Pierwsze ofiary nowego rejestratora :-)

Data: 2011-06-16 10:48:04
Autor: jerzy.n
Pierwsze ofiary nowego rejestratora :-)

Użytkownik "Tomek" <kuki543@wp.pl> napisał w wiadomości news:4df9bf28$0$2443$65785112news.neostrada.pl...
Witam.
2. Jakim softem najprościej wycinać odpowiednie fragmenty?
3. Jaki serwer polecacie, gdzie można te "kwiatki" wrzucać?
Pozdrawiam,
Tomek
Tez mam taka kamerkę i nagrywam , to co nagrywam to mogę sobie pooglądać w domu lub na youtube umieścić i to bedzie wszystko.Wartość jako dowód takiego filmiku jest zerowa. Chyba ze sam będziesz uczestnikiem czegoś, to masz jakis tam dowód swojej niewinności .Te filmiki są tworzone w plikach od 1 do 5 mega i możesz sobie taka wielkość ustawić w menu kamerki ...

Data: 2011-06-16 10:51:25
Autor: ania
Pierwsze ofiary nowego rejestratora :-)
domu lub na youtube umieścić i to bedzie wszystko.Wartość jako dowód takiego filmiku jest zerowa. Chyba ze sam będziesz uczestnikiem czegoś, to masz

bzdura. Nie pleć idiotyzmów.
Składasz zawiadomienie w wydziale ruchu wraz z dowodem. Nie musisz osobiście. Po jakimś czasie zostaniesz wezwany jako świadek. Podpisujesz.

Ania - Prokurent

Data: 2011-06-16 10:57:42
Autor: Tomek

Użytkownik "jerzy.n" <j-nowicki@t-online.de> napisał w wiadomości news:itcg2o$326$1usenet.news.interia.pl...

[...]
Ja mam rejestrator, w którym 15 min nagrania to ok. 750 MB - jakość jest wystarczająca. W dodatku sam zgłaszam się na świadka. No i dodatkowa sprawa - z racji dość specyficznego zawodu policja raczej mnie nie zlekceważy... :-)
T.

Data: 2011-06-16 11:19:37
Autor: Piotr Czyż
Tomek pisze:

(...) No i dodatkowa
sprawa - z racji dość specyficznego zawodu policja raczej mnie nie
zlekceważy... :-)

jesteś TW, komornikiem, czy pisujesz do gazetki szkolnej?

--
Piotr Czyż

Data: 2011-06-16 10:59:25
Autor: Jakub Witkowski
W dniu 2011-06-16 10:48, jerzy.n pisze:

Wartość jako dowód takiego filmiku jest zerowa.

Zerowa? W dodatku popartego twoim zeznaniem jako świadka?
Naprawdę próbowałeś?

Data: 2011-06-16 11:05:19
Autor: Andrzej Ława
W dniu 16.06.2011 10:59, Jakub Witkowski pisze:
W dniu 2011-06-16 10:48, jerzy.n pisze:

Wartość jako dowód takiego filmiku jest zerowa.

Zerowa? W dodatku popartego twoim zeznaniem jako świadka?
Naprawdę próbowałeś?

To znaczy formalnie to wygląda tak: dowodem jest Twoje zeznanie, a film
to sposób na jego zobrazowanie.

Inna sprawa, że sąd - jako niezawisły - może sobie odrzucić lub przyjąć
co tylko chce, więc wiele zależy kto jest stroną :-/

Data: 2011-06-16 20:04:22
Autor: ToMasz
Andrzej Ława pisze:
[...]

dużo zależy od tego co jest na filmie, jaka jest jego jakość. Policjant
z który mnie przesłuchiwał mówił, ze "da się" po obejrzeniu takiego
filmiku przyznać do winy i przyjąć mandat. Takie postępowanie upraszcza
życie. jednak gdy w sprawę jest zaprzęgniętych wiecej komisariatów
sprawa jest typu zenanie+film. DEbil tylko odrzuci taki film na którym
widać jego wykroczenie i rejestracje. Potem sprawa trafia do sądu, a sąd
jak to sąd: odrzucić moze film jak i zeznanie. ale musi być jakis
_powód_ na odrzucenie. powodem moze być marna jakość lub nieścisłości w
zeznaniu. W innym przypadku... łapówka?
Pamiętacie jak na YT były filmiki na których widać auta "mykające"
120km/h przez taki wąski tunelik? jakość była tragiczna, mimo to
rajdowcy zostali ukarani. Nikt oficjalnie nie zeznawał.

ToMasz

Data: 2011-06-27 23:55:31
Autor: Adam Płaszczyca
Dnia Thu, 16 Jun 2011 10:48:04 +0200, jerzy.n napisał(a):

domu lub na youtube umieścić i to bedzie wszystko.Wartość jako dowód takiego filmiku jest zerowa.

Ale Ci się pierdoli...

--

Pierwsze ofiary nowego rejestratora :-)