Pierwsze ofiary nowego rejestratora :-)

Data: 2011-06-16 10:29:43
Autor: Tomek
Pierwsze ofiary nowego rejestratora :-)
Witam.
No to kupiłem sobie rejestrator do autka i już mam pierwsze dzisiejsze "ofiary" (Warszawa i okolice).
Opel Vectra Combi - wyprzedzanie na 2 skrzyżowaniach na ul Świerszcza (Ursus).
Toyota Yaris - Skrzyżowanie al. Jerozolimskich z Popularną - skręt w lewo ze środkowego pasa, mimo że z lewego można jechać także prosto.
Skoda Fabia - starszy model - zawracanie(!!!) na Łopuszańskiej na wys. ul. Flisa - stanął sobie na lewym pasie i zawracał na podwójnej ciągłej linii...
Skąd się takie barany biorą?

Mam kilka pytań:
1. Takie filmiki to przesyła się do najbliższej komendy ruchu drogowego, czy może gdzieś indziej?
2. Jakim softem najprościej wycinać odpowiednie fragmenty?
3. Jaki serwer polecacie, gdzie można te "kwiatki" wrzucać?
Pozdrawiam,
Tomek

Data: 2011-06-16 02:02:34
Autor: Bartek Kacprzak
Pierwsze ofiary nowego rejestratora :-)
On 16 Cze, 10:29, "Tomek" <kuki...@wp.pl> wrote:
Witam.
No to kupi em sobie rejestrator do autka i ju mam pierwsze dzisiejsze
"ofiary" (Warszawa i okolice).
Opel Vectra Combi - wyprzedzanie na 2 skrzy owaniach na ul wierszcza
(Ursus).
Toyota Yaris - Skrzy owanie al. Jerozolimskich z Popularn - skr t w lewo ze
rodkowego pasa, mimo e z lewego mo na jecha tak e prosto.
Skoda Fabia - starszy model - zawracanie(!!!) na opusza skiej na wys. ul.
Flisa - stan sobie na lewym pasie i zawraca na podw jnej ci g ej linii...
Sk d si takie barany bior ?

Mam kilka pyta :
1. Takie filmiki to przesy a si do najbli szej komendy ruchu drogowego, czy
mo e gdzie indziej?
2. Jakim softem najpro ciej wycina odpowiednie fragmenty?
3. Jaki serwer polecacie, gdzie mo na te "kwiatki" wrzuca ?
Pozdrawiam,
Tomek

Zglaszac do Komendy Ruchu Drogowego.

Data: 2011-06-16 09:23:22
Autor: wit
Bartek Kacprzak <bartek.kacprzak@gmail.com> wrote:
Zglaszac do Komendy Ruchu Drogowego.

No popatrz jak ten usenet na Ciebie dobrze wpływa, jeszcze niedawno
doradzałeś coś takiego:

https://groups.google.com/group/pl.misc.samochody/msg/15c0f1244b6c6150?hl=pl

Widać zmieniasz zwyczaje.

wit

Data: 2011-06-16 02:31:15
Autor: Bartek Kacprzak
Pierwsze ofiary nowego rejestratora :-)
On 16 Cze, 11:23, wit <wit_usun_to_po_...@malenstwo.aei.polsl.pl>
wrote:
Bartek Kacprzak <bartek.kacpr...@gmail.com> wrote:
> Zglaszac do Komendy Ruchu Drogowego.

No popatrz jak ten usenet na Ciebie dobrze wpływa, jeszcze niedawno
> [...]

Chlopie, jak ty widzisz zwiazek pomiedzy jednym i drugim postem i
stawiasz miedzy nimi znak rownosci, to tylko wspolczuje.
Naprawde mi cie zal.

Data: 2011-06-16 10:43:29
Autor: wit
Pierwsze ofiary nowego rejestratora :-)
Bartek Kacprzak <bartek.kacprzak@gmail.com> wrote:
Chlopie, jak ty widzisz zwiazek pomiedzy jednym i drugim postem i
stawiasz miedzy nimi znak rownosci, to tylko wspolczuje.

Widzę, że w różny sposób traktujesz buractwo w zależności od tego kto
burakuje.

Naprawde mi cie zal.

Daruj sobie.

wit

Data: 2011-06-16 04:36:17
Autor: Bartek Kacprzak
Pierwsze ofiary nowego rejestratora :-)
On 16 Cze, 12:43, wit <wit_usun_to_po_...@malenstwo.aei.polsl.pl>
wrote:
> [...]
> stawiasz miedzy nimi znak rownosci, to tylko wspolczuje.

Widzę, że w różny sposób traktujesz buractwo w zależności od tego kto
Spoko, napisanie posta z tytulem z tego linka bylo ok?
Ty tez sie ucieszyles, ze ktos zginal? Wiesz co bylo przyczyna tego
wypadku?
Jesli nie to naprawde sobie daruj i zastanow sie nad sensownoscia tego
i tamtego posta.

> Naprawde mi cie zal.

Daruj sobie.
Wlasnie.

Data: 2011-06-16 13:12:08
Autor: wit
[...]

To nie ma nic do rzeczy. W jednym i w drugim wypadku jakiś burak spowodował
zagrożenie, to, że w jednym zginął chyba tego nie usprawiedliwia, prawda?
Rzekłbym nawet, że tym bardziej nie usprawiedliwia. A Twoja reakcja na takie
zdarzenie, co właśnie potwierdzasz, bardzo zależy od tego czym ktoś akurat
jechał.

Piszę o TWOJEJ reakcji.

wit

Data: 2011-06-16 14:32:26
Autor: ania
Pierwsze ofiary nowego rejestratora :-)
> Naprawde mi cie zal.

won trolu z tąd

Ania

Data: 2011-06-16 10:34:56
Autor: WOJO
[...]
Żałujesz czasem, że ORMO zlikwidowali, co ?
WOJO

Data: 2011-06-16 10:37:27
Autor: Tomek

Użytkownik "WOJO" <sorry@address.unknown.hehe> napisał w wiadomości news:itcf7m$rhf$1news.lublin.pl...
[...]

Nie. Marzy mi się bezstresowa jazda po naszych drogach...
Tomek

Data: 2011-06-16 10:41:11
Autor: WOJO
Pierwsze ofiary nowego rejestratora :-)
Nie. Marzy mi się bezstresowa jazda po naszych drogach...
Tomek
To nie wyręczaj Policji, tylko zabiegaj o to by wykonywali swoje obowiązki należycie !
WOJO

Data: 2011-06-16 09:50:13
Autor: Waldek Godel
Dnia Thu, 16 Jun 2011 10:41:11 +0200, WOJO napisał(a):

To nie wyręczaj Policji, tylko zabiegaj o to by wykonywali swoje obowiązki należycie !

Wysłaniem takiego zgłoszenia właśnie ich do tego zmusza - skoro się nie da
w inny sposób.

--
Pozdrowienia, Waldek Godel
Zapytaj, czy mógłby tego nie robić.

Data: 2011-06-16 17:08:57
Autor: jerzu
Pierwsze ofiary nowego rejestratora :-)
On Thu, 16 Jun 2011 09:50:13 +0100, Waldek Godel
<nospam@orangegsm.info> wrote:

Wysłaniem takiego zgłoszenia właśnie ich do tego zmusza - skoro się nie da
w inny sposób.

Nie, nie zmusza ich. Daje im tylko na tacy ofiarę, tym samym podnosząc
statystyki policji.

http://jerzu.waw.pl GG:129280

Data: 2011-06-16 10:44:19
Autor: ania
Pierwsze ofiary nowego rejestratora :-)
Nie. Marzy mi się bezstresowa jazda po naszych drogach...

Gratuluję,

Nareszcie rozsondni ludzie zaczynają coś z tym buractwem robić. Odwagi!!!!

Ania- Wdzięczna

Data: 2011-06-16 13:24:04
Autor: Robson
W dniu 2011-06-16 10:44, ania pisze:
Nie. Marzy mi się bezstresowa jazda po naszych drogach...

Gratuluję,

Nareszcie rozsondni ludzie zaczynają coś z tym buractwem robić. Odwagi!!!!

A ja jeszcze czekam, aż zaczniesz słownika używać...

Data: 2011-06-16 12:28:11
Autor: Waldek Godel
Dnia Thu, 16 Jun 2011 13:24:04 +0200, Robson napisał(a):

Nareszcie rozsondni ludzie zaczynają coś z tym buractwem robić. Odwagi!!!!

A ja jeszcze czekam, aż zaczniesz słownika używać...

Kolina? Miałby zrezygnować ze swojego znaku firmowego? Tak zawsze się
znajdzie ktoś kto nakarmi.

Data: 2011-06-16 13:26:26
Autor: Cavallino
Użytkownik "Robson" <robson@z.pl> napisał w wiadomości news:itcp4i$agv$1news.onet.pl...
[...]

Jaki cel ma dyskusją z Koliną?

Data: 2011-06-16 17:08:18
Autor: ania
Pierwsze ofiary nowego rejestratora :-)
Jaki cel ma dyskusją z Koliną?

słyszałaś , że obrażanie kogolwiek w internecie jest karalne?

Ania - prokunrator

Data: 2011-06-16 10:53:26
Autor: Andrzej Ława
W dniu 16.06.2011 10:41, WOJO pisze:
Nie. Marzy mi się bezstresowa jazda po naszych drogach...
Tomek
To nie wyręczaj Policji, tylko zabiegaj o to by wykonywali swoje
obowiązki należycie !

Spoko! Daj te parę miliardów na dodatkowe etaty, to się zrobi!

Masz tyle w kieszeni?

Data: 2011-06-16 10:56:08
Autor: Tomek

Użytkownik "WOJO" <sorry@address.unknown.hehe> napisał w wiadomości news:itcfjd$rnn$1news.lublin.pl...
Nie. Marzy mi się bezstresowa jazda po naszych drogach...
Tomek
To nie wyręczaj Policji, tylko zabiegaj o to by wykonywali swoje obowiązki należycie !
WOJO

No toż właśnie zgłaszam popełnienie wykroczenia i niech oni coś z tym zrobią. Ba - nawet napiszę, że chętnie zgłoszę się na świadka. A co mi tam...
Tomek

Ps. Kiedyś miałem niezły ubaw - miałem stłuczkę na pewnym skrzyżowaniu i musiałem je potem do sprawy obfotografować. Ciekawa była reakcja kierowców, którzy łamali tam przepisy (wyjeżdżali na wprost z pasa do skrętu w prawo) - aż miło było popatrzeć jak nagle starali się wcisnąć na właściwy pas widząc mnie z kamerą. Oczywiście w tym momencie byli zdani na łaskę tych "frajerów" jadących prawidłowo i spokojnie czekających na przejazd przez skrzyżowanie, których próbowali wykolegować jeszcze przed chwilą...

Data: 2011-06-16 15:26:55
Autor: Andrzej Ława
W dniu 16.06.2011 15:18, Martin Fox pisze:
On Thu, 16 Jun 2011 10:41:11 +0200, WOJO wrote:

Nie. Marzy mi się bezstresowa jazda po naszych drogach... Tomek
To nie wyręczaj Policji, tylko zabiegaj o to by wykonywali swoje
obowiązki należycie !
WOJO

Tak z ciekawości - jak cię napadną na policję nie pójdziesz tego zgłosić, bo "nie będziesz ich wyręczał"?

Jego jak jego, ale jak zobaczy kogoś mordowanego po drugiej stronie
ulicy to na pewno nie "doniesie".

Bo nie rozumiem takiej argumentacji jak wyĹźej.
Chyba że to jeszcze pozostałości mentalności pokomunistycznej (pewnie też stąd to nawiązanie do ORMO?).

To się nazywa "urazy z dzieciństwa" ;->

Data: 2011-06-27 23:50:24
Autor: Adam Płaszczyca
Pierwsze ofiary nowego rejestratora :-)
Dnia Thu, 16 Jun 2011 10:41:11 +0200, WOJO napisał(a):

To nie wyręczaj Policji, tylko zabiegaj o to by wykonywali swoje obowiązki należycie !

Własnie zabiega o to. --
     ___________ (R)

Data: 2011-06-16 12:45:52
Autor: Rafał Grzelak
Tomek wrote:

Nie. Marzy mi się bezstresowa jazda po naszych drogach...
Tomek

Polecam autobus.

--
Pozdrawiam, Rafał.
rg[na]skrzynka[kropka]pl

Data: 2011-06-16 15:06:06
Autor: szufla
Pierwsze ofiary nowego rejestratora :-)
Polecam autobus.

Ostatnio bezstresowe sa busy, calkowicie.

sz.

Data: 2011-06-16 17:14:14
Autor: jerzu
Pierwsze ofiary nowego rejestratora :-)
On Thu, 16 Jun 2011 12:45:52 +0000 (UTC), Rafał Grzelak
<spam@spam.com> wrote:

Polecam autobus.

Ja tam wiem...
http://www.tvnwarszawa.pl/informacje,news,pozar-autobusu-na-okeciu,225706.html
- a to dopiero początek sezonu ;P

http://jerzu.waw.pl GG:129280

Data: 2011-06-16 16:16:01
Autor: Rafał Grzelak

<spam@spam.com> wrote:

> Polecam autobus.

Ja tam wiem...

http://www.tvnwarszawa.pl/informacje,news,pozar-autobusu-na-okeciu,225706.html
- a to dopiero początek sezonu ;P

Ale pasazerowie byli spokojni i nieswiadomi dopoki nic sie nie stalo ;>
- a Tomek za kierownica martwi sie na zapas.

--
Pozdrawiam, Rafał.
rg[na]skrzynka[kropka]pl

Data: 2011-06-16 23:17:32
Autor: Pawel \"O'Pajak\"
Pierwsze ofiary nowego rejestratora :-)
  Powitanko,

Polecam autobus.

Trudno tym zaparkowac i sporo pali, no i trzeba miec PJ kat.E.
--

Pozdrawiam,
Pawel Chorzempa

Data: 2011-06-17 00:41:35
Autor: Grzegorz
Pierwsze ofiary nowego rejestratora :-)
On 16 Cze, 23:17, "Pawel \"O'Pajak\"" <opaj...@gazeta.pl> wrote:
  Powitanko,

> Polecam autobus.

Trudno tym zaparkowac i sporo pali, no i trzeba miec PJ kat.E.
--

Pozdrawiam,
Pawel Chorzempa

Ale jakie E? B+E, D+E, D1+E?

Data: 2011-06-17 10:21:36
Autor: WOJO
Pierwsze ofiary nowego rejestratora :-)
Trudno tym zaparkowac i sporo pali, no i trzeba miec PJ kat.E.
Jsteś pewien ? :)
WOJO

Data: 2011-06-16 21:39:47
Autor: Kuba \(aka cita\)

Użytkownik "Tomek" <kuki543@wp.pl> napisał w wiadomości news:4df9c0f8$0$2456$65785112news.neostrada.pl...
Żałujesz czasem, że ORMO zlikwidowali, co ?
WOJO

Nie. Marzy mi się bezstresowa jazda po naszych drogach...
Tomek

rozumiem, ze swoje wykroczenia też podeślesz tam gdzie trzeba?

--
Pozdrawiam Kuba (aka cita)
www.cita.pl

Data: 2011-06-16 23:26:56
Autor: Mario
[...]

W swojej wiadomości z 12.43 Tomek napisał, że nie :-) bo łamanie przepisów przez niego wynika z nieuwagi :-D i nie będzie wysyłał zgłoszeń na siebie.

pozdrawiam
mario

Data: 2011-06-17 10:30:08
Autor: CeSaR
Pierwsze ofiary nowego rejestratora :-)
W swojej wiadomości z 12.43 Tomek napisał, że nie :-) bo łamanie przepisów przez niego wynika z nieuwagi :-D i nie będzie wysyłał zgłoszeń na siebie.

Wszystko można sprowadzić do absurdu. Jak chcesz to sam go podpierda..aj, nie powinien mieć nic przeciwko temu.

