Pierwsze wrażenia po zakupie Move

Data: 2010-09-15 14:08:22
Autor: Marcin Gardeła
Pierwsze wrażenia po zakupie Move
Katanka wrote:
Tenis stołowy - Za to tenis urywa jajca!

Dobra, fajnie się czyta, ale krótko: ja zamawiam Tenisa na 3 godzinki.
Pod warunkiem, że nie będę miał wtedy pierwszego zjazdu bo się szarpnąłem na studia na 90% :)

--
Diobeu
VFR 800 '01

Data: 2010-09-15 15:59:02
Autor: Catalyst

"Marcin Gardeła" <diobeu@gazeta.pl> wrote in message news:i6qcvu$lal$1inews.gazeta.pl...
Katanka wrote:
Tenis stołowy - Za to tenis urywa jajca!

Dobra, fajnie się czyta, ale krótko: ja zamawiam Tenisa na 3 godzinki.
Pod warunkiem, że nie będę miał wtedy pierwszego zjazdu bo się szarpnąłem na studia na 90% :)

Jakie? Gdzie - też zaczynam podyplomowe :D

Pierwsze wrażenia po zakupie Move