Pierwsze ofiary Bronusia

Data: 2010-08-06 05:47:16
Autor: Pistacjusz
Pierwsze ofiary Bronusia
Data: 2010-08-06 14:54:48
Autor: Grzegorz Z.
Pierwsze ofiary
Czyli zgoda buduje i łaaazem.

Znaleźli już ciało? Zrobili sekcję?

Może żyje, może mu nic nie jest, może się znajdzie jeszcze, tylko mamusia
mu zachorowała?

--
"Zostawcie kżyża mjastu"

Data: 2010-08-06 06:00:39
Autor: Pistacjusz
Pierwsze ofiary
On 6 Sie, 14:54, "Grzegorz Z." <blogfi...@gazeta.pl> wrote:
> [...]

Znaleźli już ciało? Zrobili sekcję?

Może żyje, może mu nic nie jest, może się znajdzie jeszcze, tylko mamusia

Nie wiem, zapytaj rodzin tych żołnierzy.
Na pewno się popłaczą ze śmiechu i pogratulują ci dowcipu.

Data: 2010-08-06 15:03:47
Autor: Grzegorz Z.
Pierwsze ofiary
Dnia Fri, 6 Aug 2010 06:00:39 -0700 (PDT), Pistacjusz napisał(a):

[...]

Myślałem że tym "dowcipem" było twoja sugestia kto zabił.

--
"Zostawcie kżyża mjastu"

Data: 2010-08-06 15:49:48
Autor: PesTYcyD
Pierwsze ofiary Bronusia
W dniu 2010-08-06 14:47, Pistacjusz pisze:
http://wiadomosci.onet.pl/2207206,12,polski_zolnierz_zginal_w_afganistanie_pieciu_rannych,item.html

Czyli zgoda buduje i łaaazem.

To są jeszcze pogrobowcy kaczyńskich. Oni mają wiele dusz na sumieniu.

Data: 2010-08-06 17:14:22
Autor: boukun
Pierwsze ofiary Bronusia

Użytkownik "Pistacjusz" <pistacjusz@gmail.com> napisał w wiadomości news:32835cdc-8346-4f15-bd84-356fa5400c8fy11g2000yqm.googlegroups.com...
http://wiadomosci.onet.pl/2207206,12,polski_zolnierz_zginal_w_afganistanie_pieciu_rannych,item.html

Czyli zgoda buduje i łaaazem.

Ha, ha, ha, a dopiero co przed południem się chwalili (przynajmniej w telegazecie TVP to czytałem), że Polacy w Afganistanie osiągnęli sukces... No i po łapkach dali polskim terrorystom...

boukun

Data: 2010-08-06 17:18:47
Autor: Bogdan Idzikowski
Pierwsze ofiary Bronusia

Użytkownik "boukun" <boukun@neostrada.pl> napisał w wiadomości news:i3h94b$6l7$1mx1.internetia.pl...

[...]

Czy może ktoś mi wytłumaczyć w jaki sposób tej śmierci zawinił Komorowski?

Data: 2010-08-06 09:16:34
Autor: Pistacjusz
Pierwsze ofiary Bronusia
On 6 Sie, 17:18, "Bogdan Idzikowski" <bogda...@sz.home.pl> wrote:
Użytkownik "boukun" <bou...@neostrada.pl> napisał w wiadomościnews:i3h94b$6l7$1mx1.internetia.pl...

> [...]

> No i po łapkach dali polskim terrorystom...

Czy może ktoś mi wytłumaczyć w jaki sposób tej śmierci zawinił Komorowski?

Bazmyślnie kłapał paszczęką.

Data: 2010-08-06 18:32:59
Autor: Bogdan Idzikowski
Pierwsze ofiary Bronusia

Użytkownik "Pistacjusz" <pistacjusz@gmail.com> napisał w wiadomości news:9867b806-b2ca-4888-a718-59ea0c0eb3eai31g2000yqm.googlegroups.com...
> [...]

> No i po łapkach dali polskim terrorystom...

Czy może ktoś mi wytłumaczyć w jaki sposób tej śmierci zawinił Komorowski?

====================================

Co kłapał? Proszę dokładnie, ą nie w picowskim stylu.

Data: 2010-08-06 17:30:54
Autor: boukun
Pierwsze ofiary Bronusia

Użytkownik "Bogdan Idzikowski" <bogdanid@sz.home.pl> napisał w wiadomości news:4c5c27d8$1news.home.net.pl...

[...]

No ja tego nie twierdziłem...
Komorowski z tego co wiadomo, jako pierwszy z dotychczasowych polskich namiestników ogłosił, że Polacy muszą się wycofać z Afganistanu, Kwaśniewski i Kaczyński są winni, że w dupę weszliśmy bez mydła Amerykanom... Ale i Komorowski powinien jak najszybciej wycofać polskich bandytów i odszkodować Afgańczyków, a Kwaśniewskiego postawić przed Trybunał Stany, Kaczyńskiego dopadłA RĘKA SPRAWIEDLIWOŚCI...

BOUKUN

Data: 2010-08-06 17:41:52
Autor: Bogdan Idzikowski
Pierwsze ofiary Bronusia

Użytkownik "boukun" <boukun@neostrada.pl> napisał w wiadomości news:i3ha3b$1a8$1mx1.internetia.pl...

[...]

Kiedy miał to zrobić?
Wczoraj, a może przedwczoraj?
Przypominam, że Komorowski nie jest namiestnikiem a Prezydentem RP. I został dzisiaj zaprzysięzony.

Data: 2010-08-06 17:42:50
Autor: boukun
Pierwsze ofiary Bronusia

Użytkownik "Bogdan Idzikowski" <bogdanid@sz.home.pl> napisał w wiadomości news:4c5c2d41$1news.home.net.pl...

[...]