Data: 2011-06-16 10:44:21
Autor: Andrzej Ława
W dniu 16.06.2011 10:34, WOJO pisze:
[...]

Patrząc na to jak ludzie jeżdżą? Ja czasem żałuję - przynajmniej w
zakresie Społecznych Inspektorów Ruchu Drogowego (jak np. Pan
Samochodzik ;).

I co mi zrobisz?

Data: 2011-06-16 10:46:16
Autor: CeSaR
Pierwsze ofiary nowego rejestratora :-)
Żałujesz czasem, że ORMO zlikwidowali, co ?

A w czym ci przeszkadza to, że ktoś buractwo tępi?

Data: 2011-06-16 09:28:24
Autor: to
Pierwsze ofiary nowego rejestratora :-)
begin CeSaR
A w czym ci przeszkadza to, Âże ktoÂś buractwo tĂŞpi?

Przecież tu nie chodzi o tępienie czegokolwiek, tylko o poczucie władzy.

Data: 2011-06-16 11:41:54
Autor: CeSaR
Pierwsze ofiary nowego rejestratora :-)
Przecież tu nie chodzi o tępienie czegokolwiek, tylko o poczucie władzy.

Jeśli o mnie chodzi to nie interesuje mnie to, czym faktycznie T się kieruje, czy jest to potrzeba władzy, poczucie odpowiedzialności, nuda czy tam jeszcze cokolwiek innego.
Ja mu się raczej nie podłożę więc nie czując zagrożenia nie przeszkadza mi to. Czyli jestem na zero.
Jesli jednocześnie uda mu się uwalić jednego bądź drugiego "cffaniaka" to jestem za.

Data: 2011-06-16 09:40:48
Autor: to
Pierwsze ofiary nowego rejestratora :-)
begin CeSaR
Jesli jednocze¶nie uda mu siê uwaliæ jednego b±dŒ drugiego "cffaniaka"
to jestem za.

A myślisz, że Ciebie nigdy nie dałoby się "uwalić"? Jasssne.

Data: 2011-06-16 11:50:12
Autor: CeSaR
Pierwsze ofiary nowego rejestratora :-)
A myślisz, że Ciebie nigdy nie dałoby się "uwalić"? Jasssne.

Przecież napisałem, że raczej nie. Przeczytaj dokładnie. Nie ma tam słowa "nigdy".
Nie oznacza to że na 100% nie bo do świętości mi daleko.
Natomiast na takie przypadki, jak wymienione w poście na początku - nie złapie mnie.
Należę niestety do tych "nieudaczników" którzy skręcają w lewo z pasa do skrętu w lewo...

Data: 2011-06-16 09:51:42
Autor: to
Pierwsze ofiary nowego rejestratora :-)
begin CeSaR
Nie oznacza to Âże na 100% nie bo do ÂświĂŞtoÂści mi daleko. Natomiast na
takie przypadki, jak wymienione w poÂście na poczÂątku - nie zÂłapie mnie.
Nale¿ê niestety do tych "nieudaczników" którzy skrêcaj¹ w lewo z pasa do
skrĂŞtu w lewo...

Czyli rozumiem, że Twoje wykroczenia są cacy, a te akurat są be, bo akurat takich jak te Ty nie popełniasz?

Data: 2011-06-16 12:05:27
Autor: CeSaR
Pierwsze ofiary nowego rejestratora :-)
Czyli rozumiem, że Twoje wykroczenia są cacy, a te akurat są be, bo
akurat takich jak te Ty nie popełniasz?

Możesz sobie to interpretować w dowolny sposób - masz pełne prawo.
Jeśli mnie złapie to niech śle cokolwiek gdziekolwiek a ja nie mam nic przeciwko temu.
I wszystko. Nie ma że moje be a inne cacy.

Data: 2011-06-16 12:06:43
Autor: Jakub Witkowski
W dniu 2011-06-16 11:51, to pisze:
[...]

Ja bym to ujął tak: gdyby 100% wykroczeń było wykrywanych i karanych
(nieważne - przy pomocy takich społeczników czy przez organy bezpośrednio)
to ja jestem za tym, bo sam stracę niewiele, a per saldo zyskam sporo.
Skutkiem byłoby (jak sądzę) nie tylko drastyczny spadek liczby wykroczeń
i wzrost bezpieczeństwa, ale też szybkie urealnienie szczególnie nieżyciowych
przepisów, złych oznakowań i zbyt restrykcyjnych zakazów.

--
Jakub Witkowski    |  Prezentowane opinie mogą być niepowaĹźne,

Data: 2011-06-16 10:13:56
Autor: to
Pierwsze ofiary nowego rejestratora :-)
begin Jakub Witkowski
[...]
restrykcyjnych zakazĂłw.

Początkowym skutkiem byłby brak samochodów na ulicach, łącznie, zapewne, z Twoim (bo nikt by nie miał prawa jazdy). Rozwiązania "rewolucyjne" są zazwyczaj głupie, a w tym przypadku byłby to kretynizm bez żadnych wątpliwości.

Data: 2011-06-16 14:38:43
Autor: Jakub Witkowski
Pierwsze ofiary nowego rejestratora :-)
W dniu 2011-06-16 12:13, to pisze:
begin Jakub Witkowski

[...]

Jest chyba jasne że mowa o założeniu kompletnie nierealistycznym?

Ale w ramach tego założenia: po pierwsze nie zakładałem wcale "rewolucyjnego"
dojścia do owych 100%, tylko stopniowe. Po drugie: bez obawy, dokładnie
w momencie gdy liczba pozbawionych prawka zaczęłaby stawać się problemem,
zwłaszcza dla samych decydentów, w trybie przyspieszonym zmieniono by przepisy...

--
Jakub Witkowski    |  Prezentowane opinie mogą być niepowaĹźne,

Data: 2011-06-16 13:30:35
Autor: elmer radi radisson
On 2011-06-16 12:06, Jakub Witkowski wrote:

[...]
nieĹźyciowych
przepisów, złych oznakowań i zbyt restrykcyjnych zakazów.

Po co byloby cokolwiek urealniac, skoro przy 100% wykrywalnosci kazdy
pretekst do wymierzenia kary bylby przyczynkiem do lawinowego
zaistnienia profitu dla panstwa? Opcja raczej z Orwella.

Nie taka powinna byc kolejnosc - to urealnienie przepisow moze
przyczynic sie do skuteczniejszego egzekwowania. Skoro nastapi
zawezenie to latwiej sie bedzie na tym skupic. Np. policja bedzie stala
w faktycznie niebezpiecznych miejscach a nie przy losowych krzakach.
A jesli przepisy beda realne, wtedy to kary moga sobie nawet rosnac.
To uczciwa relacja.

--

memento lorem ipsum

Data: 2011-06-16 14:42:32
Autor: Jakub Witkowski
W dniu 2011-06-16 13:30, elmer radi radisson pisze:

Nie taka powinna byc kolejnosc - to urealnienie przepisow moze
przyczynic sie do skuteczniejszego egzekwowania. Skoro nastapi

To jest chyba jeszcze mniej realistyczne niĹź moja koncepcja :)
Nikt nie rozluźni w sposób istotny przepisów przy ich nieegzekwowalności.
Kogo nie swędzi, ten się nie drapie...
Urealnienie może odbyć się jedynie drogą reakcji decydentów na nadmierną
bolesność danego przepisu - przy zwiększeniu egzekwowalności... niestety.

--
Jakub Witkowski    |  Prezentowane opinie mogą być niepowaĹźne,

Data: 2011-06-16 15:12:30
Autor: Arek
[...]

Nierealna bo niezgodna z medialną analizą problemu.

[...]

Nie da się zwiększyć egzekwowalności gdy np. prawie wszyscy łamią przepisy (w dużym uproszczeniu). Jeżeli lamać przepisy będzie zdecydowana mniejszość, to zwiększenie kar i egzekwowalności będzie miało poparcie społeczne, więc łatwiejsze będzie do przeprowadzenia. Teraz, żaden polityk pod czymś takim się nie podpisze.

A.

Data: 2011-06-16 15:38:54
Autor: elmer radi radisson
On 2011-06-16 14:42, Jakub Witkowski wrote:

To jest chyba jeszcze mniej realistyczne niĹź moja koncepcja :)
Nikt nie rozluźni w sposób istotny przepisów przy ich nieegzekwowalności.

Przede wszystkim nie nalezy traktowac tego w kategoriach 'rozluznienia'
bo z formalnego punktu widzenia przeciez restrykcyjne przepisy nie sa
same z siebie forma represji. Oczywiscie tylko formalnego bo w praktyce
wiadomo jak to dziala ;).

Kogo nie swędzi, ten się nie drapie...
Urealnienie może odbyć się jedynie drogą reakcji decydentów na nadmierną
bolesność danego przepisu - przy zwiększeniu egzekwowalności... niestety.

Sam napisales przed chwila o 100% wykrywalnosci jako pewna droga do
urealnienia przepisow. Wiec to by oznaczalo specjalnie ustawienie
policjanta w kazdym mozliwym miejscu albo nadzwyczajne formy kontroli,
ocierajace sie w chwili obecnej o absurd (nie zyjemy w rzeczywistosci
S-F na modle filmow 'Sedzia Dredd' czy 'Raport Mniejszosci'). I po co?
Zeby niby cos potem zmieniac? Policjant w takim miejscu przeciez
jest niejako uzasadnieniem sensu obowiazujacych w nim restrykcji.

Urealnienie wystarczy ze nastapi w obliczu istnienia przepisow ktore
wiadomo ze sa martwe i generalnie przeprowadzeniu ich analizy w
odniesieniu do realiow.
W przypadku drogownictwa takie cos sie generalnie potrafi wiazac z
przegladem oznakowania drog i analizy otoczenia. Do tego nie jest
potrzebne wyciaganie zestawien z ilosci wystawionych mandatow. Chyba
ze ktos sie uprze policzyc, jakie zyski finansowe to przynosi. W
odroznieniu od tego jak powinno sie do tego podchodzic - czyli
policzenia korzysci w bezpieczenstwie i tych o charakterze spolecznym.

--

memento lorem ipsum

Data: 2011-06-17 18:09:23
Autor: Gotfryd Smolik news

On 2011-06-16 12:06, Jakub Witkowski wrote:

[...]

  Raczej nie.
  Aczkolwiek na pierwszy rzut oka wydaje się to "niemożliwe", przyroda
zna przypadki, kiedy politycy zdali sobie sprawę z istnienia
krzywej Laffera.
  Ba, co poniektórym wprost to "wyszło" (CIT, akcyza na alkohole,
fakt że później znaleźli się tacy co ich nieliniowe wyrażenia
przerastają).

Nie taka powinna byc kolejnosc - to urealnienie przepisow moze
przyczynic sie do skuteczniejszego egzekwowania.

  Ale "urealnienie" ma zwyczaj samo z siebie postępować
w WYJĄTKOWO żółwim tempie, przynajmniej w polskiej
rzeczywistości.
  Zniesienie obowiązku podpisywania faktu wymagało ZAKAZU
nakładania takiego obowiązku w VI Durektywie UE!

pzdr, Gotfryd

Data: 2011-06-16 15:38:53
Autor: Bydlę
On 2011-06-16 12:06:43 +0200, Jakub Witkowski <jwitkows@domena.z.sygnatury> said:

Skutkiem byłoby (jak sądzę) nie tylko drastyczny spadek liczby wykroczeń
i wzrost bezpieczeństwa,

OK, to się da obronić.

ale też szybkie urealnienie szczególnie nieżyciowych
przepisów, złych oznakowań i zbyt restrykcyjnych zakazów.

Oj, naiwnyś...
;-)

--
Bydlę

Data: 2011-06-16 19:31:10
Autor: ToMasz
On 2011-06-16 12:06:43 +0200, Jakub Witkowski
<jwitkows@domena.z.sygnatury> said:

Skutkiem byłoby (jak sądzę) nie tylko drastyczny spadek liczby wykroczeń
i wzrost bezpieczeństwa,

OK, to się da obronić.
jak najbardziej, bo liczy sie nieuchronność kary, nie jej wysokość

ale też szybkie urealnienie szczególnie nieżyciowych
przepisów, złych oznakowań i zbyt restrykcyjnych zakazów.

Oj, naiwnyś...
ja myśle ze też by sie udało. ja akurat ostatnio "mykam" rowerem. w 200
tyś mieście jest ze 100 znaków do poprawienia. Każdy wie ze sa do dupy i
każdy interpretuje je jak chce(znaczy olewa). "cuda" na kiju sie robią
jak "wpada" w centrum ktoś na obcych rejestracjach, bo zaczyna jechać na
znaki, wbrew logice. Jak by tak ukarano "za logike" 1200 miejscowych
osób to szybko by sie znaki pozmieniały.

ToMasz

Data: 2011-06-16 20:01:10
Autor: Bydlę

Bydlę pisze:
On 2011-06-16 12:06:43 +0200, Jakub Witkowski
[...]

Czyli - kary nieuchronne spadają na kierowców przekraczających kretyńsko ograniczoną prędkość na wielopasmowej, pozbawionej ruchu pieszego i w zasadzie nieregulowanego poprzecznego drodze, ci (kierowcy) przestają jeździć ponad kretyńskie ograniczenie do 50 km/h więc władza podnosi limit do 90?
IMO nie da się obronić takiej tezy.
:-)

"cuda" na kiju sie robią
jak "wpada" w centrum ktoś na obcych rejestracjach, bo zaczyna jechać na
znaki, wbrew logice. Jak by tak ukarano "za logike" 1200 miejscowych
osób to szybko by sie znaki pozmieniały.

Nie.
Nie zmieniłyby się, tylko lokalni zaczęliby się stosować.
Sam to powierdziłeś wyżej.
:-)

--
Bydlę

Data: 2011-06-16 21:37:05
Autor: Cavallino
Użytkownik "Bydlę" <pan.bydle@gmail.com> napisał w wiadomości news:

[...]

To by się dało zrobić już teraz.
Jakaś firma od gps robiła badania polskich kierowców firmowych.
I wychodzi, że łamanie ograniczeń prędkości jest odwrotnie proporcjonalne do limitu na danym odcinku - czym limit mniejszy, tym złamanie większe.
Na autostradzie praktycznie żadne.

Więc wystarczyłoby urealnić limity, zamiast zmuszać ludzi do łamania (kretyńskiego ale zawsze) prawa.

Data: 2011-06-16 13:47:12
Autor: Matt
Pierwsze ofiary nowego rejestratora :-)
On 16 Cze, 21:37, "Cavallino" <cavallinoBEZ-SP...@konto.pl> wrote:
To by si da o zrobi ju teraz.
Jaka firma od gps robi a badania polskich kierowc w firmowych.
I wychodzi, e amanie ogranicze pr dko ci jest odwrotnie proporcjonalne do
limitu na danym odcinku - czym limit mniejszy, tym z amanie wi ksze.
Na autostradzie praktycznie adne.

Wi c wystarczy oby urealni limity, zamiast zmusza ludzi do amania
(krety skiego ale zawsze) prawa.

A to akurat proste do wytlumaczenia. Wiekszosc uwaza, ze +- 100km/h
jest bezpieczne, bez wzgledu na warunki i ograniczenia.

--
Regards
Matt

Data: 2011-06-16 22:57:57
Autor: Cavallino
Pierwsze ofiary nowego rejestratora :-)
Uzytkownik "Matt" <mateusz.wojcik@gmail.com> napisal w wiadomosci news:ae877a90-3746-4b00-9ac7-35dcb2bcf04d36g2000yqj.googlegroups.com...
[...]

Nie bardzo rozumiem co chciales przez to napisac.

P.S.
Popraw kodowanie.

Data: 2011-06-16 23:25:12
Autor: Bydlę
On 2011-06-16 22:47:12 +0200, Matt <mateusz.wojcik@gmail.com> said:

A to akurat proste do wytlumaczenia. Wiekszosc uwaza, ze +- 100km/h
jest bezpieczne,

Wiesz, że to już grubo ponad sto lat motoryzacji mamy za sobą?
I że postęp technologiczny też nie spał w tym czasie?
100 km/h teraz, to w dobie ABS, EPS, ASR, TSC, WEG, EDA, PDE, IRK, OPA, SER, iTY i CWC coś zupełnie innego, niż 100 km/h 115 lat temu?
:-)

bez wzgledu na warunki

OK, warunki grają w tej partii.

 i ograniczenia.

