy. Odruchowo
przedni hebel niestety na maksa. U艣lizg przodu i bum.  Kole艣 chyba te偶
si臋 wywali艂 bo waln膮艂em jego przednie ko艂o, ale zanim wylaz艂em spod
Bandita 600 by艂 ju偶 gotowy do odjazdu. Rzuci艂em kilka bluzg贸w. W
odpowiedzi us艂ysza艂em, 偶e to tak samo moja wina jak i jego i nie ma co
gada膰 tylko trzeba jecha膰 ... i pojecha艂. Ja zosta艂em z obtartym moto,
po艂amanymi kierunkami i rado艣ci膮, kt贸ra przysz艂a ju偶 p贸藕niej, 偶e nic mi
si臋 nie sta艂o.

Dobrze 偶e Ci si臋 nic nie sta艂o, co do rowerzysty trzeba by艂o go z艂apa膰 i zabra膰 mu rower, albo go艣cia przytrzyma膰 i dzwoni膰 po pa艂y, niezale偶nie czy ma OC czy go nie ma, to jego wina i on ponosi odpowiedzialno艣膰 za Twoje straty.
Powiniene艣 (powinni艣cie) sprawdzi膰, czy tego typu szkody nie s膮 obj臋te jak膮艣 umow膮 ubezpieczenia,kt贸ra dotyczy tego rowerzysty np. odpowiedzialno艣ci cywilnej przy ubezpieczeniu mieszkania. R贸wnie偶 ubezpieczenia nazywane przez Zak艂ady ubezpiecze艅: OC w 偶yciu Prywatnym przewa偶nie obejmuj膮 ochron膮 zdarzenia zwi膮zane z prowadzeniem pojazd贸w niemechanicznych (rowery, hulajnogi, deskorolki). Pami臋taj r贸wnie偶, 偶e ubezpieczenia OC w 偶yciu prywatnym obejmuj膮 ochron膮 zar贸wno osob臋
ubezpieczonego jak i wsp贸lnie z nim zamieszkuj膮ce osoby bliskie. --
pzdr smoq

Pierwsze bum.