Pierwsze moto

Data: 2017-08-01 07:48:39
Autor: m4rkiz
Pierwsze moto
On 2017-07-29 21:16, Yakhub wrote:
1. Dzisiaj odważyłem się rozpędzić do 60 km/h. Jeszcze teraz mi się ręce
trzęsą ze strachu.

no, przez pierwszy miesiac nie brakowalo mi mocy w mojej 125 :)

2. Co za idiota wymyślił, że luz jest pomiędzy 1 a 2 biegiem??

zgadzam sie, szukanie luzu jest upierdliwe

3. Dzisiaj z przeciwka minął mnie inny motocyklista. Pomachał mi. Ja mu
odmachałem. Potem sobie zdałem sprawę z tego, że chyba mu chodziło o to,
żebym wyłączył kierunkowskaz... Pierdzielę. Więcej nie włączam.

ja sobie zmajstrowalem piskacza z glosniczka z generatorem i dwoch diód,
dziala znakomicie

4. Nie należy kupować kasku podczas upałów. Zdecydowałem się w końcu na
model "otwarty" (bez szczęki), bo w zamkniętym mi było za gorąco. Teraz
żałuję, wieje i oczy łzawią.

tu nie narzekam, tez mam otwarty, moze dlatego ze nosze okulary

5. Podoba mi się. Jestem jak Chuck Norris :)

ja bardziej jak Chuck Norris z nadwaga, ale jezdzi sie fajnie - jezeli chodzi o jazde to motocykl laczy najlepsze cechy roweru i samochodu chociaz ma swoje braki - po pierwszej jezdzie w deszczu naprawde wylewalem wode z butow :)

Pierwsze moto