A te już nie, co wielokrotnie udowodniono.

--
Bydlę

Data: 2011-06-16 10:51:49
Autor: Tomek
[...]

Wiesz, jestem takim dziwnym typem, który reaguje na łamanie prawa, pomaga w sytuacjach trudnych innym ludziom (np. przy zasłabnięciu czy wypadku). To, że większość ludzi ma znieczulicę, nie oznacza że wszyscy. I bardzo fajnie jeździło mi się w Niemczech, gdzie takie rejestratory nie mają racji bytu, bo ludzie jeźdżą lepiej (czy to z powodu dobrze działającej policji, czy z powodu innej kultury jazdy). Choć jest też faktem, że nikła wysokość naszych mandatów dla Niemców powoduje, że u nas jeżdżą koszmarnie - mają z reguły w d... przepisy.
Tomek

Data: 2011-06-16 10:03:59
Autor: AZ
On 2011-06-16, Tomek <kuki543@wp.pl> wrote:

Wiesz, jestem takim dziwnym typem, ktĂłry reaguje na Âłamanie prawa,
Skonczy sie zabawa jak bedziesz swiadkiem i po rozprawie ktos Ci pod
sadem spusci wpierdol albo skasuje samochod.

--
Artur
ZZR 1200

Data: 2011-06-16 12:09:39
Autor: Andrzej Ława
On 2011-06-16, Tomek <kuki543@wp.pl> wrote:

Wiesz, jestem takim dziwnym typem, ktĂłry reaguje na Âłamanie prawa,
Skonczy sie zabawa jak bedziesz swiadkiem i po rozprawie ktos Ci pod
sadem spusci wpierdol albo skasuje samochod.

Czy dlatego kryjesz się za pseudonimem? ;->

Data: 2011-06-16 12:40:07
Autor: Tomek

Wiesz, jestem takim dziwnym typem, który reaguje na 3amanie prawa,

Ot, rzeczowy argument...
T.

Data: 2011-06-16 10:47:29
Autor: AZ
On 2011-06-16, Tomek <kuki543@wp.pl> wrote:

Ot, rzeczowy argument...

Rozumiem ze nigdy nie przekraczasz predkosci i zawsze zatrzymujesz sie
przed zielona strzalka? Przyznaj sie przed wszystkim, ze chcesz komus
uprzykrzyc zycie bo masz np. malego?

A jak taki swietojebliwy jestes to trzeba bylo isc do Policji.
--
Artur

Data: 2011-06-16 04:30:36
Autor: Bartek Kacprzak
On 16 Cze, 12:47, AZ <artur.zabron...@gmail.com> wrote:
On 2011-06-16, Tomek <kuki...@wp.pl> wrote:

> [...]

uprzykrzyc zycie bo masz np. malego?

A jak taki swietojebliwy jestes to trzeba bylo isc do Policji.

Ej, ale to akurat dobrze, ze takich losi co zawracaja na podwojnej. Co
bedzie jak Ci taki wyjedzie pod kola?
I pewnie zaraz sie tu pojawia tacy co stwierdza, ze lamiemy jedne a
omijamy drugie przepisy.
Ale krwa sa jakies granice i takie myki jak jazda pod prad, zawracanie
na podwojnej, omijanie na pasach i latanie na czerwonym nalezy
eliminowac.
Takze takich co zapieprzaja na jednopasmowkach >100 po miescie.

Data: 2011-06-16 11:20:25
Autor: to
Pierwsze ofiary nowego rejestratora :-)
begin AZ
Rozumiem ze nigdy nie przekraczasz predkosci i zawsze zatrzymujesz sie
przed zielona strzalka? Przyznaj sie przed wszystkim, ze chcesz komus
uprzykrzyc zycie bo masz np. malego?

Przecież Ci z ormo mają zwykle identyczne pobudki jak Ci, co dają w ryja na ulicy. Tyle, że brak im jaj, żeby dać w ryja albo mama im mówiła, że w ryja dawać nie wolno w związku z czym znajdują sobie inny sposób na wkurwianie innych, np. donoszenie, naklejanie "karnych kutasów" itp.

Data: 2011-06-16 13:44:04
Autor: Arek
Pierwsze ofiary nowego rejestratora :-)
W dniu 2011-06-16 13:20, to pisze:
begin AZ

[...]

wkurwianie innych, np. donoszenie, naklejanie "karnych kutasĂłw" itp.

A 5 tysięcy zabitych rocznie na drogach, bierze się z kosmosu.

A.

Data: 2011-06-16 13:47:47
Autor: Cavallino
Użytkownik "Arek" <abc@abc.pl> napisał w wiadomości news:itcqa4$2fp$2inews.gazeta.pl...
[...]

Nie - z fatalnych drĂłg.

Data: 2011-06-16 14:03:18
Autor: Arek
W dniu 2011-06-16 13:47, Cavallino pisze:

[...]

Ĺźe w
[...]

A w jaki sposób ta droga powoduje zderzenie czołowe ewentualnie rozjechanie pieszego?

A tak nawiasem, uważam, że największy wpływ na wypadki, ma oznakowanie naszych dróg.

A.

Data: 2011-06-16 14:22:15
Autor: Cavallino
[...]

Trafiłeś w sedno.
Na niefatalnej drodze (krajówce) nie ma zdarzeń czołowych, ani pieszych.

Więc nawet jak ktoś się pomyli albo przeszarżuje to skutki będą daleko mniej groźne.

Data: 2011-06-16 14:43:01
Autor: Andrzej Ława
W dniu 16.06.2011 14:22, Cavallino pisze:

Trafiłeś w sedno.
Na niefatalnej drodze (krajówce) nie ma zdarzeń czołowych, ani pieszych.

Więc nawet jak ktoś się pomyli albo przeszarżuje to skutki będą daleko
mniej groĹşne.

Jasne, osobna autostrada do kaĹźdego mieszkania... ROTFL

Data: 2011-06-16 15:08:00
Autor: Arek
W dniu 2011-06-16 14:22, Cavallino pisze:
[...]

W uproszczeniu, co może wpływać na wypadki IMHO:
1. Kiepskie oznakowanie drogowe, kiepska postawa policji itp.
2. Kiepska infrastruktura drogowa
3. Brawura i brak szeroko pojętej kultury jazdy, oraz łamanie istotnych przepisów.

Jeżeli chodzi o pkt. 2. to możliwości zmiany są niewielkie. Nie ma co liczyć, że powstanie u nas sieć autostrad jak w Niemczech. Nie stać nas ani na budowę ani na późniejsze utrzymanie.

Jeżeli chodzi o pkt. 1 i 3. To zrobić tu można bardzo dużo przy niewielkich kosztach.

Dlatego mamy dwa wyjścia, zwalać wszystko na coś czego się nie da zrobić (autostrady itp.) i zabijać się nawzajem. Lub po prostu się nie zabijać.

A.

Data: 2011-06-16 15:15:35
Autor: Cavallino
Użytkownik "Arek" <abc@abc.pl> napisał w wiadomości news:itcv7h$jsu$1inews.gazeta.pl...
[...]

JeĹźeli chodzi o pkt. 2.

Tak, głównie o to chodzi.

to możliwości zmiany są niewielkie. Nie ma co liczyć, że powstanie u nas sieć autostrad jak w Niemczech. Nie stać nas ani na budowę ani na późniejsze utrzymanie.

A na armię urzędasów nas stać?
Jeśli nie, to proponuję zamienić połowę urzędasów na bezkolizyjne dwupasmówki na wszystkich głównych drogach krajowych.

Data: 2011-06-16 16:01:23
Autor: Arek
W dniu 2011-06-16 15:15, Cavallino pisze:

[...]

istotnych przepisĂłw.

JeĹźeli chodzi o pkt. 2.

Tak, głównie o to chodzi.

[...]

Czyli było by na tyle w tym temacie.

A.

Data: 2011-06-16 15:43:34
Autor: Tomek

Użytkownik "Cavallino" <cavallinoBEZ-SPAMU@konto.pl> napisał w wiadomości news:4df9f574$0$2436$65785112news.neostrada.pl...
Użytkownik "Arek" <abc@abc.pl> napisał w wiadomości news:

A 5 tysięcy zabitych rocznie na drogach, bierze się z kosmosu.

Nie - z fatalnych dróg.

[...]

Wprost przeciwnie!
Najwięcej ludzi ginie na dobrych drogach. Na gruntowych znikoma liczba wypadków (bo tam nie da się jechać szybko), mimo, że jest ich najwięcej. podobnie w zimie - im trudniejsze warunki, tym mniej wypadków.
Słucham z rana Radio kierowców - nie ma praktycznie dnia, żeby na A4 nie było jakichś wypadków. A to przecież pierwszorzędnej jakości autostrada.
Problem w tym, że to kierowcy-bezmózgi są winni, a nie drogi. Jeśli droga jest zła - tym bardziej należy zachować ostrożność, a nie zap... ile maszyna daje i w razie czego się tłumaczyć, że to przydrożne drzewo nagle wtargnęło na jezdnię.
I jeszcze a propos dróg gruntowych - dlaczego tam kierowcy nie jadą szybko! Bo dbają o swoje pojazdy. Znacznie bardziej o nie dbają, niż o życie innych ludzi jadąc na "normalnej" drodze.
Tomek

Data: 2011-06-16 13:58:00
Autor: AZ
On 2011-06-16, Tomek <kuki543@wp.pl> wrote:

Wprost przeciwnie!
NajwiĂŞcej ludzi ginie na dobrych drogach. Na gruntowych znikoma liczba wypadkĂłw (bo tam nie da siĂŞ jechaĂŚ szybko), mimo, Âże jest ich najwiĂŞcej. podobnie w zimie - im trudniejsze warunki, tym mniej wypadkĂłw.
SÂłucham z rana Radio kierowcĂłw - nie ma praktycznie dnia, Âżeby na A4 nie byÂło jakichÂś wypadkĂłw. A to przecieÂż pierwszorzĂŞdnej jakoÂści autostrada.
Problem w tym, ¿e to kierowcy-bezmózgi s¹ winni, a nie drogi. Jeœli droga jest z³a - tym bardziej nale¿y zachowaÌ ostro¿noœÌ, a nie zap... ile maszyna daje i w razie czego siê t³umaczyÌ, ¿e to przydro¿ne drzewo nagle wtargnê³o na jezdniê.
I jeszcze a propos drĂłg gruntowych - dlaczego tam kierowcy nie jadÂą szybko! Bo dbajÂą o swoje pojazdy. Znacznie bardziej o nie dbajÂą, niÂż o Âżycie innych ludzi jadÂąc na "normalnej" drodze.

Chcesz uczyc ludzi jezdzic a po 32 latach posiadania PJ nie wiesz co to
jest droga gruntowa? Szacun.

http://pl.wikipedia.org/wiki/Droga_gruntowa

Nie pamietam kiedy ostatnio jechalem taka droga a mowisz ze to ich jest
najwiecej.

--
Artur

Data: 2011-06-16 19:36:35
Autor: ToMasz
On 2011-06-16, Tomek <kuki543@wp.pl> wrote:
Wprost przeciwnie!
NajwiĂŞcej ludzi ginie na dobrych drogach. Na gruntowych znikoma liczba
(...)
Chcesz uczyc ludzi jezdzic a po 32 latach posiadania PJ nie wiesz co to
jest droga gruntowa? Szacun.
(...)
argumenty z piaskownicy. jaka część (procentowa) wypadków ma w rubryce
przyczyna: niedostosowanie prędkości, lub wykroczenie za wyżej niz 6
punktĂłw?

ToMasz

Data: 2011-06-16 20:02:57
Autor: AZ
On 2011-06-16, ToMasz <twitek4@> wrote:
(...)
argumenty z piaskownicy. jaka część (procentowa) wypadków ma w rubryce
przyczyna: niedostosowanie prędkości, lub wykroczenie za wyżej niz 6
punktĂłw?

Bo dla Policji kazdy wypadek/kolizja to jest: niedostosowanie predkosci
do warunkow panujacych na drodze, stad ta statystyka.

--
Artur

Data: 2011-06-16 22:58:52
Autor: ToMasz
AZ pisze:
On 2011-06-16, ToMasz <twitek4@> wrote:
(...)
[...]

głupoty gadasz. a wymuszenie? a zmiana pasa przez 2 ciagłe? a czerwone
światło?

ToMasz

Data: 2011-06-17 18:21:40
Autor: Gotfryd Smolik news

On 2011-06-16, ToMasz <twitek4@> wrote:
(...)
Bo dla Policji kazdy wypadek/kolizja to jest: niedostosowanie predkosci
do warunkow panujacych na drodze, stad ta statystyka.

głupoty gadasz. [...] a zmiana pasa przez 2 ciagłe?

  Ostrożnie.
  Jeśli nie miałeś na myśli takich dwu ciągłych z paskiem na jedno
koło motocyklowe w środku ;), to bardzo często takie zachowanie
powoduje istony rozjazd miedzy "poczuciem sprawiedliwości społecznej"
a orzeczeniem winy za wypadek.
  W efekcie spodziewałbym się wszystkich innych możliwych przyczyn,
niż tej - za wyjątkiem rzadkich przypadków kiedy pozostałe
zachowania pojazdów są "symetryczne".

  Wszystko przez brak przepisu "przekraczający linię ciągła obowiązany
jest zachować szczególną ostrożność i ustąpić pierwszeństwa innym
kierującym" :>
(tak, choć to absurdalnie brzmi, warunkowe dopuszczenie takiego
zachowania rozwikływałoby *tę* sprzeczność między "poczuciem"
a prawem, w tej chwili przejechanie ciągłych w dowolnej liczbie
nie pozbawia pierwszeństwa wynikłego np. z "pierwszeństwa drogi")

pzdr, Gotfryd

Data: 2011-06-17 10:51:08
Autor: Krzysiek Kielczewski
On 2011-06-16, AZ <artur.zabronski@gmail.com> wrote:

Nie pamietam kiedy ostatnio jechalem taka droga a mowisz ze to ich jest
najwiecej.

Zjedź kiedyś z głównej drogi i sobie pojeździj lokalnymi dróżkami
pomiędzy wsiami. Jak się rozejrzysz to zobaczysz, że gruntówek to duużo
jest.

--
Pozdrawiam,
Krzysiek Kiełczewski

http://maverick.jogger.pl/2011/04/12/obsluga-klienta-by-era-czesc3/

Data: 2011-06-17 11:05:30
Autor: Sebastian Kaliszewski
Tomek wrote:
[...]

Bzdura piramidalna. Jest dostępna "mapka wypadków" -- obejrzyj ją zamiast pleść od rzeczy.

Na gruntowych znikoma liczba wypadków (bo tam nie da się jechać szybko), mimo, że jest ich najwięcej. podobnie w zimie - im trudniejsze warunki, tym mniej wypadków.

Nie nie dlatego. Pomyśl chwilę i porównaj ruch na A4 i na drodze gruntowej.

Słucham z rana Radio kierowców - nie ma praktycznie dnia, żeby na A4 nie było jakichś wypadków.

Poczytaj sobie kroniki policyjne -- nie ma praktycznie dnia żeby na jakiejś bocznej (i zwykle złej) drodze w niedalekiej okolicy nie było trupów. A radio kierowców będzie mówiło oczywiście o A4 bo utrudnienia w ruchu dotyczą dużo większej liczby ludzi niż w przypadku wypadku na drodze z Zarybia Pańskiego do Zarybia Kościelnego.

A to przecież pierwszorzędnej jakości autostrada.

J.w. możesz porównać ruch na wszytskich dorgach gruntowych łącznie vs ruch na wszystkich drogach niegruntowych -- wyjdzie różnica o 2 rzędy wielkości.

