Pierwsze wrażenia po zakupie Move

Data: 2010-09-18 11:46:24
Autor: KILu
Pierwsze wrażenia po zakupie Move
Użytkownik "Katanka" <katanka24@interia.pl> napisał:
Tenis stołowy - Za to tenis urywa jajca!
[...]

Mam dokladnie takie same odczucia. :) Ludzie, z ktorymi gralem zupelnie sobie nie radzili, Kotaku tez narzekalo, a dla mnie sposob, w jaki zrealizowano gre bije na glowe wszystkie symulacje tenisa, jakie do tej pory widzialem - w dodatku faktycznie trzeba sie nameczyc, by pokonac co lepszych przeciwnikow. Mamy niespotykana kontrole nad tym, co dzieje sie na ekranie, czego pad sila rzeczy nie jest w stanie zapewnic - takie gry pokazuja, ze na sterowaniu ruchem skorzystaja tez bardziej hardkorowe pozycje.
Za to bule rowniez bardzo mi sie podobaja - jedna z lepszych dyscyplin, przynajmniej w multi.

Swoja droga zwrociles uwage na jakiej zasadzie odbywa sie sterowanie kursorem np. w menu gier? Pisalem o tym w tescie w PE. Kursorem mozesz sterowac z duza precyzja nawet gdy zupelnie zaslonisz kulke, wylacznie dzieki siedzacym w rozdzce czujnikom zyroskopowym (skorzystaja na tym np. FPS-y). Za to dopiero gdy kulka zostanie odslonieta, konsola zaczyna reagowac nie tylko na zmiane wychylenia ps move, ale takze na zmiane jego polozenia w przestrzeni (osie X/Y). Znakomicie polaczono odczytywanie danych z czunikow ze sledzeniem przez kamere.

--
KILu

Pierwsze wrażenia po zakupie Move