Pierwsze efekty 5 dla zwierząt

Data: 2020-10-02 12:55:25
Autor: Zexon
Pierwsze efekty 5 dla zwierząt
Przemyśl. Nie żyje 12-latek pogryziony przez psy.
Przemyśl. Cztery dni trwała walka o życie 12-letniego Kamila. Niestety chłopiec pogryziony przez psy w czwartek zmarł. Pojawiają się nowe informacje o psach, które z niewiadomych przyczyn rzuciły się na dziecko.

https://wiadomosci.wp.pl/przemysl-nie-zyje-12-latek-pogryziony-przez-psy-zmiana-w-sledztwie-nowe-informacje-6560375177440096a

Data: 2020-10-02 13:00:40
Autor: Zexon
On 10/2/2020 12:55, Zexon wrote:
[...]

Oczywiście w pap.pl (PiS) oraz TVP.info (PiS) cisza na ten temat, cenzura pracuje ostro.

Data: 2020-10-02 15:37:45
Autor: Zenek Kapelinder
Pierwsze efekty 5 dla zwierząt
piątek, 2 października 2020 o 21:00:40 UTC+2 Zexon napisał(a):
On 10/2/2020 12:55, Zexon wrote: > Przemyśl. Nie żyje 12-latek pogryziony przez psy. > Przemyśl. Cztery dni trwała walka o życie 12-letniego Kamila. Niestety > chłopiec pogryziony przez psy w czwartek zmarł. Pojawiają się nowe > informacje o psach, które z niewiadomych przyczyn rzuciły się na dziecko. > > https://wiadomosci.wp.pl/przemysl-nie-zyje-12-latek-pogryziony-przez-psy-zmiana-w-sledztwie-nowe-informacje-6560375177440096a >
Oczywiście w pap.pl (PiS) oraz TVP.info (PiS) cisza na ten temat, cenzura pracuje ostro.
Uważasz że były to psy prezesa Kaczyńskiego?

Data: 2020-10-02 21:27:03
Autor: u2
W dniu 02.10.2020 o 21:00, Zexon pisze:
Oczywiście w pap.pl (PiS) oraz TVP.info (PiS) cisza na ten temat, cenzura pracuje ostro.

pozostaje prawda.ru i izvestia.ru

Data: 2020-10-02 14:03:27
Autor: Zexon
On 10/2/2020 13:27, u2 wrote:
W dniu 02.10.2020 o 21:00, Zexon pisze:
Oczywiście w pap.pl (PiS) oraz TVP.info (PiS) cisza na ten temat, cenzura pracuje ostro.

pozostaje prawda.ru i izvestia.ru

Odpowiedz mi na proste pytanie, dlaczego PiSowskie media jak PAP czy TVP milczą na temat tej tragedii?
Gdy jeszcze nie tak dawno oburzały się przez tydzień czasu na człowieka, który kopnął w dupę psa atakującego jego dziecko.

Data: 2020-10-02 23:11:08
Autor: u2
W dniu 02.10.2020 o 22:03, Zexon pisze:
On 10/2/2020 13:27, u2 wrote:
[...]

to smutna historia, która już wiele razy się zdarzała, sensacją jest dopiero kiedy człowiek pogryzie psa

Data: 2020-10-02 16:18:17
Autor: Zexon
On 10/2/2020 13:27, u2 wrote:
[...]

Nie odpowiedziałeś na moje pytanie, dlaczego wszystkie media w Polsce podały tę tragiczną informacje tylko media PISowskie zataiły, czy taki był prikaz Kaczyńskiego?

Data: 2020-10-03 08:57:58
Autor: u2
On 10/2/2020 13:27, u2 wrote:
[...]

e tam, marnie was szkolą na tej Łubiance:))))))))))))))))

https://www.tvp.info/50129943/nie-zyje-12latek-z-przemysla-chlopca-pogryzl-amstaff

Data: 2020-10-03 19:49:31
Autor: Budzik
Pierwsze efekty 5 dla zwierząt
Użytkownik Zexon Zexon@hotmail.com ...

[...]

Dlaczego to miałoby być efektem piatki?
W tej piatce jest cos o debilnych włascicielach psów?

--
Pozdrawia... Budzik
"Nowa Kobieta chce być taka sama, jak Dawny Mężczyzna.

Pierwsze efekty 5 dla zwierząt