[reszta ormo-gadania ciach]

\SK

Data: 2011-06-17 12:05:10
Autor: Tomek

Użytkownik "Sebastian Kaliszewski" <s.bez_spamu@remove.this.informa.and.that.pl> napisał w wiadomości news:20irc8-dm7.ln1bozon.softax.pl...
Tomek wrote:
[...]

-- "Never underestimate the power of human stupidity" -- L. Lang
-- http://www.tajga.org -- (some photos from my travels)

No właśnie - masz 100% rację! Ale dlaczego na gruntowych jest taki mały ruch? Bo stan drogi nie umożliwia popierd...ania ile maszyna daje. A niektórzy tylko tym się podniecają.
Poza tym - nie tylko prędkość sie liczy. Liczba debili na drodze też - takich co to zawracają na autostradzie albo nawet jadą pod prąd...
Tomek

Data: 2011-06-17 10:07:48
Autor: AZ
On 2011-06-17, Tomek <kuki543@wp.pl> wrote:

No wÂłaÂśnie - masz 100% racjĂŞ! Ale dlaczego na gruntowych jest taki maÂły ruch? Bo stan drogi nie umoÂżliwia popierd...ania ile maszyna daje. A niektĂłrzy tylko tym siĂŞ podniecajÂą.
Poza tym - nie tylko prêdkoœÌ sie liczy. Liczba debili na drodze te¿ - takich co to zawracaj¹ na autostradzie albo nawet jad¹ pod pr¹d...

Dojedz z Warszawy do Gdanska samochodem osobowym drogami gruntowymi (o
ile takie znajdziesz). Wtedy tez zrozumiesz ze liczy sie czas.

--
Artur

Data: 2011-06-17 16:45:47
Autor: Marek Dyjor
AZ wrote:
On 2011-06-17, Tomek <kuki543@wp.pl> wrote:

[...]
- takich co to zawracajÂą na autostradzie albo nawet jadÂą pod prÂąd...

Dojedz z Warszawy do Gdanska samochodem osobowym drogami gruntowymi (o
ile takie znajdziesz). Wtedy tez zrozumiesz ze liczy sie czas.

jazda zaś najprostrzą droga wygląda torchę jak gra w ruską ruletkę rewolwerem z  wyjetą tylko jedna kulą.

Data: 2011-06-17 16:31:07
Autor: Marek Dyjor
Cavallino wrote:
[...]

daleko mniej groĹşne.

tylko 9 zabitych w busie

Data: 2011-06-22 13:18:24
Autor: Cavallino
Użytkownik "Marek Dyjor" <mdyjor@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości news:\

[...]

Ucierpiałaby tylko barierka.

Data: 2011-06-17 16:30:41
Autor: Marek Dyjor
Cavallino wrote:
[...]

inny sposĂłb na wkurwianie innych, np. donoszenie, naklejanie
"karnych kutasĂłw" itp.

A 5 tysięcy zabitych rocznie na drogach, bierze się z kosmosu.

Nie - z fatalnych drĂłg.

znaczy ten matoł co ostatnio jechał na mnie na czołówkę to zrobił to z powodu złej drogi?

Data: 2011-06-22 13:17:52
Autor: Cavallino
[...]

Nie - to znaczy że jakby była barierka pośrodku, to nie byłby w stanie tego zrobić.

Data: 2011-06-24 23:42:33
Autor: Marek Dyjor
Cavallino wrote:
[...]

tja na lokalnej drodze...  tak to nie ma nawet w USA

dziwna że na autostradach tez sie zdażają wypadki i to śmiertelne,

Data: 2011-06-25 17:45:19
Autor: Cavallino
Pierwsze ofiary nowego rejestratora :-)
Użytkownik "Marek Dyjor" <mdyjor@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości news:

dziwna że na autostradach tez sie zdażają wypadki i to śmiertelne,

I jaki to procent (promil) w stosunku do ilości przejechanych samochodokilometrów?

Data: 2011-07-20 14:49:12
Autor: Marek Dyjor
Cavallino wrote:
Użytkownik "Marek Dyjor" <mdyjor@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości
dziwna że na autostradach tez sie zdażają wypadki i to śmiertelne,

I jaki to procent (promil) w stosunku do ilości przejechanych
samochodokilometrĂłw?

Polak potrafi... ole

pewnei beziemy w czołówce...

Data: 2011-06-17 16:48:26
Autor: radekp@konto.pl
Pierwsze ofiary nowego rejestratora :-)
Thu, 16 Jun 2011 13:47:47 +0200, w
<4df9ed60$0$2450$65785112@news.neostrada.pl>, "Cavallino"
<cavallinoBEZ-SPAMU@konto.pl> napisał(-a):

> A 5 tysięcy zabitych rocznie na drogach, bierze się z kosmosu.

Nie - z fatalnych dróg.

Ja bym powiedział, że to przez samochody.

Data: 2011-06-16 13:11:00
Autor: Andrzej Ława
On 2011-06-16, Tomek <kuki543@wp.pl> wrote:

Ot, rzeczowy argument...

Rozumiem ze nigdy nie przekraczasz predkosci i zawsze zatrzymujesz sie
przed zielona strzalka? Przyznaj sie przed wszystkim, ze chcesz komus
uprzykrzyc zycie bo masz np. malego?

Ooo! Kolejna projekcja!

A jak taki swietojebliwy jestes to trzeba bylo isc do Policji.

Słabo płacą ;)

Data: 2011-06-16 13:53:46
Autor: Tomek
Pierwsze ofiary nowego rejestratora :-)

Uzytkownik "AZ" <artur.zabronski@gmail.com> napisal w wiadomosci news:itcn01$2o3$5node2.news.atman.pl...
On 2011-06-16, Tomek <kuki543@wp.pl> wrote:

Ot, rzeczowy argument...

[...]

Dokladnie tak mam :-)
Tomek

Data: 2011-06-16 14:00:35
Autor: Cavallino

On 2011-06-16, Tomek <kuki543@wp.pl> wrote:

Ot, rzeczowy argument...

[...]

To nie ma wyjścia.
PLONK

Data: 2011-06-16 15:14:28
Autor: CeSaR
Pierwsze ofiary nowego rejestratora :-)
Dokladnie tak mam :-)

To nie ma wyjścia.
PLONK

A naklejkę HWDP na samochodzie masz?

Data: 2011-06-16 23:32:14
Autor: Mario
On 2011-06-16, Tomek<kuki543@wp.pl>  wrote:

Ot, rzeczowy argument...

[...]

Nie do końca bo "ale w sumie to w życiu zapłaciłem ze 3 mandaty"

pozdrawiam
mario

Data: 2011-06-17 11:06:43
Autor: Sebastian Kaliszewski
On 2011-06-16, Tomek <kuki543@wp.pl> wrote:
Ot, rzeczowy argument...

[...]

To idź "dokładnie" do policji

Data: 2011-06-17 16:29:20
Autor: Marek Dyjor
On 2011-06-16, Tomek <kuki543@wp.pl> wrote:

Ot, rzeczowy argument...

[...]

lamiesz prawo i boisz sie konsekwencji...

wiesz jak ktos kogos bije lub okrada to tez nalezy zareagowac, wiec dlaczego nie reagowac gdy ktos chce popelnic zabójstwo lub kogos okaleczyc niebezpieczna jazda swoim pojazdem.

Data: 2011-06-16 17:17:24
Autor: jerzu
Pierwsze ofiary nowego rejestratora :-)
On Thu, 16 Jun 2011 10:03:59 +0000 (UTC), AZ
<artur.zabronski@gmail.com> wrote:

Skonczy sie zabawa jak bedziesz swiadkiem i po rozprawie ktos Ci pod
sadem spusci wpierdol albo skasuje samochod.

Nie, odechce mu się jak będzie się musiał szlajać po sądach przez pół
kraju. Mnie się odechciało. Najpierw przesłuchanie w miejscu
zamieszkania, a potem na rozprawę do sądu na drugi koniec Polski.
Dziękuję, mam lepsze zajęcia niż tracenie za free całego dnia.

http://jerzu.waw.pl GG:129280

Data: 2011-06-16 19:47:57
Autor: ToMasz
jerzu pisze:
[...]

tak nie będzie. tzn tu dużo zależy od policji. w przypadku ewidentnym,
najlepiej będzie jak sprawca po obejrzeniu nagrania nagle przypomni
sobie ze tak właściwie było i poprosi o mandat. Sprawa zamknięta. jeśli
jednak będzie sie wypierał, "donosiciel" będzie wezwany na swiadka do
swojego komisariatu. Celu wyjazdu na inny komisariat nie widzę. do sądu
też nie bardzo, bo powtórzy zeznania, albo odmówi składania.
Co do skuteczności i sensu. ja jestem za. Tak naprawdę wszyscy jesteśmy
za, ale jeszcze nie teraz. Wiekszość z nas będzie "puszczała"
samodzielnie swoje dziecko pierwszy raz do szkoły, z niepokojem czekając
na jego powrót. Podobnie parę lat później gdy latorośl zrobi prawojazdy.
Teraz czytając krytyczne listy wiesz kto ile ma lat i jaką wyobraźnie.
NAgrałem raz wykroczenie i doniosłem. na szczęscie "wykraczała" policja,
wiec był niezły ubaw. Nie jesteś wiec pierwszy, ale jesteś w czołówce.
Kiedyś 90% wykroczeń będzie karanych na podstawie nagrań. Kiedyś
rejestrator z GPS będzie obniżał składkę ubezpieczenia. Kiedyś.. mam
nadzieje ze dożyje...

Cokolwiek zrobisz z nagraniami - powdzenia. Sugeruje zebyś umieszczał je
wszystkie na Youtubie. nawet z "leksza" anonimowo. Może nawet jak jakiś
 rodzic zobaczy jak jego dziecko jeździ - poprawi sie sytuacja na drogach

ToMasz

Data: 2011-06-17 18:31:05
Autor: Gotfryd Smolik news
Pierwsze ofiary nowego rejestratora :-)
On Thu, 16 Jun 2011, ToMasz wrote:

jednak będzie sie wypierał, "donosiciel" będzie wezwany na swiadka
do swojego komisariatu. Celu wyjazdu na inny komisariat nie widzę.

  Mi się zgadza.
  Oprócz ew. złośliwości jeśli nagrany bylby "znajomym królika" :P

  Ale ja nie o tym:

do sądu też nie bardzo, bo powtórzy zeznania, albo odmówi składania.

  Nie bardzo może.
  Za odmowę składania zeznań przez świadka są dość dotkliwe kary.
  Odmawiać bezkarnie może obwiniony i podejrzany (oraz ich osoby bliskie).

  Nie dyskutujemy o tym, czy:
- rzeczywiście bez sensu by mogło być wzywanie przez sąd
- świadek "zapomni, bo dawno było" :P (ale to co innego niż odmowa)

pzdr, Gotfryd

Data: 2011-06-17 19:07:46
Autor: radekp@konto.pl
Pierwsze ofiary nowego rejestratora :-)
Fri, 17 Jun 2011 18:31:05 +0200, w <Pine.WNT.4.64.1106171825170.3584@quad>,
Gotfryd Smolik news <smolik@stanpol.com.pl> napisał(-a):

> do sądu też nie bardzo, bo powtórzy zeznania, albo odmówi składania.

  Nie bardzo może.
  Za odmowę składania zeznań przez świadka są dość dotkliwe kary.

"Nie pamiętam! Byłem pijany!"

Data: 2011-06-16 11:11:56
Autor: go!
On 16/06/2011 09:51, Tomek wrote:

Wiesz, jestem takim dziwnym typem, ktĂłry reaguje na Âłamanie prawa,

Domyslam sie, ze jestes takim dziwnym typem, ze jak sam zlamiesz jakims cudem przepisy, to zaraz po tym jak sie zorientujesz cos narobil, lecisz na Milicje i placisz mandat na podstawie wlasnej relacji i samokrytyki?

--
go!

Data: 2011-06-16 12:43:19
Autor: Tomek

Użytkownik "go!" <go2@gmx.nospam.us> napisał w wiadomości news:itcktc$b2g$1inews.gazeta.pl...
[...]

Aż tak to nie, ale w sumie to w życiu zapłaciłem ze 3 mandaty (32 lata mam prawo jazdy) - w każdej sytuacji przez przeoczenie, a nie przez świadome łamanie prawa. Chyba że uznać, że debile nie wiedzą, jak należy poruszać się po drodze.
Tomek

Data: 2011-06-16 18:46:08
Autor: Mario
W dniu 2011-06-16 12:43, Tomek pisze:
[...]

Jak to nie? Mentalność Kalego, tak? Innych to od razu nagrywasz i lecisz "uprzejmie donieść"?

pozdrawiam
mario

Data: 2011-06-17 12:09:04
Autor: Tomek

Użytkownik "Mario" <camaro94@op.pl> napisał w wiadomości news:itdbvv$acl$1news.onet.pl...
[...]

Nie żądam donoszenia na siebie - to ja chcę donosić na innych! :-)
A jak sam popełnię błąd i mnie ktoś "trafi", to nie płaczę jak cipa, że to przez "donosicieli", tylko przyznaję się do błędu - co ważne - wyciągam wniski. Wobec siebie.
 I nie raz zdarzyło mi się pojechać dłuższą trasą tylko dlatego, że nie zauważyłem w obcym mieście, że skręt/jazda prosto tylko z określonego pasa. A nie jak debil zawracam na podwójnej linii ciągłej...
Tomek

Data: 2011-06-16 12:09:25
Autor: Arek
W dniu 2011-06-16 10:51, Tomek pisze:
[...]

Błąd w rozumowaniu:
1. Niemcy przestrzegają przepisy, bo one mają sens, czego nie można powiedzieć o naszych.
2. Niemcy mniej przestrzegają przepisy u nas, bo są bez sensu. Człowiek inteligentny, ma naturalną wrogość do otaczającej głupoty.

A.

Data: 2011-06-16 11:20:29
Autor: Waldek Godel
Dnia Thu, 16 Jun 2011 12:09:25 +0200, Arek napisał(a):

[...]

pomijając rzeczywistą debilność niektórych przepisów w PL (np obowiązek
świateł w lecie), zwykły kierownik samochodu nie jest od oceniania ich
sensowności.
Sam fakt, że 50 razy przejechał 120 przez zakręt na którym jest
ograniczenie 50 nie znaczy, że znak jest głupi. 51 raz może jechać w
deszczu i wyląduje na drzewie (oby tylko) lub na innym samochodzie czołowo.
Znaki niestety póki co jeszcze nie mają funkcji wychodzenia na asfalt co
godzinę i sprawdzania aktualnej przyczepności i widoczności  oraz
stosownego dostosowywania wskazań.
A to tylko pierwszy z brzegu przykład.

Poza tym kamerka jest świetna na to, co jest największą bolączką na
polskich drogach - cwaniaczkowanie. Są niestety wciąż tabuny ziutków którym
się wydaje, że są za dobrzy na stanie z innymi w korku, a PoRD to tylko
zbiór nieśmiałych sugestii do zastosowania w razie dobrego humoru.
I po chwili robi się tak: http://kwejk.pl/obrazek/09646
Policja sama z siebie niewiele zrobi, bo sami się pchają na krzywy ryj i
nie przestrzegają przepisów. Kamerki zrobią dobrze również na nich.

Data: 2011-06-16 10:26:04
Autor: to
Pierwsze ofiary nowego rejestratora :-)
begin Waldek Godel
[...]

Wbrew pozorom takie cwaniactwo rozładowuje nieco korki (o ile nie chodzi o cwaniaka-niedojdę, który cwaniakując zablokuje np. pas bo próbuje się wcisnąć na inny.

Data: 2011-06-17 16:47:52
Autor: Marek Dyjor
Pierwsze ofiary nowego rejestratora :-)
to wrote:
begin Waldek Godel

[...]

niczego nie rozładowuje...

