Pierwsze ofiary nowego rejestratora :-)

Data: 2011-06-16 02:02:34
Autor: Bartek Kacprzak
Pierwsze ofiary nowego rejestratora :-)
On 16 Cze, 10:29, "Tomek" <kuki...@wp.pl> wrote:
Witam.
No to kupi em sobie rejestrator do autka i ju mam pierwsze dzisiejsze
"ofiary" (Warszawa i okolice).
Opel Vectra Combi - wyprzedzanie na 2 skrzy owaniach na ul wierszcza
(Ursus).
Toyota Yaris - Skrzy owanie al. Jerozolimskich z Popularn - skr t w lewo ze
rodkowego pasa, mimo e z lewego mo na jecha tak e prosto.
Skoda Fabia - starszy model - zawracanie(!!!) na opusza skiej na wys. ul.
Flisa - stan sobie na lewym pasie i zawraca na podw jnej ci g ej linii...
Sk d si takie barany bior ?

Mam kilka pyta :
1. Takie filmiki to przesy a si do najbli szej komendy ruchu drogowego, czy
mo e gdzie indziej?
2. Jakim softem najpro ciej wycina odpowiednie fragmenty?
3. Jaki serwer polecacie, gdzie mo na te "kwiatki" wrzuca ?
Pozdrawiam,
Tomek

Zglaszac do Komendy Ruchu Drogowego.

Data: 2011-06-16 09:23:22
Autor: wit
Bartek Kacprzak <bartek.kacprzak@gmail.com> wrote:
Zglaszac do Komendy Ruchu Drogowego.

No popatrz jak ten usenet na Ciebie dobrze wpływa, jeszcze niedawno
doradzałeś coś takiego:

https://groups.google.com/group/pl.misc.samochody/msg/15c0f1244b6c6150?hl=pl

Widać zmieniasz zwyczaje.

wit

Data: 2011-06-16 02:31:15
Autor: Bartek Kacprzak
Pierwsze ofiary nowego rejestratora :-)
On 16 Cze, 11:23, wit <wit_usun_to_po_...@malenstwo.aei.polsl.pl>
wrote:
Bartek Kacprzak <bartek.kacpr...@gmail.com> wrote:
> Zglaszac do Komendy Ruchu Drogowego.

No popatrz jak ten usenet na Ciebie dobrze wpływa, jeszcze niedawno
> [...]

Chlopie, jak ty widzisz zwiazek pomiedzy jednym i drugim postem i
stawiasz miedzy nimi znak rownosci, to tylko wspolczuje.
Naprawde mi cie zal.

Data: 2011-06-16 10:43:29
Autor: wit
Pierwsze ofiary nowego rejestratora :-)
Bartek Kacprzak <bartek.kacprzak@gmail.com> wrote:
Chlopie, jak ty widzisz zwiazek pomiedzy jednym i drugim postem i
stawiasz miedzy nimi znak rownosci, to tylko wspolczuje.

Widzę, że w różny sposób traktujesz buractwo w zależności od tego kto
burakuje.

Naprawde mi cie zal.

Daruj sobie.

wit

Data: 2011-06-16 04:36:17
Autor: Bartek Kacprzak
Pierwsze ofiary nowego rejestratora :-)
On 16 Cze, 12:43, wit <wit_usun_to_po_...@malenstwo.aei.polsl.pl>
wrote:
> [...]
> stawiasz miedzy nimi znak rownosci, to tylko wspolczuje.

Widzę, że w różny sposób traktujesz buractwo w zależności od tego kto
Spoko, napisanie posta z tytulem z tego linka bylo ok?
Ty tez sie ucieszyles, ze ktos zginal? Wiesz co bylo przyczyna tego
wypadku?
Jesli nie to naprawde sobie daruj i zastanow sie nad sensownoscia tego
i tamtego posta.

> Naprawde mi cie zal.

Daruj sobie.
Wlasnie.

Data: 2011-06-16 13:12:08
Autor: wit
[...]

To nie ma nic do rzeczy. W jednym i w drugim wypadku jakiś burak spowodował
zagrożenie, to, że w jednym zginął chyba tego nie usprawiedliwia, prawda?
Rzekłbym nawet, że tym bardziej nie usprawiedliwia. A Twoja reakcja na takie
zdarzenie, co właśnie potwierdzasz, bardzo zależy od tego czym ktoś akurat
jechał.

Piszę o TWOJEJ reakcji.

wit

Data: 2011-06-16 14:32:26