Pierwsze uruchomienie - aut. download programów (Android)

Data: 2012-07-26 15:21:16
Autor: radekp@konto.pl
Pierwsze uruchomienie - aut. download programów (Android)
Przy pierwszym logowaniu do konta system od razu przechodzi do ściągania
programów zarejestrowanych na koncie.

I tu pytanie -- jak ten etap opóźnić i odbył się później na żądanie. Oczywiście
chcę najpierw zrootować, zainstalować LinkSD i potem niech sobie wszystko
ściąga.

(Wiem, że mogę potem ręcznie...).

Data: 2012-07-27 03:14:18
Autor: Marcin Szumilas
Pierwsze uruchomienie - aut. download programów (Android)
Quoted:
radekp@konto.pl (radekp@konto.pl)
in news:fug218psd3n9iqt6mse00f3frdehf36a3b4ax.com

[...]

Może wyłącz jakąś synchronizację? Byłeś w Menu|Konta i synchronizacja, czy jak tam jest u Ciebie?

MSz

Data: 2012-07-27 09:51:54
Autor: Franc
Dnia Thu, 26 Jul 2012 15:21:16 +0200, radekp@konto.pl napisał(a):

[...]

Wyłączyć w menu "wymianę danych" - czy jak to się nazywa? Bedziesz miał połączenia głosowe, ale danych już nie pociągnie. Przynajmniej tak mogę zrobić w tel. żony (Samsung Galaxy Ace). --
Franc

Data: 2012-07-27 17:51:38
Autor: radekp@konto.pl
Pierwsze uruchomienie - aut. download programów (Android)
Fri, 27 Jul 2012 09:51:54 +0200, w
<965fc77crgwm$.1mg9dw0ev4rfz.dlg@40tude.net>, Franc <sdsf@wp.pl> napisał(-a):

Wyłączyć w menu "wymianę danych" - czy jak to się nazywa? Bedziesz miał połączenia głosowe, ale danych już nie pociągnie. Przynajmniej tak mogę zrobić w tel. żony (Samsung Galaxy Ace).

Tak, to zawsze mogę. Ale najpierw chcę jednak pościągać parę rzeczy.

Data: 2012-07-27 10:46:33
Autor: Trybun
W dniu 2012-07-26 15:21, radekp@konto.pl pisze:
[...]

Jeżeli chodzi o programy z Google Play, to otwierasz tą stronę, wywołujesz menu w urządzeniu i odznaczasz "aktualizacje automatyczne" .

Data: 2012-07-27 17:54:16
Autor: radekp@konto.pl
Pierwsze uruchomienie - aut. download programów (Android)
Fri, 27 Jul 2012 10:46:33 +0200, w <jutkj1$69o$1@node2.news.atman.pl>, Trybun
<rg@yachoo.com> napisał(-a):

Jeżeli chodzi o programy z Google Play, to otwierasz tą stronę, wywołujesz menu w urządzeniu i odznaczasz "aktualizacje automatyczne" .

A sprawdziłeś czy to działa?
AFAIK jeżeli po resecie telefonu loguję się na swoje konto, to od razu programy
lądują w kolejce i zaczynają się ściągać (a po resecie aktualizacje
automatyczne są defaultowo włączone, ale tylko przez WiFi).

Data: 2012-07-27 20:18:46
Autor: Trybun
<rg@yachoo.com> napisał(-a):

[...]

Nie tylko sprawdziłem, ale właśnie tak to u mnie działa. Odznaczone mam zarówno auto aktualizowanie jak i "aktualizuj tylko na WiFi", Zaznaczone w tym menu mam tylko "powiadomienia o dostępnych aktualizacjach". I tak to właśnie u mnie działa, gdy przyjdzie potrzeba zaktualizowania któregoś programu to robię to wybierając z listy powiadomień.

Data: 2012-07-27 20:25:20
Autor: Kierowca Bombowca
Użytkownik <radekp@konto.pl> napisał w wiadomości news:fug218psd3n9iqt6mse00f3frdehf36a3b4ax.com...
Przy pierwszym logowaniu do konta system od razu przechodzi do ściągania
programów zarejestrowanych na koncie.
I tu pytanie -- jak ten etap opóźnić i odbył się później na żądanie.

IMHO takie działanie systemu zależy od tego, czy wcześniej zaznaczałeś "pozostaw kopię danych na serwerach google, hasła wifi, itp." - tuż po pierwszym uruchomieniu ale niejako podczas konfiguracji konta Google. Ta opcja pojawiła się bodajże w wersji 2.3.

Pierwsze uruchomienie - aut. download programów (Android)