Data: 2011-06-17 19:15:35
Autor: to
Pierwsze ofiary nowego rejestratora :-)
begin Marek Dyjor
niczego nie rozładowuje...

Ależ rozładowuje, jeśli cwaniak dojedzie szybciej to będzie krócej przebywał na drodze i dokładał się do korków.

Data: 2011-06-16 13:41:59
Autor: Arek
W dniu 2011-06-16 12:20, Waldek Godel pisze:
[...]

Tego akurat nie miałem na myśli, bo jest to dość dyskusyjne.

Sam fakt, że 50 razy przejechał 120 przez zakręt na którym jest
ograniczenie 50 nie znaczy, że znak jest głupi. 51 raz może jechać w
deszczu i wyląduje na drzewie (oby tylko) lub na innym samochodzie czołowo.

Może być tak, że jadąc dozwolone 90 na prostej w deszczu tudzież śnieżycy wylecisz z drogi. Absurdalne przykłady można mnożyć.

Jeżeli chodzi o znaki ograniczeń na zakrętach, to ogrom jest niezasadnych. Jaki to ma wpływ? Mianowicie taki, że jest duża szansa, że kierowca nie znający drogi, w końcu nie zachowa odpowiedniej czujności na tym rzadkim przypadku z zasadnym znakiem.

Taki przykład ze Skandynawii, tam raczej nie ma ograniczeń na zakrętach tylko są zalecenia. Każde jakie napotkałem było wręcz idealne. Efekt jest taki, że na każdym zakręcie wypatrywałem takiego znaku bo było to po prostu pomocne. W Polsce z jakiegoś powodu tak się nie da.

Znaki niestety póki co jeszcze nie mają funkcji wychodzenia na asfalt co
godzinę i sprawdzania aktualnej przyczepności i widoczności  oraz
stosownego dostosowywania wskazań.
A to tylko pierwszy z brzegu przykład.

Owszem pierwszy z brzegu i trochę mało sensowny. Lepszym przykładem jest oznaczanie wielokilometrowych obszarów zabudowanych w szczerym polu. Oczywiście policja czai się w krzakach gdzieś na prostej. W centrum miejscowości na pasach przy np. szkole ich nie ma. Dlaczego? - bo o dziwo, tam każdy jednak zwalnia i jedzie przepisowo.

A.

Data: 2011-06-16 11:51:33
Autor: AZ
On 2011-06-16, Arek <abc@abc.pl> wrote:

[...]

Wydaje Ci sie. Ograniczenia na zakretach sa liczone dla ciagnika z
naczepa na mokrej nawierzchni. Wiec osobowkami czy moto ten zakret
spokojnie da sie przejechac 2-2,5x szybciej.

--
Artur
ZZR 1200

Data: 2011-06-16 06:12:43
Autor: Matt
On 16 Cze, 13:51, AZ <artur.zabron...@gmail.com> wrote:
Wydaje Ci sie. Ograniczenia na zakretach sa liczone dla ciagnika z
naczepa na mokrej nawierzchni. Wiec osobowkami czy moto ten zakret
spokojnie da sie przejechac 2-2,5x szybciej.

Albo biorą pod uwagę, że za zakrętem jest skrzyżowanie, przejście dla
pieszych, czy coś tam jeszcze. Ale większość ma to w dupie, bo "da się
2 szybciej".

--
Regards
Matt

Data: 2011-06-17 11:24:26
Autor: Sebastian Kaliszewski
Matt wrote:
[...]

Albo biorą pod uwagę,

Przeceniasz ich.

że za zakrętem jest skrzyżowanie, przejście dla
pieszych,

To takie coś się bardzo wyraźnie oznacza.

czy coś tam jeszcze. Ale większość ma to w dupie, bo "da się
2 szybciej".

Większość ma w dupie bo większość istotnie da się 2x szybciej bez żadnego dodatkowego zagrożenia. A jest też i taka mniejszosć której nie da się i 0.8x.

\SK

Data: 2011-06-16 14:00:53
Autor: Arek
W dniu 2011-06-16 13:51, AZ pisze:

[...]

Ja raczej obstawiam, że jak raz na zakręcie wyleci maluch na łysych oponach to ustawiają ograniczenie, jeżeli znowu wyleci jakiś żuk, to je zaostrzają. Nie wierzę, że ktoś przy tym myśli, ewentualnie cokolwiek liczy. Zwłaszcza, że często spotyka się zakręty dość niebezpieczne, gdzie nie ma ograniczeń - czyli tam akurat jeszcze nikt się nie zabił.

A.

Data: 2011-06-16 14:18:44
Autor: RoMan Mandziejewicz
Pierwsze ofiary nowego rejestratora :-)
Hello AZ,

Thursday, June 16, 2011, 1:51:33 PM, you wrote:

[...]

Możesz się bardzo mocno na niektórych zakrętach zdziwić. Szczególnie
jadąc motorkiem.

--
Best regards,

Data: 2011-06-16 18:57:51
Autor: radekp@konto.pl
Pierwsze ofiary nowego rejestratora :-)
Thu, 16 Jun 2011 11:51:33 +0000 (UTC), w <itcqo5$2o3$10@node2.news.atman.pl>,
AZ <artur.zabronski@gmail.com> napisał(-a):

Ograniczenia na zakretach sa liczone dla ciagnika z
naczepa na mokrej nawierzchni.

To ta ciężarówka zmienia się z każdym województwem, a nawet gminą.
Ja bym jednak wolał, by były liczone np. dla busa, a reszta sobie dostosuje.

W Niemczech jakoś te ograniczenia wydają się o wiele sensowniejsze.
Jak jest 60kph, to przy 80kph już komfortowo w zakręcie się nie czujesz.

Data: 2011-06-17 11:22:11
Autor: Sebastian Kaliszewski
AZ wrote:
On 2011-06-16, Arek <abc@abc.pl> wrote:
[...]

Być może powinny być liczone, choć na dordze z ograniczeniem do 8t to mam wątpliwości co do sensu. Ale, być może za wyjątkiem krajówek, nie są liczone w ogóle -- widywałem już zarówno takie, które można brać z prędkością 2x jak i takie na których 0.7x to był max na suchym.

Wiec osobowkami czy moto ten zakret
spokojnie da sie przejechac 2-2,5x szybciej.

Przejdź się paroma drogami wojewódzkimi albo co gorsza powiatowymi/gminnymi...

pzdr
\SK

Data: 2011-06-17 12:02:46
Autor: Krzysiek Kielczewski
On 2011-06-16, AZ <artur.zabronski@gmail.com> wrote:

[...]

Ja wybieram zakręt, Ty go przejeżdżasz 2,5 raza szybciej niż wynosi
ograniczenie. Jak przejedziesz stawiam kratę piwa. Wchodzisz? Nie będę
złośliwy i nie wybiorę takiego, gdzie ograniczenie jest ze względu na
skrzyżowanie czy przejście dla pieszych.

Data: 2011-06-17 10:05:19
Autor: AZ
On 2011-06-17, Krzysiek Kielczewski <krzysiek.kielczewski@gmail.com> wrote:

[...]

Nie napisalem ze kazdy zakret taki jest, bo ja tez moge wybrac 40 gdzie
40 to max. Za to zakretow ktore da sie przejechac 2,5x szybciej jest
pelno.

--
Artur

Data: 2011-06-17 13:34:19
Autor: Krzysiek Kielczewski
On 2011-06-17, AZ <artur.zabronski@gmail.com> wrote:

[...]

Pomiędzy "da się przejechać" aka "nie wyleciałem z drogi", a "da się
przejechać bezpiecznie" jest spora różnica.

Data: 2011-06-17 11:44:03
Autor: AZ
On 2011-06-17, Krzysiek Kielczewski <krzysiek.kielczewski@gmail.com> wrote:

[...]

Nigdzie wczesniej nie napisalem ze mozna jezdzic 2,5x szybciej i
bezpiecznie. Nigdy nie przewidzisz sytuacji gdy za slepym zakretem
bedzie stala zepsuta ciezarowka ze stalowymi pretami na naczepie
wystajacymi 1,5m za nia. "Da sie przejechac" mialem na mysli, ze przy
suchym, dobrych warunkach pogodowych przejezdza sie zakret 2-2,5x bez
wiekszego problemu, nie jest to jeszcze balansowanie na granicy. --
Artur

Data: 2011-06-17 12:51:16
Autor: Waldek Godel
Dnia Fri, 17 Jun 2011 11:44:03 +0000 (UTC), AZ napisał(a):

[...]

Ależ oczywiście, że się da. Dokładnie tak samo jak przez betonową ściane
albo filar mostu, też się da przejechać. Co prawda tylko raz, ale who
cares..

Data: 2011-06-17 14:24:26
Autor: Krzysiek Kielczewski
On 2011-06-17, AZ <artur.zabronski@gmail.com> wrote:

[...]

Jak zmienimy temat na jazdę po torze to się zgodzę. Dopóki mówimy o
jeździe po drogach publicznych - musisz być w stanie zatrzymać się przed
przeszkodą. Bez wnikania czy to zepsuta ciężarówka, czy samochód z
poporządkowanej, który rozpoczął manewr zanim było Cię widać.

Data: 2011-06-27 23:53:29
Autor: Adam Płaszczyca
Dnia Fri, 17 Jun 2011 13:34:19 +0200, Krzysiek Kielczewski napisał(a):

Pomiędzy "da się przejechać" aka "nie wyleciałem z drogi", a "da się
przejechać bezpiecznie" jest spora różnica.

Jestem w stanie pokazać Ci kilkanaście zakrętów, które jestem w stanie
bezpiecznie przejechać z prędkością 2.5 raza większą od ograniczenia. Jeden w Kęszycy :D

--
     ___________ (R)

Data: 2011-06-28 11:47:20
Autor: Krzysiek Kielczewski
On 2011-06-27, Adam Płaszczyca <trzypion@oldfield.spamnie.org.pl> wrote:

[...]

Wierzę Ci, że występują takie zakręty, acz osobiście żadnego nie
kojarzę.

Pzdr,
Krzysiek Kiełczewski

Data: 2011-06-17 16:51:19
Autor: Marek Dyjor
On 2011-06-17, Krzysiek Kielczewski <krzysiek.kielczewski@gmail.com>
wrote:

[...]

aż trafisz w końcu na taki którego sie nie da i miejmy nadzieję że będzie tam drzewo ale nie będzie pieszych czy jakiegoś domu. Nie beziesz pierwszym czy ostatnim chojrakiem który skończył na wózku lub w worku.

Data: 2011-06-17 16:48:50
Autor: Marek Dyjor
AZ wrote:
On 2011-06-16, Arek <abc@abc.pl> wrote:

[...]

powiem więcej nawet 5x szybciej...  a co se Ĺźalowac 10x szybciej

Data: 2011-06-16 18:53:12
Autor: Mario
Pierwsze ofiary nowego rejestratora :-)

I po chwili robi się tak: http://kwejk.pl/obrazek/09646

Dobre :-) i niestety prawdziwe. Ale wiesz dlaczego tak się dzieje? Bo dużo ludzi to właśnie pierdoły, ofermy które grzebią w dupach, nosach, robiąc wszystko aby opóźnić ruszenie pojazdu w korku. Gdyby WSZYSCY ale to wszyscy ruszali normalnie i cwaniaczków nie wpuszczali, moim zdaniem problemu by nie było. A tak zawsze się znajdzie cwaniak. Bo cwaniak wie, że zawsze znajdzie się pierdoła. Coś jak popyt i podaż ;-)

pozdrawiam
mario

Data: 2011-06-16 17:59:49
Autor: Waldek Godel
Dnia Thu, 16 Jun 2011 18:53:12 +0200, Mario napisał(a):

[...]

Pierdu pierdu.
Gdyby nie cwaniaczki, to 1/3 korków nie byłoby wcale. Sznur samochodów
wolno bo wolno, ale by jechał.
Wystarczy jeden cwaniaczek co się wryje, ktoś musi przyhamować, żeby w
niego nie wyrżnąć, następny hamuje bardziej, kolejny jeszcze bardziej, a
ten za nim już musi się zatrzymać. I korek gotowy. Wielokrotnie widziałem takie sytuacje.

Data: 2011-06-16 19:13:12
Autor: Mario
W dniu 2011-06-16 18:59, Waldek Godel pisze:
[...]

pierdu pierdu.
Co znaczy wryje? Nie spotkałem jeszcze cwaniaka to by ryzykował lakierem :-). Jeżdżąc firmowym autkiem miałem "gdzieś" ewentualne przytarcie i zawsze ale zawsze cwaniaczek rezygnował z najazdu na mnie, często brakowało kilku cm :-).
Nie wpuszczasz i już, co za problem?

pozdrawiam
mario

Data: 2011-06-16 18:28:18
Autor: Waldek Godel
Dnia Thu, 16 Jun 2011 19:13:12 +0200, Mario napisał(a):

[...]

Problem w tym, że większość jednak wpuszcza.

Data: 2011-06-17 16:53:54
Autor: Marek Dyjor
Mario wrote:
[...]

Z wiekiem wyrabia sie coś jak automatyczne reagowanie na niebezpieczne sytuacje. Po prostu mózg podejmuje wcześniejszą decyzję niż świadomość.

Data: 2011-06-16 20:09:43
Autor: AZ
On 2011-06-16, Mario <camaro94@op.pl> wrote:

I po chwili robi się tak: http://kwejk.pl/obrazek/09646

Dobre :-) i niestety prawdziwe.
Mi ten obrazek wyglada na Most Grota-Roweckiego w W-wie i zjazd na
Modlinska/Jagielonska ;-) Jak jechalem pierwszy raz tamtedy, stalem na
pasie na Modlinska i klalem co tak to sie wlecze, gdy dojechalem do
konca to wiedzialem czemu, buraczane glaby tna pasem na Jagielonska by na koncu wbijac sie w pas na Modlinska, a drugie buraczane glaby
wpuszczaja. Zrozumialbym kogos z obcymi blachami choc i sa tacy cwaniacy
co korzystaja z tego, ale robia tak same WA/WL. Od tamtego czasu
jechalem na Jagielonska, robilem zawrotke pod FSO i bylem szybciej niz
jedni i drudzy...

--
Artur

Data: 2011-06-16 20:11:52
Autor: masti
Pierwsze ofiary nowego rejestratora :-)
Dnia pięknego Thu, 16 Jun 2011 20:09:43 +0000 osobnik zwany AZ wystukał:

On 2011-06-16, Mario <camaro94@op.pl> wrote:

[...]

a czasem stoi tam policja i cwaniaków wysyła na objazd ;)

--
mst <at> gazeta <.> pl

Data: 2011-06-16 20:17:36
Autor: AZ
On 2011-06-16, masti <gone@to.hell> wrote:

a czasem stoi tam policja i cwaniaków wysyła na objazd ;)

O tego to nie widzialem. Powinni ich cofac przez Gdanski :-)

--
Artur
ZZR 1200

Data: 2011-06-17 11:54:04
Autor: Buniek
[...]

W życiu nie widziałem tam policji, ale faktycznie jest to wykurzające bo tam właśnie brak cwaniactwa powodowałby iż jechałoby się wolno ale jechało.
Nie mam pretensji do jednośladów, są mali i na końcu jest pas serwisowy wiec spokojnie się mieszczą wiec nie powodują masakry ale auta owszem.

Buniek

Data: 2011-06-17 11:16:12
Autor: Sebastian Kaliszewski
Waldek Godel wrote:
[...]

Znaczy.

51 raz może jechać w
deszczu i wyląduje na drzewie (oby tylko) lub na innym samochodzie czołowo.

Jeśli przejechał z prędkością 120 na sucho to 90 na mokro przejedzie. Jak będzie gołoledź to 20km/h może być zbyt szybko -- znaki usytawia się na warunki zwykłe (czyli normalna przejrzystość powietrza, przeczepność w zakresie normy -- czyli najwyżej mokro)

Znaki niestety póki co jeszcze nie mają funkcji wychodzenia na asfalt co
godzinę i sprawdzania aktualnej przyczepności i widoczności  oraz
stosownego dostosowywania wskazań.
A to tylko pierwszy z brzegu przykład.

