Pierwsze doniesienie do Prokuratury ws. taśm

Data: 2014-06-15 09:32:01
Autor: leming.show
Pierwsze doniesienie do Prokuratury ws. taśm
PRZECZYTAJ jak dwaj panowie uzgadniali "zamiecenie pod dywan" problemów Nowaka:

Nowak: I chcą ją [żonę Nowaka - przyp. red.] trzepać. Cały 2012 r. Chcą najpierw wziąć rachunek bankowy. (...) Mam nadzieję, że to dotyczy tylko jej działalności, a nie będą chcieli crossować tego z moim rachunkiem. (...) Bo ona jedzie od paru lat na stracie, potężnej.

Parafianowicz: Ja to wszystko wiem... ale... bo ja z urzędu kontroli skarbowej to już odkryliśmy bardzo dawno. UKS, komputery wyrzuciły (...) zablokowałem to (...)

N: A powiedz co w najgorszym wariancie mi grozi za takie rzeczy?

P: Zależy co znajdą...

N: Powiedzą, że nie wykazywała dochodów, a miała wpłaty na konto.

P: To każą dopłacić. Jeśli będzie grubo, to mogą zrobić postępowanie karnoskarbowe.

N: To nie są wielkie pieniądze - 50 tys.

P: To raczej nie o kwotę [chodzi], tylko o styl niedopłacenia, rozumiesz, nie? I to co mówisz. Że sam fakt możesz ocenić jako gapiostwo, leciutko zachachmęciłem. Nie no, panie, co to jest? To jest czysty bandytyzm. Rozbój w biały dzień. I później się szarpiesz przez lata.... [dłuższa chwila ciszy]. Jaką mają intencję, czy to jest rutynówka czy zadaniowa? Bo jak zadaniowa, to cię rozje...

P: Słuchaj, tak jak mówię, próbuję się dowiedzieć od Gośki, skąd to się wzięło. Jeśli wie. Bo wtedy będzie można pomyśleć czy to w ogóle jest... pole do rozmawiania z tym dyrektorem (...)

Pierwsze doniesienie do Prokuratury ws. taśm