Pierwsze doniesienie do Prokuratury ws. taśm

Data: 2014-06-15 15:35:53
Autor: u2
Pierwsze doniesienie do Prokuratury ws. taśm
Ogólnopolski Komitet Obrony przed Sektami i Przemocą złożył dziś drogą e-mailową doniesienie do Prokuratora Generalnego w sprawie afery taśmowej opublikowanej przez tygodnik „Wprost”.

Jest to pierwsze doniesienie ws. ujawnionych przez tygodnik „Wprost” taśm: na jednej słychać ministra spraw wewnętrznych Bartłomieja Sienkiewicza i prezesa Narodowego Banku Polskiego Marka Belki, na drugim byłego ministra transportu Sławomira Nowaka.

„Na nagraniach słychać też jak Bartłomiej Sienkiewicz chce, aby NBP pomógł w finansowaniu deficytu budżetowego. Marek Belka w zamian za to żąda głowy ówczesnego ministra finansów Jacka Rostowskiego i nowelizacji ustawy o banku centralnym” – pisze Komitet do prokuratury.

Nagrane miało zostać też m.in. spotkanie wicepremier Elżbiety Bieńkowskiej z szefem CBA Pawłem Wojtunikiem; szefa Najwyższej Izby Kontroli Krzysztofa Kwiatkowskiego z Janem Kulczykiem oraz ministra Pawła Grasia z Janem Kulczykiem.

Doniesienie do Prokuratury Generalnej skierował przewodniczący Ogólnopolskiego Komitetu Obrony przed Sektami i Przemocą Ryszard Nowak.

http://niezalezna.pl/56387-pierwsze-doniesienie-ws-tasm
--
Generał Skalski o żydach w UB :
http://www.youtube.com/watch?v=ScSz0xY5W88

Data: 2014-06-15 09:32:01
Autor: leming.show
Pierwsze doniesienie do Prokuratury ws. ta¶m
PRZECZYTAJ jak dwaj panowie uzgadniali "zamiecenie pod dywan" problemów Nowaka:

Nowak: I chc± j± [żonę Nowaka - przyp. red.] trzepać. Cały 2012 r. Chc± najpierw wzi±ć rachunek bankowy. (...) Mam nadzieję, że to dotyczy tylko jej działalno¶ci, a nie będ± chcieli crossować tego z moim rachunkiem. (...) Bo ona jedzie od paru lat na stracie, potężnej.

Parafianowicz: Ja to wszystko wiem... ale... bo ja z urzędu kontroli skarbowej to już odkryli¶my bardzo dawno. UKS, komputery wyrzuciły (...) zablokowałem to (...)

N: A powiedz co w najgorszym wariancie mi grozi za takie rzeczy?

P: Zależy co znajd±...

N: Powiedz±, że nie wykazywała dochodów, a miała wpłaty na konto.

P: To każ± dopłacić. Je¶li będzie grubo, to mog± zrobić postępowanie karnoskarbowe.

N: To nie s± wielkie pieni±dze - 50 tys.

P: To raczej nie o kwotę [chodzi], tylko o styl niedopłacenia, rozumiesz, nie? I to co mówisz. Że sam fakt możesz ocenić jako gapiostwo, leciutko zachachmęciłem. Nie no, panie, co to jest? To jest czysty bandytyzm. Rozbój w biały dzień. I póĽniej się szarpiesz przez lata.... [dłuższa chwila ciszy]. Jak± maj± intencję, czy to jest rutynówka czy zadaniowa? Bo jak zadaniowa, to cię rozje...

N: Ku*** (...)

P: Słuchaj, tak jak mówię, próbuję się dowiedzieć od Go¶ki, sk±d to się wzięło. Je¶li wie. Bo wtedy będzie można pomy¶leć czy to w ogóle jest... pole do rozmawiania z tym dyrektorem (...)

Data: 2014-06-15 15:49:34
Autor: max
Pierwsze doniesienie do Prokuratury ws. ta¶m
Doniesienie tej osoby splyca wartosc i doniesienia i samej sprawy. Jes ona zbyt powazna aby niepowazni ludzie zajmowali sie donosami .

max -- -

Data: 2014-06-15 17:09:51
Autor: Marek Woydak

Użytkownik "u2" <u_2@o2.pl> napisał w wiadomości news:539da13a$0$2224$65785112news.neostrada.pl...
Ogólnopolski Komitet Obrony przed Sektami i Przemocą złożył dziś drogą e-mailową doniesienie do Prokuratora Generalnego w sprawie afery taśmowej opublikowanej przez tygodnik „Wprost”.

Co to za POjeby ten OKOpSiP?

MW

Pierwsze doniesienie do Prokuratury ws. taśm