Szkoda że nietrafiony :)

[...]

Przeprowadź się do Szwajcarii. Będziesz miał dobrze. Co prawda nie będziesz mógł mieć np. w domu pralki, nie będziesz mógł użyć prysznica po 23, itd. Ale będziesz miał ordung.

\SK

Data: 2011-06-17 11:44:10
Autor: CeSaR
Pierwsze ofiary nowego rejestratora :-)
Przeprowadź się do Szwajcarii. Będziesz miał dobrze. Co prawda nie będziesz mógł mieć np. w domu pralki, nie będziesz mógł użyć prysznica po 23, itd. Ale będziesz miał ordung.

Gdzie w takim razie podziewają sie te fale emigrantów ze Szwajcarii?
A może ordung zakazuje im emigracji?

Data: 2011-06-17 18:42:40
Autor: Gotfryd Smolik news
On Fri, 17 Jun 2011, CeSaR wrote:

[...]

  Nie mają co zrobić z bronią.
  Bronią wojskową, taką którą większość dorosłych Polaków za czasów
"obowiązku" jak najbardziej musiała mieć, czyścić itede.
  A im (Szwajcarom) wrednie każą trzymać w domu ;)

pzdr, Gotfryd

Data: 2011-06-25 11:09:12
Autor: Maciek
[...]
Eeeee - to ich zwyczajnie nie ma i dlatego nie emigrują. Przecież
powszechnie wiadomo, że jak się da ludziom broń do ręki, to się od razu
pozabijają :->

Maciek

Data: 2011-06-25 06:15:57
Autor: Grejon
[...]

Jakoś Czesi potrafili pod znakiem ograniczenia powiesić tabliczkę "z chmurką".

Mazda 6 2.0 "parafinka" Kombi

Data: 2011-06-25 10:45:06
Autor: J.F.
On Sat, 25 Jun 2011 06:15:57 +0200,  Grejon wrote:
[...]

A Niemcy tabliczke "bei Na:sse" - przy wilgoci.

Przy czym niestety mam i negatywne przyklady - kiedys zima kolega
przyczepnosc sprawdzal co pare minut, i niestety to okazalo sie za
rzadko. Ale co - ograniczyc w calym kraju predkosc do 30, bo drogi
czasem sa oblodzone ? J.

Data: 2011-07-20 15:20:36
Autor: robot
Pierwsze ofiary nowego rejestratora :-)
W dniu 2011-06-16 12:20, Waldek Godel pisze:

I po chwili robi się tak: http://kwejk.pl/obrazek/09646

Nieudane jest to porównanie do Paryża.
Właśnie kolega wrócił z przejażdżki tam samochodem
i był w lekkim szoku. Jest raczej na odwrót:
http://www.youtube.com/results?search_query=paris+traffic&aq=f

Data: 2011-06-16 12:40:51
Autor: Tomek

Użytkownik "Arek" <abc@abc.pl> napisał w wiadomości news:itckol$cr5$1inews.gazeta.pl...
[...]

A wydawało mi się, że mamy w miarę jednolite przepisy ruchu drogowego. Tylko nieco więcej zielonych strzałek...
Tomek

Data: 2011-06-16 12:43:29
Autor: PH

Użytkownik "Tomek" <kuki543@wp.pl> napisał w wiadomości news:4df9dde4$0$2493$65785112news.neostrada.pl...

A wydawało mi się, że mamy w miarę jednolite przepisy ruchu drogowego. Tylko nieco więcej zielonych strzałek...
Tomek

definicje może i tak, tylko implementacje różne :]
Piotr

Data: 2011-06-16 13:31:56
Autor: Arek
W dniu 2011-06-16 12:40, Tomek pisze:

[...]

Zgadzam się z Tobą, wydawało Ci się.

A.

Data: 2011-06-16 15:40:32
Autor: Bydlę
On 2011-06-16 12:09:25 +0200, Arek <abc@abc.pl> said:

Błąd w rozumowaniu:
1. Niemcy przestrzegają przepisy

Przed czym?
;>>>

--
Bydlę

Data: 2011-06-16 16:04:27
Autor: Arek
On 2011-06-16 12:09:25 +0200, Arek <abc@abc.pl> said:

Błąd w rozumowaniu:
1. Niemcy przestrzegają przepisy

Przed czym?
;>>>

W słowniku znajdziesz odpowiedź.

A.

Data: 2011-06-16 16:51:39
Autor: RoMan Mandziejewicz
Pierwsze ofiary nowego rejestratora :-)
Hello Arek,

Thursday, June 16, 2011, 4:04:27 PM, you wrote:

Błąd w rozumowaniu:
1. Niemcy przestrzegają przepisy
Przed czym?
;>>>
W słowniku znajdziesz odpowiedź.

A Ty w podręczniku gramatyki. Jest różnica pomiędzy dopełniaczem a
biernikiem...

--
Best regards,

Data: 2011-06-16 17:09:32
Autor: ania
Pierwsze ofiary nowego rejestratora :-)
A Ty w podręczniku gramatyki. Jest różnica pomiędzy dopełniaczem a
biernikiem...

ninstety wiekszość tych excuselemot "polaczków" kaleczy nasz jenzyk.....

Ania

Data: 2011-06-16 17:23:21
Autor: RoMan Mandziejewicz
Pierwsze ofiary nowego rejestratora :-)
Hello ania,

Thursday, June 16, 2011, 5:09:32 PM, you wrote:

A Ty w podręczniku gramatyki. Jest różnica pomiędzy dopełniaczem a
biernikiem...
ninstety wiekszość tych excuselemot "polaczków" kaleczy nasz jenzyk.....

*PLONK!* za "jenzyk" i postępujacą głupawkę.

--
Best regards,

Data: 2011-06-17 09:02:28
Autor: Arek
[...]

A mógłbyś rozwinąć? Próbowałem doczytać, ale chyba moje możliwości w zakresie gramatyki nie ogarniają tego:)

A.

Data: 2011-06-17 09:12:57
Autor: Andrzej Ława
W dniu 17.06.2011 09:02, Arek pisze:
[...]

Niemcy przestrzegają (przed czymś) przepisy. (kogo? co?)

Niemczy przestrzegają przepisów. (kogo? czego?)

Data: 2011-06-17 10:25:12
Autor: RoMan Mandziejewicz

Friday, June 17, 2011, 9:02:28 AM, you wrote:

[...]

Właśnie widzę. Przykre. Fizyki też nie ogarniasz, jak widać w wątku o
oponach. Podstawówkę udało Ci się skończyć?

--
Best regards,

Data: 2011-06-17 11:53:30
Autor: Arek
[...]

Przynajmniej możesz się dowartościować, jeśli poczułeś się lepiej to polecam się na przyszłość. A co do znajomości zasad fizyki i języka oraz stosowania tego na co dzień, to spodobał mi się Twój opis jak to motocyklista wyprzedzał zatoczką autobusową samochód.

No i co najważniejsze: ja przynajmniej znam wzór na obwód koła - to a propo wspomnianego wątku o oponach.

A.

Data: 2011-06-17 12:54:08
Autor: RoMan Mandziejewicz
Pierwsze ofiary nowego rejestratora :-)
Hello Arek,

Friday, June 17, 2011, 11:53:30 AM, you wrote:

[...]

stosowania tego na co dzień, to spodobał mi się Twój opis jak to
motocyklista wyprzedzał zatoczką autobusową samochód.

Doprawdy? Masz jakieś wątpliwości? Przypominam, że motocyklista tego
nie przeżył a opis tego wypadku znajdziesz w sieci, jak się postarasz.

[...]

--
Best regards,

Data: 2011-06-17 15:47:30
Autor: Arek
[...]

Jak wyprzedzić samochód innym pojazdem to potrafię sobie wyobrazić, a jak dokonać tego zatoczką autobusową to już gorzej, ale pewnie słabo się znam.

A.

Data: 2011-06-17 17:44:02
Autor: RoMan Mandziejewicz

Friday, June 17, 2011, 3:47:30 PM, you wrote:

[...]

Tak samo jak tamten motocyklista, któremu zatoczki brakło i się
rozsmarował na drzewie na jej końcu.

--
Best regards,

Data: 2011-06-16 23:32:56
Autor: Mario
[...]

A jak reagujesz jak Ty łamiesz prawo?

pozdrawiam
mario

Data: 2011-06-17 12:11:34
Autor: Tomek

Użytkownik "Mario" <camaro94@op.pl> napisał w wiadomości news:itdspf$joh$4news.onet.pl...
[...]

Nie łamię. Przynajmniej tak uważam. Nie przekraczam prędkości. A jeśli nie zauważyłem zakazu zawracania (było - mandat) i zostałem złapany, to nie płakałem. Mój błąd. Awoją drogą akurat za miesiąc ten zakaz zdjęli (wyjazd z Tesco - Górczewska w Warszawie, zawracanie w kierunku centrum). Nie odwoływałem się, wtedy stał tam zakaz, który przeoczyłem.
Jeszcze raz podkreślam - nie łamię prawa, nawet drogowego...
Tomek

Data: 2011-06-17 13:24:45
Autor: MZ
Pierwsze ofiary nowego rejestratora :-)
W dniu 2011-06-17 12:11, Tomek pisze:

Nie łamię.
Serio?

Przynajmniej tak uważam.
Aaaaa...

Nie przekraczam prędkości. Jeszcze raz podkreślam - nie łamię prawa, nawet drogowego...
Jeżdżąc po Warszawie ...

Aż nie wiem co podziwiać: odporność na reakcje innych kierowców, czy
raczej (to obstawiam) umiejętność niesamowicie skutecznego oszukiwania
samego siebie.

Niech rzuci kamieniem ten, kto jeżdżąc po Warszawie jedną z głównych
ulic, tam gdzie nie ma podbicia prędkości znakami (np. odcinki
Jerozolimskie, Górczewska, Żwirki i Wigury, Marynarska, Modlińska,
Wisłostrada, Wał Miedzeszyński itd, do wyboru) nie przekroczył nigdy
50km/h.

Obłuda generalnie jest złaaaaa, serio serio.

--
MZ

Data: 2011-07-20 15:09:48
Autor: robot
[...]

A tym nowym rejestratorem to komu konkretnie pomogłeś i w jaki sposób?

Data: 2011-06-16 11:09:38
Autor: Inead
Pierwsze ofiary nowego rejestratora :-)

Żałujesz czasem, że ORMO zlikwidowali, co ?

I bedzie głosował na PIS!

Jakiś gość kiedys powiedział "kto jest bez winy niech pierwszy rzuci kamieniem",

Data: 2011-06-16 11:17:54
Autor: GR001
[...]

REFLEKSJA
tak czasem czytam newsy na grupie i się zastanawiam, czy to aby na poważnie.....
Jeden debil kupi sobie kamerkę żeby się podjarać bo innych podniet w życiu brakuje,
i nagle cała sfora za nim leci i karmi trola....
Jak chce to neich sobie nagrywa, niech chodzi na tą Milicję, ani nikt go tam poważnie
nie potraktuje, a jak juz coś zaczną to po 2-3 latach, po 30 wezwaniach na policję/sąd itp,
mu się znudzi i sam w cichości w domciu sobie te filmy będzie oglądać...
Ani od tego drogi nie będą lepsze, ani polscy kierowcy lepsi, ani Policjanci uczciwszy...
jedyne co się stanie to gościo będzie się miał przez jakiś czas czym popisywać przed kolegami/koleżankami.....
Są kraje, gdzie:
- kierowcy są gorsi
- jeździ się dużo szybciej
- ruch jest większy
- jest duuuużżżooo mniej wypadków.....
ale tam są lepsze drogi, ludzie uśmiechnięci
i jakoś mniej zawiści..
no i debili z kamerkami w mundurach ORMO nie widać.....
pozdr.
gr

Data: 2011-06-16 10:26:45
Autor: Waldek Godel
Dnia Thu, 16 Jun 2011 11:17:54 +0200, GR001 napisał(a):

no i debili z kamerkami w mundurach ORMO nie widać.....

no to się już ładnie przedstawiłeś zgromadzonej publice..

Data: 2011-06-16 12:10:40
Autor: Arek
W dniu 2011-06-16 11:26, Waldek Godel pisze:
Dnia Thu, 16 Jun 2011 11:17:54 +0200, GR001 napisał(a):

no i debili z kamerkami w mundurach ORMO nie widać.....

no to się już ładnie przedstawiłeś zgromadzonej publice..

"...przed słuchaczami, milionami słuchaczy..."

Data: 2011-06-16 11:26:12
Autor: Andrzej Ława
W dniu 16.06.2011 11:17, GR001 pisze:

Jeden debil kupi sobie kamerkę

Dlaczego "debil"?

żeby się podjarać bo innych podniet w życiu brakuje,

Cóż, to chyba twoja motywacja w życiu.

[ciach]

ROTFL

Data: 2011-06-17 16:26:57
Autor: Marek Dyjor
WOJO wrote:
[...]

dokładnie...

ja bym ostatnio ustrzelił debila wyprzedzającego na czołówkę, oraz drugiego któremu tak strasznie spieszyło że musiał wyprzedzić mnie na ciągłej bo czekałem aż delikwent przedemną skręci na podjazd do domu.  spotkaliśmy sie jakieś 500 m dalej przed przejazdem kolejowym.

Może warto by też strzelać do buców w ciężarówkach którzy mają problemy emocjonalne i nie potrafią normalnie jechać jedne za drugim z odpowiednimi odstępami tylko muszą urządzać wyścigi.

Data: 2011-06-27 23:49:59
Autor: Adam Płaszczyca
Dnia Thu, 16 Jun 2011 10:34:56 +0200, WOJO napisał(a):

Żałujesz czasem, że ORMO zlikwidowali, co ?

Tak, czasem żałuję. --
     ___________ (R)

Data: 2011-06-16 10:48:04
Autor: jerzy.n
Pierwsze ofiary nowego rejestratora :-)

Użytkownik "Tomek" <kuki543@wp.pl> napisał w wiadomości news:4df9bf28$0$2443$65785112news.neostrada.pl...
Witam.
2. Jakim softem najprościej wycinać odpowiednie fragmenty?
3. Jaki serwer polecacie, gdzie można te "kwiatki" wrzucać?
Pozdrawiam,
Tomek
Tez mam taka kamerkę i nagrywam , to co nagrywam to mogę sobie pooglądać w domu lub na youtube umieścić i to bedzie wszystko.Wartość jako dowód takiego filmiku jest zerowa. Chyba ze sam będziesz uczestnikiem czegoś, to masz jakis tam dowód swojej niewinności .Te filmiki są tworzone w plikach od 1 do 5 mega i możesz sobie taka wielkość ustawić w menu kamerki ...

Data: 2011-06-16 10:51:25
Autor: ania
Pierwsze ofiary nowego rejestratora :-)
domu lub na youtube umieścić i to bedzie wszystko.Wartość jako dowód takiego filmiku jest zerowa. Chyba ze sam będziesz uczestnikiem czegoś, to masz

bzdura. Nie pleć idiotyzmów.
Składasz zawiadomienie w wydziale ruchu wraz z dowodem. Nie musisz osobiście. Po jakimś czasie zostaniesz wezwany jako świadek. Podpisujesz.

Ania - Prokurent

Data: 2011-06-16 10:57:42
Autor: Tomek

Użytkownik "jerzy.n" <j-nowicki@t-online.de> napisał w wiadomości news:itcg2o$326$1usenet.news.interia.pl...

[...]
Ja mam rejestrator, w którym 15 min nagrania to ok. 750 MB - jakość jest wystarczająca. W dodatku sam zgłaszam się na świadka. No i dodatkowa sprawa - z racji dość specyficznego zawodu policja raczej mnie nie zlekceważy... :-)
T.

Data: 2011-06-16 11:19:37
Autor: Piotr Czyż
Tomek pisze:

(...) No i dodatkowa
sprawa - z racji dość specyficznego zawodu policja raczej mnie nie
zlekceważy... :-)

jesteś TW, komornikiem, czy pisujesz do gazetki szkolnej?

