Pierwsze ofiary nowego rejestratora :-)

Data: 2011-06-16 14:56:30
Autor: Myjk
Pierwsze ofiary nowego rejestratora :-)
Thu, 16 Jun 2011 10:29:43 +0200, Tomek
2. Jakim softem najprościej wycinać odpowiednie fragmenty?

Ja tnę filmy z rejestratora w Virtual Dub -- ten daje możliwość zapisu nowo
powstałego materiału bez wtórnej kompresji, zarówno audio jak i video. :P Z
tą różnicą, że filmów na policję nie ślę. Rejestrator służy mi jako
dupochron i archiwum ciekawostek jakie potrafią wyczyniać kierowcy.

3. Jaki serwer polecacie, gdzie można te "kwiatki" wrzucać?

Najłatwiej na yt --
Pozdor Myjk

Pierwsze ofiary nowego rejestratora :-)