Pierwsze ofiary

Data: 2010-08-06 14:54:48
Autor: Grzegorz Z.
Pierwsze ofiary
Czyli zgoda buduje i łaaazem.

Znaleźli już ciało? Zrobili sekcję?

Może żyje, może mu nic nie jest, może się znajdzie jeszcze, tylko mamusia
mu zachorowała?

--
"Zostawcie kżyża mjastu"

Data: 2010-08-06 06:00:39
Autor: Pistacjusz
Pierwsze ofiary
On 6 Sie, 14:54, "Grzegorz Z." <blogfi...@gazeta.pl> wrote:
> [...]

Znaleźli już ciało? Zrobili sekcję?

Może żyje, może mu nic nie jest, może się znajdzie jeszcze, tylko mamusia

Nie wiem, zapytaj rodzin tych żołnierzy.
Na pewno się popłaczą ze śmiechu i pogratulują ci dowcipu.

Data: 2010-08-06 15:03:47
Autor: Grzegorz Z.
Pierwsze ofiary
Dnia Fri, 6 Aug 2010 06:00:39 -0700 (PDT), Pistacjusz napisał(a):

[...]

Myślałem że tym "dowcipem" było twoja sugestia kto zabił.

--
"Zostawcie kżyża mjastu"

Pierwsze ofiary