--
Piotr Czyż

Data: 2011-06-16 10:59:25
Autor: Jakub Witkowski
W dniu 2011-06-16 10:48, jerzy.n pisze:

Wartość jako dowód takiego filmiku jest zerowa.

Zerowa? W dodatku popartego twoim zeznaniem jako świadka?
Naprawdę próbowałeś?

Data: 2011-06-16 11:05:19
Autor: Andrzej Ława
W dniu 16.06.2011 10:59, Jakub Witkowski pisze:
W dniu 2011-06-16 10:48, jerzy.n pisze:

Wartość jako dowód takiego filmiku jest zerowa.

Zerowa? W dodatku popartego twoim zeznaniem jako świadka?
Naprawdę próbowałeś?

To znaczy formalnie to wygląda tak: dowodem jest Twoje zeznanie, a film
to sposób na jego zobrazowanie.

Inna sprawa, że sąd - jako niezawisły - może sobie odrzucić lub przyjąć
co tylko chce, więc wiele zależy kto jest stroną :-/

Data: 2011-06-16 20:04:22
Autor: ToMasz
Andrzej Ława pisze:
[...]

dużo zależy od tego co jest na filmie, jaka jest jego jakość. Policjant
z który mnie przesłuchiwał mówił, ze "da się" po obejrzeniu takiego
filmiku przyznać do winy i przyjąć mandat. Takie postępowanie upraszcza
życie. jednak gdy w sprawę jest zaprzęgniętych wiecej komisariatów
sprawa jest typu zenanie+film. DEbil tylko odrzuci taki film na którym
widać jego wykroczenie i rejestracje. Potem sprawa trafia do sądu, a sąd
jak to sąd: odrzucić moze film jak i zeznanie. ale musi być jakis
_powód_ na odrzucenie. powodem moze być marna jakość lub nieścisłości w
zeznaniu. W innym przypadku... łapówka?
Pamiętacie jak na YT były filmiki na których widać auta "mykające"
120km/h przez taki wąski tunelik? jakość była tragiczna, mimo to
rajdowcy zostali ukarani. Nikt oficjalnie nie zeznawał.

ToMasz

Data: 2011-06-27 23:55:31
Autor: Adam Płaszczyca
Dnia Thu, 16 Jun 2011 10:48:04 +0200, jerzy.n napisał(a):

domu lub na youtube umieścić i to bedzie wszystko.Wartość jako dowód takiego filmiku jest zerowa.

Ale Ci się pierdoli...

--
     ___________ (R)

Data: 2011-06-16 10:48:27
Autor: AT
> [...]
2. Jakim softem najprościej wycinać odpowiednie fragmenty?
3. Jaki serwer polecacie, gdzie można te "kwiatki" wrzucać?

masakra, pracujesz pewnie na państwowym etacie :)

Data: 2011-06-16 10:49:35
Autor: Cavallino
[...]

I będziesz spamował grupę swoimi rewelacjami?
PLONK WARNING z tymi bzdurami.

Data: 2011-06-16 10:52:40
Autor: ania
Pierwsze ofiary nowego rejestratora :-)
I będziesz spamował grupę swoimi rewelacjami?

nie, będzie patrzył tak jak ty durniu jak ludzi gino (np wczoraj 8 osób w busie) bo polak musi jeździć z fantazją. Od takich inforamcjji jest gupa, ty na niej jkesteś zbędny

Ania

Data: 2011-06-16 11:10:54
Autor: Inead

"ania" <ania696969@wp.pl> wrote in message news:itcge4$n8c$1news.onet.pl...
I będziesz spamował grupę swoimi rewelacjami?

nie, będzie patrzył tak jak ty durniu jak ludzi gino (np wczoraj 8 osób w

A co znaczy słowo "gino"? Czy to coś od gineokologa?

Data: 2011-06-16 11:13:52
Autor: Andrzej Ława
W dniu 16.06.2011 11:10, Inead pisze:

"ania" <ania696969@wp.pl> wrote in message
I będziesz spamował grupę swoimi rewelacjami?

nie, będzie patrzył tak jak ty durniu jak ludzi gino (np wczoraj 8 osób w

A co znaczy słowo "gino"? Czy to coś od gineokologa?

Nie dokarmiaj koliny ;)

Data: 2011-06-16 11:26:55
Autor: RoMan Mandziejewicz
Pierwsze ofiary nowego rejestratora :-)
Hello Inead,

Thursday, June 16, 2011, 11:10:54 AM, you wrote:

I będziesz spamował grupę swoimi rewelacjami?
nie, będzie patrzył tak jak ty durniu jak ludzi gino (np wczoraj 8 osób w
A co znaczy słowo "gino"? Czy to coś od gineokologa?

Gineokologa, powiadasz? To taki cipny okulista?

--
Best regards,

Data: 2011-06-16 10:54:03
Autor: Andrzej Ława
W dniu 16.06.2011 10:49, Cavallino pisze:
Użytkownik "Tomek" <kuki543@wp.pl> napisał w wiadomości
Witam.
No to kupiłem sobie rejestrator do autka i

I będziesz spamował grupę swoimi rewelacjami?
PLONK WARNING z tymi bzdurami.

Uderz w stół, a czujące zagrożenie nożyce się odezwą ;->

Data: 2011-06-16 11:00:17
Autor: Tomek

Użytkownik "Cavallino" <cavallinoBEZ-SPAMU@konto.pl> napisał w wiadomości news:4df9c39c$0$2457$65785112news.neostrada.pl...
[...]

Nie - zadałem konkretne pytania i liczę na podpowiedzi. A potem przeniosę się na jakąś "wrzutę" czy inny serwer, ew. założę jakąś stronkę, gdzie będę takie sprawy komentował. Coś jak TVN Turbo albo Stop Drogówka (tylko że ja od nich jeżdżę lepiej - jechałem raz za tym autkiem z TVN...)
Gdybym tu chciał to robić, to chyba co drugi post byłby mój... :-) Stałoby się to nudne.
T.

Data: 2011-06-16 11:04:31
Autor: Cavallino
Użytkownik "Tomek" <kuki543@wp.pl> napisał w wiadomości news:4df9c651$0$2458$65785112news.neostrada.pl...

[...]

Dostałeś-powinieneś się leczyć ze swoimi zapędami do ORMO.
Albo zacząć pracę nad maszyną czasu, żeby się cofnąć o lat 30.

Data: 2011-06-16 11:05:37
Autor: CeSaR
Pierwsze ofiary nowego rejestratora :-)
I będziesz spamował grupę swoimi rewelacjami?
PLONK WARNING z tymi bzdurami.

Kolega Tomasz pewnie już zdemontował kamerkę w obawie, że grupowy spec od interpretacji prawa czyli Qń przestanie czytać jego posty.
To więcej niż pewne.

Data: 2011-06-16 11:11:13
Autor: Agent
[...]

Ja się nie nabrałem.

Data: 2011-06-16 12:20:02
Autor: krzyniem [Krzysiek Niemkiewicz]
Pierwsze ofiary nowego rejestratora :-)
W dniu 2011-06-16 10:29, Tomek pisze:
Witam.
No to kupiÂłem sobie rejestrator do autka i juÂż mam pierwsze dzisiejsze
"ofiary" (Warszawa i okolice).
(cut)
SkÂąd siĂŞ takie barany biorÂą?
No cóż - nie bronię ich - źle robią, ale mimo wszystko wierzę, że powodem takiego zachowania nie jest chęć zrobienia komukolwiek krzywdy, a raczej brak wyobraźni, bezmyślność, może lekceważenie innych użytkowników dróg... to są częste przypadłości. Natomiast charakter i styl Twojego posta nasuwa skojarzenia, że Twoje działania nie są w gruncie rzeczy nakierowane ku poprawie bezpieczeństwa, ale ku zrobieniu źle drugiemu człowiekowi. Już sam temat posta zdradza charakter mendy. Więc sam sobie odpowiedz - skąd się tacy biorą...

Mam kilka pytaĂą:
1. Takie filmiki to przesyÂła siĂŞ do najbliÂższej komendy ruchu drogowego, czy
moÂże gdzieÂś indziej?

Jeśli zarejstrujesz zdażenie, które pomoże np. w ustaleniu sprawcy wypadku, możesz takim nagraniem bardzo konkretnie komuś pomóc, więc wtedy zanieś je na komisariat. Jeśli zamierzasz bawić się w prewencję - odpuść sobie.

2. Jakim softem najproÂściej wycinaĂŚ odpowiednie fragmenty?

Jak masz windowsa, to w zupełności wystarczy Windows Movie Maker.

3. Jaki serwer polecacie, gdzie moÂżna te "kwiatki" wrzucaĂŚ?

Jak coś śmiesznego lub pouczającego - youtube. W przeciwnych wypadkach - odpuść sobie.

-- -- - -- -- - -- -- -- -- -- -- -- - -- -- --
MATKA SIEDZI Z TYŁU - TAK POWIEDZIAŁ!

Data: 2011-06-16 13:47:20
Autor: Arek
Pierwsze ofiary nowego rejestratora :-)
W dniu 2011-06-16 12:20, krzyniem [Krzysiek Niemkiewicz] pisze:
[...]
[...]

A dlaczego? Może jak nagra kolesia wyprzedzającego na pasach (nagminne) to w którymś tam przypadku taki gość się zastanowi i w efekcie np. nie przejedzie kogoś.

Więc nie tyle, że nie zrobi krzywdy nagranemu, co uratuje go od nieszczęścia. Bo konsekwencje i świadomość zabicia kogoś, to chyba nic fajnego.

A.

Data: 2011-06-16 14:31:58
Autor: krzyniem [Krzysiek Niemkiewicz]
W dniu 2011-06-16 13:47, Arek pisze:

[...]

Już Ci tłumaczę. Dla policji to byłby żaden problem wyłapać co najmniej 90% więcej wykroczeń, niż wyłapują w tej chwili (choćby z monitoringu). Nie robią tego, bo by to pochłonęło zbyt dużo czasu i środków. Dlatego kontrole drogowe wykonuje się wyrywkowo, na tyle, na ile pozwalają "moce przerobowe" i tak, aby mieli też czas zajmować się innymi sprawami. Teraz uważaj - jeśli nasz "ormowiec" dostarcza swoje rewelacyjne nagranie, to niestety policja musi się nim zająć, odciągając się przez to od innych, być może ważniejszych zadań. I uwierz, że policji wcale nie zależy, na takich społecznych "pomagaczach", wręcz traktują ich jako wrzód, który działając, niestety, w granicach prawa, utrudnia życie innym, a przy tym dezorganizuje ich pracę.

-- -- - -- -- - -- -- -- -- -- -- -- - -- -- --
MATKA SIEDZI Z TYŁU - TAK POWIEDZIAŁ!

Data: 2011-06-16 14:38:26
Autor: szufla
[...]

Pieprzysz kocopaly.

sz.

Data: 2011-06-16 14:59:11
Autor: Arek
W dniu 2011-06-16 14:31, krzyniem [Krzysiek Niemkiewicz] pisze:
[...]

Kontrole robią tylko tam gdzie jest największy zysk a nie tam gdzie istnieje realne niebezpieczeństwo np. czajenie się w krzakach kilka metrów przed znakiem końca terenu zabudowanego na prostej drodze w polu.

[...]

Dzięki takiemu "ormowcowi" policja musi się zająć realnymi przypadkami a nie głupotami. I to jest jak najbardziej pozytywny aspekt takiej postawy.

A to, że traktują to jako wrzód to prawda, bo zmusza ich do roboty a tego oni nie lubią.

A.

Data: 2011-06-16 15:17:08
Autor: krzyniem [Krzysiek Niemkiewicz]
W dniu 2011-06-16 14:59, Arek pisze:

Kontrole robią tylko tam gdzie jest największy zysk a nie tam gdzie
istnieje realne niebezpieczeństwo np. czajenie się w krzakach kilka
metrów przed znakiem końca terenu zabudowanego na prostej drodze w polu.

Prawda, to są patologie. Może nie nagminne, ale fakt - zbyt częste.

Dzięki takiemu "ormowcowi" policja musi się zająć realnymi przypadkami a
nie głupotami. I to jest jak najbardziej pozytywny aspekt takiej postawy.

Jakoś mam wrażenie, że większość tych "realnych przypadków" będzie kręconych przez złośliwe mendy, które nie potrafiąc jeździć wkrwiają innych i prowokują do łamania przepisów, a potem mszczą się np. za wyprzedzenie, otrąbienie czy inne, najczęściej uzasadnione, przejawy niechęci.

A to, że traktują to jako wrzód to prawda, bo zmusza ich do roboty a
tego oni nie lubią.

No to może lepiej skupić się na tropieniu przegięć policjantów - nagrywać krzaki w których łapią kierowców i okoliczne szkoły i przejścia dla pieszych w których i brak? Taki materiał byłby daleko cenniejszy...

-- -- - -- -- - -- -- -- -- -- -- -- - -- -- --
MATKA SIEDZI Z TYŁU - TAK POWIEDZIAŁ!

Data: 2011-06-16 16:12:40
Autor: Arek
W dniu 2011-06-16 15:17, krzyniem [Krzysiek Niemkiewicz] pisze:

[...]

Może, ja zwykle widuję policję w takich miejscach, jeszcze nie widziałem ustawionych tam gdzie to było by zasadne. Stąd takie przekonanie.

[...]

Może tak być, ale jakoś nie przychodzi mi do głowy sytuacja, w której może to wykorzystać jakaś menda. Masz jakiś przykład?

[...]

Są i tacy:
http://www.youtube.com/watch?v=WNFfs8g4uyk&feature=related
http://www.youtube.com/watch?v=0V8-jN1Xjug&feature=related
http://www.youtube.com/watch?v=U68njCtr5tA

Oczywiście jest tego znacznie więcej. ale to tylko taki "ormowiec".

A.

Data: 2011-06-17 10:12:43
Autor: Tomek

Użytkownik "Arek" <abc@abc.pl> napisał w wiadomości news:itd30p$3s2$1inews.gazeta.pl...
[...]

Zwróciłem uwagę na jedno - przy tej drodze, przy której jest "sama zieleń na 300 m" ktoś wydeptał ścieżkę. Nie ma tam pobocza, a ze względu na krzaki nie ma jak iść dalej od jezdni. I to mi wystarcza, żeby tam było ograniczenie prędkości.
Tomek

Data: 2011-06-17 11:56:11
Autor: Arek
W dniu 2011-06-17 10:12, Tomek pisze:
[...]

Czyli wszędzie tam, gdzie może pojawić się człowiek powinno być 50?

A.

Data: 2011-06-17 12:12:35
Autor: Tomek

Użytkownik "Arek" <abc@abc.pl> napisał w wiadomości news:itf8bq$mb8$2inews.gazeta.pl...
[...]

Tam, gdzie jest ścieżka na krawędzi jezdni świadczy to o tym, że czasami jest tam więcej ludzi. I ograniczenie bezwzględne... To nie boli.
Tomek

Data: 2011-06-17 10:53:03
Autor: Krzysiek Kielczewski
On 2011-06-16, krzyniem [Krzysiek Niemkiewicz] <"[moje_inicjaly]"@post.pl> wrote:

[...]

Zdecyduj się: albo żaden problem, albo brak mocy przerobowych.

[...]

Jak policjant będzie musial zostawić suszarkę, a za to ścigać kolesia
wyprzdzającego na przejściu dla pieszych to to będzie bardzo dobry
efekt.

Data: 2011-06-27 08:52:27
Autor: krzyniem [Krzysiek Niemkiewicz]
[...]

Żaden problem zarejestrować wykroczenie. Ale już ustalenie sprawcy, udowodnienie mu winy i egzekucja wymaga nakładu pracy, a tego nie ma komu robić.

Jak policjant będzie musial zostawić suszarkę, a za to ścigać kolesia
wyprzdzającego na przejściu dla pieszych to to będzie bardzo dobry
efekt.

