Pierwsze ofiary nowego rejestratora :-)

Data: 2011-06-16 10:49:35
Autor: Cavallino
Pierwsze ofiary nowego rejestratora :-)
Użytkownik "Tomek" <kuki543@wp.pl> napisał w wiadomości news:4df9bf28$0$2443$65785112news.neostrada.pl...
Witam.
No to kupiłem sobie rejestrator do autka i

I będziesz spamował grupę swoimi rewelacjami?
PLONK WARNING z tymi bzdurami.

Data: 2011-06-16 10:52:40
Autor: ania
Pierwsze ofiary nowego rejestratora :-)
I będziesz spamował grupę swoimi rewelacjami?

nie, będzie patrzył tak jak ty durniu jak ludzi gino (np wczoraj 8 osób w busie) bo polak musi jeździć z fantazją. Od takich inforamcjji jest gupa, ty na niej jkesteś zbędny

Ania

Data: 2011-06-16 11:10:54
Autor: Inead

"ania" <ania696969@wp.pl> wrote in message news:itcge4$n8c$1news.onet.pl...
I będziesz spamował grupę swoimi rewelacjami?

nie, będzie patrzył tak jak ty durniu jak ludzi gino (np wczoraj 8 osób w

A co znaczy słowo "gino"? Czy to coś od gineokologa?

Data: 2011-06-16 11:13:52
Autor: Andrzej Ława
W dniu 16.06.2011 11:10, Inead pisze:

"ania" <ania696969@wp.pl> wrote in message
I będziesz spamował grupę swoimi rewelacjami?

nie, będzie patrzył tak jak ty durniu jak ludzi gino (np wczoraj 8 osób w

A co znaczy słowo "gino"? Czy to coś od gineokologa?

Nie dokarmiaj koliny ;)

Data: 2011-06-16 11:26:55
Autor: RoMan Mandziejewicz
Pierwsze ofiary nowego rejestratora :-)
Hello Inead,

Thursday, June 16, 2011, 11:10:54 AM, you wrote:

I będziesz spamował grupę swoimi rewelacjami?
nie, będzie patrzył tak jak ty durniu jak ludzi gino (np wczoraj 8 osób w
A co znaczy słowo "gino"? Czy to coś od gineokologa?

Gineokologa, powiadasz? To taki cipny okulista?

--
Best regards,

Data: 2011-06-16 10:54:03
Autor: Andrzej Ława
W dniu 16.06.2011 10:49, Cavallino pisze:
Użytkownik "Tomek" <kuki543@wp.pl> napisał w wiadomości
Witam.
No to kupiłem sobie rejestrator do autka i

I będziesz spamował grupę swoimi rewelacjami?
PLONK WARNING z tymi bzdurami.

Uderz w stół, a czujące zagrożenie nożyce się odezwą ;->

Data: 2011-06-16 11:00:17
Autor: Tomek

Użytkownik "Cavallino" <cavallinoBEZ-SPAMU@konto.pl> napisał w wiadomości news:4df9c39c$0$2457$65785112news.neostrada.pl...
[...]

Nie - zadałem konkretne pytania i liczę na podpowiedzi. A potem przeniosę się na jakąś "wrzutę" czy inny serwer, ew. założę jakąś stronkę, gdzie będę takie sprawy komentował. Coś jak TVN Turbo albo Stop Drogówka (tylko że ja od nich jeżdżę lepiej - jechałem raz za tym autkiem z TVN...)
Gdybym tu chciał to robić, to chyba co drugi post byłby mój... :-) Stałoby się to nudne.
T.

Data: 2011-06-16 11:04:31
Autor: Cavallino
Użytkownik "Tomek" <kuki543@wp.pl> napisał w wiadomości news:4df9c651$0$2458$65785112news.neostrada.pl...

[...]

Dostałeś-powinieneś się leczyć ze swoimi zapędami do ORMO.
Albo zacząć pracę nad maszyną czasu, żeby się cofnąć o lat 30.

Data: 2011-06-16 11:05:37
Autor: CeSaR
Pierwsze ofiary nowego rejestratora :-)
I będziesz spamował grupę swoimi rewelacjami?
PLONK WARNING z tymi bzdurami.

Kolega Tomasz pewnie już zdemontował kamerkę w obawie, że grupowy spec od interpretacji prawa czyli Qń przestanie czytać jego posty.
To więcej niż pewne.

Pierwsze ofiary nowego rejestratora :-)