Muszą robić i to i to. J.W. Komendant decyduje w jakich proporcjach.

-- -- - -- -- - -- -- -- -- -- -- -- - -- -- --
MATKA SIEDZI Z TYŁU - TAK POWIEDZIAŁ!

Data: 2011-06-16 12:37:11
Autor: PH

Użytkownik "Olo" <alexhawk@usuntentekst_onet.pl> napisał w wiadomości news:itclgi$m0h$1news.onet.pl...
[...]

jaki służbista? zwykły konfident:] W tym przypadku służbistą może być [tylko] Policjant na służbie.

Data: 2011-06-16 13:50:56
Autor: Arek
W dniu 2011-06-16 12:37, PH pisze:

[...]

Ostatnio u mnie na osiedlu, grupa wyrostków zaczepiała starszego gościa z ochrony bo nie chciał ich wpuścić. Pogoniłem gnojków - ale ze mnie menda. Pewnie powinienem wzorem innych przejść obok i mieć to w dupie, bo w końcu to nie moja sprawa.

I jeszcze jedno w ramach walki o wolność, zacznij niszczyć kamery monitoringu w końcu to narzędzia dla jakiś konfidentów.

A.

Data: 2011-06-16 14:17:38
Autor: Olo
W dniu 2011-06-16 13:50, Arek pisze:

[...]

ale Ty mylisz obydwa zachowania - co innego zaregować na zaczepki, a co innego nagrywać wykroczenia i donosić na Policję. Dostrzegasz różnicę czy nie?

Data: 2011-06-16 14:33:37
Autor: ania
Pierwsze ofiary nowego rejestratora :-)
innego nagrywać wykroczenia i donosić na Policję. Dostrzegasz różnicę

nie.
Słyszałeś głupku o spoleczenstwo obywatelskie?

Data: 2011-06-16 12:49:37
Autor: masti
Pierwsze ofiary nowego rejestratora :-)
Dnia pięknego Thu, 16 Jun 2011 14:46:57 +0200 osobnik zwany Olo wystukał:

kolina wszystko słyszał i wszystko wie

--
mst <at> gazeta <.> pl

Data: 2011-06-16 14:52:01
Autor: Andrzej Ława
W dniu 16.06.2011 14:46, Olo pisze:
[...]

Właśnie przebiłeś głupotą kolinę, z którą powyżej "dyskutujesz" ;)

Data: 2011-06-16 15:27:05
Autor: Olo
W dniu 2011-06-16 14:52, Andrzej Ława pisze:
[...]

dlaczego tak sądzisz? nie zrozumiałeś aronii rozmowy? :P

Data: 2011-06-16 15:31:32
Autor: Andrzej Ława
W dniu 16.06.2011 15:27, Olo pisze:
[...]

A, ona coś takiego wcześniej twierdziła? Wybacz, nie należę do jej
regularnych prenumeratorów ;->

Data: 2011-06-16 15:05:38
Autor: PH

Użytkownik "ania" <ania696969@wp.pl> napisał w wiadomości news:itctcd$5eu$1news.onet.pl...
innego nagrywać wykroczenia i donosić na Policję. Dostrzegasz różnicę

nie.
Słyszałeś głupku o spoleczenstwo obywatelskie?

ale czemu ta odpowiedzialność ma się kończyć tylko na wykrywaniu i dokumentowaniu wykroczeń / przestępstw?? idźmy na całość! obywatelskie sądy!, obywatelskie więzienia! obywatelskie kary śmierci!!
Piotr

Data: 2011-06-17 17:01:35
Autor: Marek Dyjor
PH wrote:
[...]

wystarczy twoja obywatelska głupota...

zacznij jeździć poprawnie, nie wyprzedzaj na pasach nie przejeżdżaj na czerwonym, nie wyprzedzaj na zakrętach bez widoczności, nie kradnij w sklepach, nie okradaj staruszek na przystankach, nie gwałć  i nie będziesz sie musiał bać strasznych konfidentów.

Data: 2011-06-16 15:01:07
Autor: Arek
W dniu 2011-06-16 14:17, Olo pisze:
[...]

Nie widzę różnicy w reakcji na zdarzenie gdy czyjeś zachowanie może doprowadzać do niebezpiecznej dla kogoś sytuacji. Co innego nagrać gościa na pustej drodze gdy jedzie 120, a co innego wyprzedzającego na ciągłej albo pasach itp. Dostrzegasz różnicę czy nie?

A.

Data: 2011-06-16 15:27:36
Autor: Olo
W dniu 2011-06-16 15:01, Arek pisze:
[...]

Aha czyli nie dostzegasz... to przykre.

Data: 2011-06-16 20:14:45
Autor: ToMasz
Pierwsze ofiary nowego rejestratora :-)
Arek pisze:
(...)

Co innego nagrać
gościa na pustej drodze gdy jedzie 120, a co innego wyprzedzającego na
ciągłej albo pasach itp. Dostrzegasz różnicę czy nie?
większość tej grupy zezna : nie dostrzegam żadnej różnicy. Co z tego
wynika? nie wiem. Poprostu jak sie kogoś nazwało ormowcem, to trzeba go
zgnoić.  jeśli argumenty są na jego korzyść - najlepiej ich nie
dostrzec. Ciekawe, czy jeśli nagra wypadek, po którym w sądzie trudno
będzie udowodnić winę którejś ze stron, taki filmik można sprzedać?

ToMasz

Data: 2011-06-16 14:56:30
Autor: Myjk
Pierwsze ofiary nowego rejestratora :-)
Thu, 16 Jun 2011 10:29:43 +0200, Tomek
2. Jakim softem najprościej wycinać odpowiednie fragmenty?

Ja tnę filmy z rejestratora w Virtual Dub -- ten daje możliwość zapisu nowo
powstałego materiału bez wtórnej kompresji, zarówno audio jak i video. :P Z
tą różnicą, że filmów na policję nie ślę. Rejestrator służy mi jako
dupochron i archiwum ciekawostek jakie potrafią wyczyniać kierowcy.

3. Jaki serwer polecacie, gdzie można te "kwiatki" wrzucać?

Najłatwiej na yt --
Pozdor Myjk

Data: 2011-06-16 15:14:35
Autor: radekp@konto.pl
Pierwsze ofiary nowego rejestratora :-)
Thu, 16 Jun 2011 10:29:43 +0200, w
<4df9bf28$0$2443$65785112@news.neostrada.pl>, "Tomek" <kuki543@wp.pl>
napisał(-a):

2. Jakim softem najprościej wycinać odpowiednie fragmenty?

VirtualDub.
Od razu sobie przekompresujesz na lepszy format, bo masz pewnie w motionjpeg.

3. Jaki serwer polecacie, gdzie można te "kwiatki" wrzucać?

youtube ?

Data: 2011-06-16 15:37:15
Autor: Bydlę
On 2011-06-16 10:29:43 +0200, "Tomek" <kuki543@wp.pl> said:

Skąd się takie barany biorą?

Różnie - czasem to zwykła normalna reakcja na debilne zakazy/nakazy/rozwiązania, czasem to brak testów na inteligencję dla kandydatów na powożących wehikułem...

Mam kilka pytań:
1. Takie filmiki to przesyła się do najbliższej komendy ruchu drogowego, czy
może gdzieś indziej?

To zależy dokąd chcesz je wysłać - jeśli policji, to pierwsze jest OK, a jeśli cioci Władzi, to nie.

2. Jakim softem najprościej wycinać odpowiednie fragmenty?

iMovie jest OK.
;>

3. Jaki serwer polecacie, gdzie można te "kwiatki" wrzucać?

Jutub.
(tzn. jeśli bez bzykania, bo z bzykaniem to zbiornik, redtube czy pornotube...)

--
Bydlę

Data: 2011-06-16 18:16:19
Autor: J.F
Pierwsze ofiary nowego rejestratora :-)
Użytkownik "Tomek"  napisał w wiadomoœci
[...]

Oryginalne nagranie przedstawiasz, nie elektroniczna manipulacje !!
Trzeba sie zglosic osobiscie, zlozyc doniesienie i zdeponowac rejestrator.

A nie boisz sie ze np auto ci sie samozapali w nocy ?

J.

Data: 2011-06-16 16:25:08
Autor: AZ
On 2011-06-16, J.F <jfox_xnospamx@poczta.onet.pl> wrote:

Oryginalne nagranie przedstawiasz, nie elektroniczna manipulacje !!
Trzeba sie zglosic osobiscie, zlozyc doniesienie i zdeponowac rejestrator.

Wtedy dostajesz wezwanie na Policje, przyjmujesz na klate mandaty za
wszystkie zarejestrowane wykroczenia ktore popelniles i byc moze zostawiasz PJ. Tak zycie uczy pokory ktorej autorowi watku brakuje.

--
Artur
ZZR 1200

Data: 2011-06-16 21:28:08
Autor: jerzu
Pierwsze ofiary nowego rejestratora :-)
On Thu, 16 Jun 2011 16:25:08 +0000 (UTC), AZ
[...]

Dokładnie. Tylko on będzie lepszy cwaniak, swoje przewinienia skasuje,
a z innymi poleci na policję.

http://jerzu.waw.pl GG:129280

Data: 2011-06-16 23:27:56
Autor: Mario
W dniu 2011-06-16 21:28, jerzu pisze:
[...]

Przecież napisał, że jego przewinienia są spowodowane przez nieuwagę :-DD. One się nie liczą.

pozdrawiam
mario

Data: 2011-06-17 10:14:07
Autor: Tomek
Pierwsze ofiary nowego rejestratora :-)

Uzytkownik "AZ" <artur.zabronski@gmail.com> napisal w wiadomosci news:itdap4$q22$1node2.news.atman.pl...
On 2011-06-16, J.F <jfox_xnospamx@poczta.onet.pl> wrote:

[...]

Naprawde nie jest wielka filozofia przepisowa jazda. Jesli uwazasz, ze to za trudne, powinienes przesiasc sie na autobus.
Tomek

Data: 2011-06-17 08:37:14
Autor: AZ
On 2011-06-17, Tomek <kuki543@wp.pl> wrote:

Naprawde nie jest wielka filozofia przepisowa jazda. Jesli uwazasz, ze to za trudne, powinienes przesiasc sie na autobus.

Oczywiscie nie jest, moze Ty czujesz sie dowartosciowany przestrzegajac
tysiace absurdalnych znakow i ograniczen. Mnie ich absurdalnosc irytuje.

Przykladowo jakas tam droga wojewodzka, znak teren zabudowany, domy w
odleglosci 100m od drogi, na srodku krzyzowka, laczna dlugosc terenu
zabudowanego to ze 200m. Dla mnie to absurd wiec nawet nie zwalniam.

--
Artur
ZZR 1200

Data: 2011-06-17 11:42:29
Autor: CeSaR
[...]

OK. A jak sie to ma do opisanych i zarejestrowanych przykladów z pierwszego postu w watku?

Data: 2011-06-17 12:13:21
Autor: Tomek
Pierwsze ofiary nowego rejestratora :-)

Uzytkownik "AZ" <artur.zabronski@gmail.com> napisal w wiadomosci news:itf3nq$br1$3node2.news.atman.pl...
On 2011-06-17, Tomek <kuki543@wp.pl> wrote:

[...]

A ja nie wiem, dlaczego jest tam ten znak. Wiec mysle i zwalniam.
Tomek

Data: 2011-06-16 18:40:26
Autor: A5tu5
Pierwsze ofiary nowego rejestratora :-)
A ja myślę, że to dobry pomysł aby donieść odpowiednim służbom.
Fakt - trochę przemawia za mnie zemsta, gdybym kupił rejestrator wcześniej to bym miał dowód, że nie ja jestem sprawcą kolizji drogowej. Niby nic wielkiego, lekkie otarcie, ale od roku bujam się po sądach przez takie g%wno bo sie zaparłem, że nie popuszczę.

Tak czy siak - na grupie siedzą różne "cFaniaczki", zrób to, co uważasz za słuszne nie sugerując się etyką (o której z resztą ciężko w tej sytuacji rozmawiać, bo sprawa jest oczywista).
Gdyby taki "skodziasz" przy okazji swojego manewru potrącił kogoś - miałbyś jakieś wątpliwości ?

Pozdro

--
A5tu5
www.ebos.pl

Data: 2011-06-16 18:50:28
Autor: Cavallino

Data: 2011-06-16 20:17:17
Autor: ToMasz
Cavallino pisze:
Użytkownik "A5tu5" <archee@vp.pl> napisał w wiadomości
A ja myślę, że to dobry pomysł aby donieść odpowiednim służbom.

PLONK
plonki dajesz za to ze ktoś ma inne zdanie niż Ty?
ToMasz

Data: 2011-06-17 08:02:47
Autor: Andrzej Ława
W dniu 16.06.2011 20:17, ToMasz pisze:
Cavallino pisze:
Użytkownik "A5tu5" <archee@vp.pl> napisał w wiadomości
A ja myślę, że to dobry pomysł aby donieść odpowiednim służbom.

PLONK
plonki dajesz za to ze ktoś ma inne zdanie niż Ty?

On czuje się zagrożony, bo zapierdala jak idiota.

Data: 2011-06-17 10:08:19
Autor: CeSaR
Pierwsze ofiary nowego rejestratora :-)
plonki dajesz za to ze ktoś ma inne zdanie niż Ty?

On czuje się zagrożony, bo zapierdala jak idiota.

Nie. On się boi czytać wypowiedzi innych bo mogło by się okazać, że jednak jest w nich jakiś sens i trzeba zweryfikować swój pogląd na rzeczywistość.

Data: 2011-06-17 15:03:43
Autor: Tomek
Pierwsze ofiary nowego rejestratora :-)
Data: 2011-06-17 19:27:06
Autor: ToMasz
Pierwsze ofiary nowego rejestratora :-)
Tomek pisze:
No to czekam na komentarze:

http://www.youtube.com/watch?v=mrJRN0KE7iU
http://www.youtube.com/watch?v=Khk57uw3xz4
http://www.youtube.com/watch?v=r-MjZ8q4QAU
T.
razem: straszna kiszka ta kamera. daj proszę link do modelu zeby
odstraszyc kupujacych
film 2 - jak dobrze rozumiem skrzyżowanie, to ja bym go puknął. JAk by
kierownik sie pomylił  - to bym puscił, mam miekkie serce, ale jak sie
rył na chama -  chyba bym właśnie wtedy kichnął, czy coś tam na 0.8 sekundy.

ToMasz

Data: 2011-06-27 23:27:19
Autor: Adam Płaszczyca
Dnia Thu, 16 Jun 2011 10:29:43 +0200, Tomek napisał(a):

1. Takie filmiki to przesyła się do najbliższej komendy ruchu drogowego, czy może gdzieś indziej?

W zasadzie dowlny policjant ma obowiązek przyjąć, ale lepiej do WRD.

2. Jakim softem najprościej wycinać odpowiednie fragmenty?

VirtualDub

3. Jaki serwer polecacie, gdzie można te "kwiatki" wrzucać?

Youtube

--
     ___________ (R)

Data: 2011-07-05 22:11:52
Autor: Gotfryd Smolik news
On Mon, 27 Jun 2011, Adam Płaszczyca wrote:

Dnia Thu, 16 Jun 2011 10:29:43 +0200, Tomek napisał(a):

2. Jakim softem najprościej wycinać odpowiednie fragmenty?

VirtualDub

  Do usuwania wstrząsów polecam wtyczkę unshaker.
  Tak przy okazji :)

pzdr, Gotfryd

Data: 2011-07-06 15:38:56
Autor: radekp@konto.pl
Pierwsze ofiary nowego rejestratora :-)
Tue, 5 Jul 2011 22:11:52 +0200, w <Pine.WNT.4.64.1107052211120.3768@quad>,
Gotfryd Smolik news <smolik@stanpol.com.pl> napisał(-a):

> VirtualDub

  Do usuwania wstrząsów polecam wtyczkę unshaker.

De-shaker.

Pierwsze ofiary nowego rejestratora :-)